G: Sairaanhoitajat/lähihoitajat, paljonko palkka?

Nalletar
Mun palkka lähihoitajana oli muistaakseen 1650e ja sairaanhoitajana 1730e. Lisiä sitten vaihtelevasti. Keskimäärin n.300e/kk. Tämä on aikasta mones kerta kun samaan kysymykseen vastaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nalletar:
Mun palkka lähihoitajana oli muistaakseen 1650e ja sairaanhoitajana 1730e. Lisiä sitten vaihtelevasti. Keskimäärin n.300e/kk. Tämä on aikasta mones kerta kun samaan kysymykseen vastaan ;)
En löytänyt ketjua, jossa olisi pelkät palkat, ei muuta p:n jauhamista.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Captain:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
2300e peruspalkka ja siihen lisät taitaa hoitajat häpeissään pienentää palkkaansa valehtelemalla
??? :eek: Täh? Miks ihmeessä?
Että te ahneet paskat saisitte suuremman palkankorotuksen :headwall: :headwall: Kun ettehän te muuta tee, kun istu kahvittelemassa, oikeesti, mikä ihmisiä vaivaa?

Hatunnosto kaikille hoitajille :flower:
 
Lähihoitaja vanhainkodissa peruspalkka 1700? + 1. kokemuslisä/kk vuorotyökorvaukset 0-n.700? brutto/kk joskus ylikin

Lisät vaihtelee paljon, teen kyllä taktisesti sunnuntaitöitä ja ylitöitä paljon ja muita pyhiä, paitsi jouluisin.

 
joo
lh, palkka n 1600, käteen 1200....

Eli onko suhtautautettu tämän yhteiskunnan tasoon?

Kaikkien päivittäistavaroiden hinnat nousi jo euron takia, myös vakuutukset, sähkö ja bensanhinta ovat nousseet....lisäksi asuntojen hinnat ja vuokrat.

Eli ihmisten palkasta suurempi osa menee pelkästä selviytymiseen....että saa edes perusasiat hommattua ja lasten päivähoidon maksettua.

Mun mielestä palkkauksessa on jotain vikaa jos paremmin tulee toimeen olemalla työtön, saamalla silloin kaikki mahdolliset tuet asumiseen ja lisäksi mahdollista apua sossusta esim lasten hoitomaksuihin.

Noita hoitajien palkkoja ei ole tarkastettu vuosiin, ihan hyvä että nyt niin tehdään.
 

Yhteistyössä