hassuin juttu baari-illan aikana/jälkeen?

Alkuperäinen kirjoittaja DoneThatToo:
Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
tykkäätkö minun tisseistä, suomeksi, ja sehän vastasi, oli muuten eräs palstalainen, lääkäri... Päädyttiin lakanoihin illan päätteeksi ja ystäviä oltu siitä asti. :LOL:


Ööhh,miks hänen ammatti piti erikseen mainita?
-eikö lääkärit käy baareissa, vai eikö he harrasta "yhdenillan juttuja", vai oliko pointti se ettei lääkäri voi olla saman sukupuolen kanssa sängyssä...?

;-)
Mainitsin kiusaksi, kun tiedän ettei täällä taida toista lääkäriä palstailla ainakaan sellaista joka myöntäis ammattinsa...
 
no kaikki kännisekoilut on ollu asioita erikseen mut erään reissun päätteeksi riisuin housut ja alushousut niin mun persposkessa oli jauhattu purkka :eek: miten se sinne oli joutunut on vieläkin täysi mysteeri enkä ollu edes kovin humalassa :eek: :eek:
 
Eilis illan jälkeen soittelin aamulla tänään työkaverilleni. Kysyin et ku hänellä tuli niin äkkilähtö että mun mielestä sulla ei ollut takkia päällä? Siihen työkaveri sitten: Toi on muuten hyvä, todella hyvä huomio, että oottappas....Juu ei se mun kaapissa ole, eli sieltähän se sitten ravintelin narikasta varmaan löytyy. :LOL:

Jokunen uusi vuosi sitten takaperin. En jaksanut kävellä baarista taksijonoon vaan näin liikennevaloissa punasissa taxin. No minä pomppasin kyytiin, tervehdin hiljaista kuskia ja sanoin suunnan, katsahdin taakse ja kysyin minnes pojut on menossa? Ne vaan tuijotti suut auki mua. Sanoivat suunnan ja niin sanoin minäkin ja niin me kaikki kiidettiin mun piikkin ympäri pitäjää :LOL:

 

Yhteistyössä