Hakutulokset

  1. R

    Mitä tehdä kun teini alkaa riehumaan?

    Kylläpä ne kotona aina niin kiltit ja rauhalliset on nähty sitten kodin ulkopuolella. Aivan normaaliin murkkuikään kuuluu huutaminen ja se ei ketään tee huonommaksi, ei lasta eikä aikuista. eihän me ihmiset olla mitään koneita, että tunteet voidaan häivyttää off-näppäimellä. Kenen ei tee...
  2. R

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Kiitos vielä rva pikkumyylle :heart:
  3. R

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Kiitos kaikille! Olo on vielä aika epätodellinen! Ja nyt iski vielä armoton flunssa |O Tympii! Plussatuulia! :wave: :D
  4. R

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    :attn: Raskaana ollaan! :heart: :D :wave:
  5. R

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Elämänilo3 yritystä on ollut pitkään. Helmikuussa (-08 ) oli km. Vaikka lapsia jo onkin, niin kurjalta tuntuu kun ei tärppää. Kyllä se masentaa. Nyt jos olen raskaana, niin alkaa kova jännitys, tuleeko keskenmeno. Jaksamista toivottelen!
  6. R

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    toivova-84 :heart: :flower: :flower: Onnea!!! :heart: :D
  7. R

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    jennyli kiiitos!!! :D Toivotaan....
  8. R

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Tervehdys! Perjantaina olin ihan varma että vuoto alkaa, ruskehtavaa tuhrua tulikin aamulla paperiin. Päivän aikana ei kuitenkaan enää mitään. En ostanut testiä kuitenkaan, koska oli niin sellainen olo, etten ole raskaana. Eilen oli kaupat kiinni ja lähin päivystävä apteekki on 50km päässä...
  9. R

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Minä voisin! :wave: Olis varmasti ihan piristävää! Miten olisi vaihto, hoitoalan hommia olisi tarjolla :D Huomiseen on niiin pitkä aika :p Testipäivä siis.... :heart:
  10. R

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    minime iso :hug: Minulla vielä hitunen toivoa... pe h-hetki... Jaksamista sulle ja eikun uuteen yritykseen.
  11. R

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    minime varovainen :flower: :D Olin itse sortua tänään testiin kauppareissulla, mutta jätin kuitenkin ostamatta. Tuntuu, etten varmasti ole raskaana. Toivottavasti haamu vahvistuu sinulla!! :heart: :)
  12. R

    Kuinka todennäköistä on tulla raskaaksi 37-vuotiaana?

    No toivon ja uskon , että hyvinkin mahdollista!!! :D
  13. R

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Mullakin tuntuu vähän rinnoissa arkuutta... :o Pitää vaan toivoa nyt... pe olis testipäivä eli menkkojen pitäis alkaa. Hyvää viikonloppua kaikille "pinolaisille" :D :heart:
  14. R

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Onnittelut kaikille plussanneille!! :heart: :heart: :flower: :flower: Tässä pitäisi vielä jaksaa odotella viikko! |O Yhtään ei ole oloja, että olisi raskautunut :/ Eilen ärsytti kaikki siihen malliin, että eiköhän ne menkat sieltä viikon päästä ala ajallaan. Voi voi...
  15. R

    ** Syysunelmasta 2009 - Haaveilevat **

    Nyt on ainakin taas ollut yritystä :heart: :D Testaamaan pääsen parin viikon päästä.. ;) jos vaan maltan sinne asti. Toivottavasti onnestaa tässä kierrossa! :wave:
  16. R

    ikääntymisestä:

    :heart: tämä oli hyvä!
  17. R

    Mammat vm.-72

    :wave:
  18. R

    vauvakuumeisia onko?

    :wave:
  19. R

    Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

    3, 7, 12, 15, 17, 19veet
  20. R

    Kuinkas paljon täällä perheitä jossa on 5+lapsia

    Kuusi lasta on ( 3-19vee ) ja seitsemäs haaveissa :heart: :D

Yhteistyössä