Minkä ikäisenä?

No tuo esikoinen oli vähän päälle kaksi vuotias, kun alko nukkumaan kokonaisia öitä - edelleen kahden ja puolen vuoden iässä saattaa heräillä muutaman kerran, mutta jatkaa unia sit iteksiään. Kuopus alko nukkumaan sitten jo tuossa olikohan se 9kk:n iässä kun jäi yömaito poies. :) :heart:
 
Meidän neiti alko nukkuun yönsä n 8kk ikäisenä lempeän yökoulun jälkeen, mitä ei kylläkään kestäny kauan, kun sairastaui kovaan kuumeeseen ja perään ripuli eikä syönyt 2 viikkoon muuta kuin rintamaitoa. Sitten vuoden ikäisenä oli pakko heittää imetys kokonaan pois, niin yöt rauhottu.
 
äippä27


Siinä 1.5kk iässä.Mut kyllä nykyään (5kk) heräilee silloin tällöin yöllä.
Riippuu mihin aikaan on mennyt nukkumaan..Yleensä poika menee nukkuman siinä klo 21 ja heräilee syömään siinä klo 6 aikana..
 
vaahterapuu
no jaa.. meidän 1v10kk heräilee vieläkin enkä muista montaa yötä että olis heräämättä nukkunu :whistle: ja hänen pikkuveli (ikää 6vko:a) taas nukkuu tällä hetkellä yöt klo.23-06 heräämättä B)
 
äiti olen
esikoinen olisi nukkunut läpi yön mutta minun piti herättää hänet kolmen tunnin välein syömään (keskosena syntyi)mutta kun rupesi itse vaatimaan ruokaa silloin kun oli nälkä niin jätin yösyötöt sikseen.
toinen lapseni on nukkunut syntymästään asti läpi yön.
helppohoitosia lapsia. :heart: :heart:
 

Yhteistyössä