Hakutulokset

1. M

Mistä lämpimät kengät taaperolle?

missä noin kylmää on jo?
  2. M

Tulirokkoko vai joku virusinfektio?

jos on tulirokkoa niin siihen pitäisi saada lääkitys. näin ainakin oon jostain ymmärtänyt. mulla itsellä oli parvo rokko pari viikkoa sitte ja lääkäri katsoi heti kieleen et onko niin ns. mansikkakieli. mulla ei ollut niin sit vois sulkea tulirokon pois listalta. mut mun mielestä toi sun...
  3. M

turvaistuimista...

muistan itsekin vanhempien lasten kohdalla et istumissakin oli jus noin suositukset et alle 3v. istui selkä menosuuntaan. mutta nyt noin 8v. myöhemmin kun on taas ajankohtaista toi asia,istuimien suositukset ovat muuttuneet ja niissä monessa on et 9kilosta asti saa laittaa kasvot meno suuntaan...
  4. M

keliakia...

te joilla on lapsilla tai sairastatte itse keliakiaa. onko teillä oireet mahakipuina ja ripulina yms.? voiko keliakia aiheuttaa atooppista ihoa/maitorupea?
  5. M

Vielä atoopisesta ihosta

meillä poika reilu puoli vuotta ja atooppinen ihottuma alkoi naamasta ja levisi noin parin viikon kuluessa käsiin ja jalkoihin. käytiin lääkärissä ja käski lopettamaan lehmän maidon kummaltakin. imetän poikaa. suurin piirtein viikko meni ja pojan iho rupesi paranemaan. käytän pika suihkussa...
  6. M

synnytyksen jälkeisestä mahasta sanottua...

meidän isoveikka tokaisi kun oltiin kotiuduttu:et kauhee maha,mut ei se haittaa nyt on vauvallakin oma trampoliini. :laugh: :laugh:
  7. M

Paniikkihuutoa turvakaukalossa, vauva 3kk -missä vika?

joku joskus sanoi että vauva voi inhota auton ääntä ja huutaa siksi. ottaa ääni ns.korvaan. kokeilkaa kuulosuojaimia tai korvatulppia vauvalle. jos ei auta niin sitte ittelle ne kuulosuojaimet. :laugh: :laugh: ups, huono vitsi toi loppu tossa. :ashamed:
  8. M

atoopppinen iho/maitoallergia epäily

kysyisin teiltä joilla lapsella on atooppista ihottumaa että jos johtuu maidosta niin onko kakka muuttunut? meillä nimittäin kakka tullut tosi tummaksi melkein mustaksi. meillä ei vielä ole selvillä mistä ihottuma johtuu.ihottuma ollut noin kaks viikkoa. olen rasvaillut poikaa ceridal...
  9. M

PInoon 76 mammat=)

\ siis pienin syntynyt joulukuu 06 :D
  10. M

PInoon 76 mammat=)

täällä yks äippä turun lähistöltä. lapset 10v.tyttö,8v.poika ja pahnan pohjimmainen 06 poika.
  11. M

* JOULUNTÄHDET 2006 *

\ oliko vyöhyketerapiasta apua? meinaan huomenna itsekkin soittaa ja varata ajan,kun poika kitissy ja huutannu vuorotellen tämän viikon.ilmavaivoja sanoi lääkäri, ja mikään ei tunnu auttavan. :'(
  12. M

LÄHIAIKOINA SYNTYNEET VAAVIT

3.12.2006 tyks 39+5 53cm ja 3830g pikku prinssi
  13. M

rakennekynnet

jep ihanat on! mulla ei varsinaisia rakenne kynsiä ole vaan keelattu omat kynnet. mut loppu tulos on samanlainen ei niin pitkät kuin tipillä sais mut mulle ihan tarpeeks pitkät ja mouto on tosi siisti. omat kynnet kun taipu tosi pahasti alaspäin ja oli sellaset lättänät. eikä ole kyllä sattunut...
  14. M

-76 Äidit nippuun

:wave: täällä yks länsi-suomesta.muksuja kaks tyttö10v ja poika8v ja masuasukki, laskettu aika joukukuun alussa. =) =) =)
  15. M

basson vaunut

hello onko kellään kokemusta basson merkkisistä yhdistelmistä? jos vertaa esim emmaljungaan? tosi paljon halvemmat on. mahtaako kestää yhtä kauan?kangas laatu on erilainen kestääkö? kiitti etukäteen!
  16. M

Oletko äiditön äiti?

täällä yks äidtön äiti. niinpä näkys olevan sähköposti osoite.niin et mites siihen pääsee keskustelemaan?

Yhteistyössä