Hakutulokset

  1. J

    seksiä ex:n kanssa

    Parisuhde palstalla olen kertonut erostani, ja nyt haluaisin tietää onko muita joilla seksi elämä kuitenkiin pelaa eropäätöksenkin jälkeen? Meillä se nimittäin pelaa, minä olen siihen valmis koska tiedän haluavani miestäni muutenkin kuin se mielessä. Mutta miehellä ei kuulema ole tunteita minua...
  2. J

    jännitys huipussaan, loppuelämä vaakalaudalla

    Sydän hakkaa, kainalot hikoavat, en tiedä miten saisin päiväni kulumaan. Toimin kuin robotti lasten kanssa.... Jännittää niin vietävästi. Tänään sitten viimein uskalsin sen ääneen miehelleni sanoa: oliskohan sinun aika lähteä. Oikeasti sitä en tahdo, mutta miehelläni on palo pois, ei tunteita...
  3. J

    rakkaus on loppu vai onko?

    Mieheni ilmoitti jokin aika sitten että hänellä ei ole minua kohtaan mitään tunteita. Ei edes tykkää. Seksi meillä on sujunut ja sujuu nytkin, kolme pintä lasta, minä heidän kanssa kotona, mies vuorotyössä. Molemmat väsyneitä oma aika vähissä (mies harrastaa aktiivisesti). Yhteinen aika vielä...
  4. J

    pelko

    Mua pelottaa jälkitarkastus. Mulla oli sinne aika jo pari viikkoa sitten, mutta en pystynyt menemään sinne. ennen synnytystä nulle tehtiin ongelmien takia useita sisätutkimuksia ja vaikka ne aivät olleet mitään miellyttäviä, niin en kuitenkaan pelännyt niitä. Mulla oli tuo alapää melko pitkään...
  5. J

    Rattaat nettikaupasta?!

    Onko kenelläkään kokemusta rattaiden tilaamisesta netin kautta. Lähinnä Saksasta. Miten homma on teillä toiminut? Pitävätkö toimitukset paikkansa ja onko tavara ollut sitä mitä pitikin? En ole aiemmin tilannut netistä mitään ja vähän homma arveluttaa.

Yhteistyössä