Hakutulokset

  1. E

    mikä koulutusaste on YO-tutkinto?

    Siis kaavakkeessa kysytään koulutusastetta,ja alempi perusaste,ylempi peusaste,keskiaste, jne. helppistä,pyydän!
  2. E

    Unelmaa rannalla...

    mulle toi on tapahtunut oikeasti =)
  3. E

    ** LOKAMASSUT ** toukokuussa

    Minullakin on muutamia sellaisia kutiavia pieniä punaisia pisteitä. Varsinkin tuossa rintojen välissä. Mutta minun äitikin valitti, että sillä on kans samanlaisia, eikä hän voi olla enää raskaana ja tuskin hänellä on hormoninäppyjä :D Epäilin jotain lintukirppua tai vastaavaa. Täällä Oulussa...
  4. E

    Jos saisit valita: sektio/alatie?

    \ Tää on niin tätä kun jotkut leikkivät fiksua... Synnyttää-sana on synonyymi uuden luomiselle, uuden aikaansaamiselle eli sektio ja alakautta pukertaminen ovat tasan tarkkaan molemmat synnyttämisen eri tapoja. Mikä he.lvetti siinä on nyt niin hankalaa ettei meinaa jakeluun mennä?!
  5. E

    jälkisupistukset sektiossa?

    Minulla tullut kaikista neljästä sektiosta ja hemputin kivuliaita joka kerta. Muuten ei oikeastaan tullut paitsi kun imetyksen yhteydessä. Eka viikon aikana niitä tuli ja sitten onneksi loppuivat. Kipu sai välillä suorastaan pyörryttämään.
  6. E

    mielitekoja?

    Piimää! Piimää! Äsken kävin kaupassa ja melkein piti jo autossa avata purkki, mutta maltoin sisälle asti :p Suolakurkkuja, semmosia pieniä irtokurkkuja piti kans saada piimän kaveriksi ;)
  7. E

    Mistä voi johtua aikuisen jatkuva ripuli? :/

    niin, voihan se tietysti joku mauste olla, kumpa tietäis, hirveesti en kyllä mausteita käytä. eli pitäs varmaan taas lääkärille mennä? ja vaatia jotain tähystystä tai maitotestiä.... näinköhän ne terveyskeskuksessa mitenkään reagoi taaskaan.
  8. E

    Mistä voi johtua aikuisen jatkuva ripuli? :/

    eiks oo ihana aihe :ashamed: ajattelin vaan että oisko jollain tietoa/kokemusta? tätä jatkunu kohta jo 1.5vuotta, en enää jaksa. vajaa vuosi sitten kävin terveyskeskuslääkärillä ja vein näytteen labraan, siinä ei lötyny mitään niin se oli vaan että voi voi.... välillä menee pari viikkoa ihan...
  9. E

    Onko olemassa yli 20litrasia mikroja?

    eiks kukaan ole ollut mikro-ostoksilla lähiaikoina? :whistle:
  10. E

    Onko olemassa yli 20litrasia mikroja?

    tietääkö kukaan? kun kaikki näyttäs olevan 17 tai 20litraa. mikro uusissa ja tuntuu että toi meidän entinen aika jätti, varmaan joku 50 litaranen :D
  11. E

    ** LOKAMASSUT ** toukokuussa

    Terve vaan Oulustakin :wave: Pitkästä aikaa paistaa aurinko ja tietysti on sitten sisällä oltava, kun pitäsi äkkiä saada kouluhommat kasaan. Mieluummin laukkaisin hevosella pitkin hiekkateitä ;) Mulla selkäkipukin on jo helpottunut, lääkäritäti määräsi Panacodia ja Rennietä, jos närästää...
  12. E

    G:onko mielestäsi mahdollista löytää mies joka ei petä

    Siis oikeasti se pettäminen tulee useimmiten ihan yllätyksenä. Siihen mennessä ollaan ajateltu, ettei kumppani ikinä pettäisi. Minuakin on petetty, kyllä se aika yllätyksenä tuli minullekin. Samoin esim. kaveriani on petetty ja hän sanoi, ettei voisi ikinä uskoa, että mies pettäisi häntä...
  13. E

    Pitter Patter-vaatteita..?

    Mahtaako Pitter Patter valmistaa myös vaatteita kun olen kuullut vain että lakanoita, sängynpeittoja ja muita tekstiilejä? Vai tarkoitatko kenties Beatrix Potteria?
  14. E

    Ostin eilen...

    Minä vannoin pienenä että kun kasvan isoksi niin kyllä varmana ostan irtokakkia KYMPILLÄ (markkaa) ja syön KAIKEN ihan YKSIN! :D
  15. E

    ** LOKAMASSUT ** toukokuussa

    Me ei olla hankittu lasta varten vielä yhtään mitään. Minun vanhempien luona on minun vanha pinnasaänky, se varmaan on vielä ihan käyttökelpoinen, jos sen hioo ja maalaa uudelleen. Noiden vaunujen kanssa oon ihan pihalla, mitään hajua minkälaiset pitäs olla... En ole jaksanut vielä miettiä noita...
  16. E

    Rv 40+2 muita tuskailijoita

    ei ainakaa mulle sillo..en kyl ite osannu sitä ees vaatia ku esikoista odotin.nyt kyl saisivat käynnistää jo perj.jos ei siihe mennessä oo vauva syntyny :heart: sillo viikkoja on 41+3,ettei tarvis enää viikonloppua kärvistellä.sun kaa ei tarvi enää kauan odottaa =) tsemppiä! sä oot varmaa...
  17. E

    Rv 40+2 muita tuskailijoita

    Rv 41+1 eikä edelleenkään mitään. Tosin kävin äitipolilla kontrollissa ja lupasivat käynnistyksen 41+5, joten nyt jaksaa kun tietää että joku raja tulee tällekin vastaan. Vähän pettynyt olo kuitenkin jos ei itsekseen lähde tulemaan, mutta tuo nyt on aikas pieni murhe ja nyt sellainen fiilis...
  18. E

    PAS HUHTIKUUSSA!

    Amelia, Liisu, Kipsu, Häivähdys ja muut huhtikuiset :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: Uskomatonta ettei meille kenellekkään tullut iloisia uutisia. Meillä kesän jälkeen uudet yritykset (IVF). Kasapäin lohdutusta ja tonneittain voimaa ja miljoonia plussäteitä jatkoon...
  19. E

    ** LOKAMASSUT ** toukokuussa

    Mulla tuntuu viiltävää kipua alamahassa, jos esim. yskäsen ilman, että jännitän alavatsalihaksia. On tuntunut jo ennen kuin plussasin varmaksi, mutta nyt ovat jo vähentyneet. Muuten kyllä jomottelee kans, kun kohtu kasvaa. Ja selkä on edelleen hirmuisen kipeä välillä! Eilen kuvittelin...
  20. E

    Mites teidän 1v nukkuu yöunille?

    Itsekseen? Täytyykö jonkun olla vieressä? Maitopullon kanssa? Monelta lapsi käy nukkumaan yöunille?

Yhteistyössä