Hakutulokset

  1. S

    kahden lapsen äidit!

    1v 8kk ikäeroa. Esikoisen uhma käynnistyi kuopuksen syntymästä ja oli kovin mustasukkainen vauva-ajan. Sitten kun kuopus oppi liikkumaan niin menoa on riittänyt. Hyvä ikäero vaikka alku oli aika raskas, vieläkin tietenkin on tosi kinkkisiä tilanteita koska me ollaan tehty vuosi miehen kanssa...
  2. S

    Saa onnitella

    jees jees :D Ei kaikkea voi rahalla mitata, pikkuiset on vaan hetken pieniä ja haluan olla arkea kotona ja viikonloput myös.
  3. S

    Saa onnitella

    Joo keikkaahan se vaatii mut välillä tekee viikonloppuisin :/ Mutta kiitosta vaan!!
  4. S

    Saa onnitella

    :D Vaihdan työpaikkaa n. kuukauden kuluttua! Otan vuoden virkavapaata ja kokeilen ihan päivätyötä tällä kertaa 3-vuorotyön sijasta :D
  5. S

    4vuotiaan pippeli pieru kakka jutut...

    Joo aamulla meillä 4v. herättyään ensimmäiset sanat mulle: Äiti mun pippelissä on reikä :D . Sit veti housut nilkkoihin ja sanoi: Kato vaikka jos et usko... Mitä tuohonkin unenpöpperössä vastaisi. Eli sanoin: Mistäs kuvittelet sen pissan tulevan :D Sit katsoi taas alas ja sanoi: Niin joo.
  6. S

    Mitä ostit tänään?

    Öö lastenlääkärikäynti 50?, stockan herkku 25? Ostin siis herkkuja ja diagnoosin :D
  7. S

    monelta aamulla ylös?

    5:50 :wave: moro ja hyvää yötä
  8. S

    Oletko asunut yksin?

    9kk ensin ja sitten 3½kk ...eli en kyl oikeesti tiedä juurikaan mitä on asua yksin :D
  9. S

    Mitäs teillä vielä herkutellaan tänään?

    Mä syön terveellisesti pantteri mix- karkkipussia
  10. S

    Kuinkas monen siippa pelaa Hattrickiä ja/tai on Wanha Parta?

    :wave: nykyään harvemmin....oliko teistä joku vuosi sitten heinäkuussa tallinnan reissulla??
  11. S

    Onkos muilla lapsia , joille Ei on aivan vieras käsite.

    Joo meillä 4v. ja kohta 3v. eivät vielä ole oppiineet ei-sanaa ymmärtämään oikein :/ Ehkä sitten tulevaisuudessa vaimot kouluttaa :laugh:
  12. S

    G: Sairaanhoitajat/lähihoitajat, paljonko palkka?

    Lähihoitaja vanhainkodissa peruspalkka 1700? + 1. kokemuslisä/kk vuorotyökorvaukset 0-n.700? brutto/kk joskus ylikin Lisät vaihtelee paljon, teen kyllä taktisesti sunnuntaitöitä ja ylitöitä paljon ja muita pyhiä, paitsi jouluisin.
  13. S

    kauan yhdessä ennenkuin esikko "ilmoitti" tulostaan?

    ½-vuotta oltiin oltu ja on se kyllä siltä tuntunutkin :/ ja esikoinen oli 1v. ku kuopus ilmoitti tulostaan..Kriisejä ollut paljon. Molemmat lapset olivat toivottuja :heart: :heart:
  14. S

    Listatkaas sitten paikkakuntanne parhaat pitsa/kebabpaikat

    Espoon Olarissa ravintola Road house :p
  15. S

    Onko väärin tuntea näin?

    Meillä tehdään molemmat vuorotyötä ja mun mies pääsääntöisesti 18-02 vuoroa ja on ravintolassa. Olen aina yksi illat, nyt se alkaa näkyä. Vuosi sitten aloitin työt. Olen jumissa ja väsynyt. Meillä elämä on normaalista kaukana työaikojen takia. Näin ei voi kauaa jatkua, jomman kumman siirryttävä...
  16. S

    hassuin juttu baari-illan aikana/jälkeen?

    Eilis illan jälkeen soittelin aamulla tänään työkaverilleni. Kysyin et ku hänellä tuli niin äkkilähtö että mun mielestä sulla ei ollut takkia päällä? Siihen työkaveri sitten: Toi on muuten hyvä, todella hyvä huomio, että oottappas....Juu ei se mun kaapissa ole, eli sieltähän se sitten ravintelin...
  17. S

    Saa onnitella..

    Onnea Riksis :flower: Me molemmat täytetään 28v. tänään :xmas:
  18. S

    Outoja lääkäreiden sutkautuksia/ diagnooseja/ jatkohoito-ohjeita

    Mä kävin 12-vuotta sitten kahtena peräkkäisenä päivänä samalla tk-lääkärillä 40 asteen kuumeen vuoksi. Ei muita oireita ollut kuin kuume. No kuumetta alentavia otin, hetkeksi laski aina mut nousi vaan takaisin. Sitten menin kolmannen kerran tiukasti vaan et sama jatkuu et voisko tutkii ku alkaa...
  19. S

    mikä sinua on tänään ärsyttänyt?

    Kovasti ärsytystä aiheuttaa nyt se, että olen nukkunut tunnin yövuoron jälkeen ja oikeesti mietin et joisko lisää kahvia ja lähtisi kauppaan vai menisikö nukkumaan. Mitäs suosittelette? Oman toiminnan ohjautuvuus nyt mulla hukassa.
  20. S

    Outoja lääkäreiden sutkautuksia/ diagnooseja/ jatkohoito-ohjeita

    Mun mies oli menossa poistattaa kipsiä lääkäriin ja itseasiassa sama lääkäri oli kun tuossa aiemmin kerroin jo. Ensin kävi normaalisti röntgenissä ja vei kuvan mukanaan lääkärille. Lääkäri asetti kuvan pöydälle ja sanoi: Annappa käsi tänne. No mies siihen sitten että: Kannattaisiko ensin katsoa...

Yhteistyössä