Hakutulokset

1. P

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Kesäkuussa - vihdoin meidän kuu!

Meillekin syntyi vihdoin 10.7. pieni poika (50cm ja 4170g), viikot 41+5. Synnytys päätettiin käynnistää kalvojen puhkaisulla. Tilanne oli jo sopivasti kypsynyt, kohdunsuu oli valmiiksi 3,5cm auki. Toimenpide ei kuitenkaan edistänyt juurikaan tilannetta, joitain mietoja supistuksia tuli, mutta...
  2. P

Täällä ollaan edelleen yhtenä pakettina, eikä vauvalla tunnu olevan mikään kiire... Huomenna on taas neuvola. Viime kerrallahan tehtiin lähete yliaikaiskäynnille, mutta aika tullee olemaan vasta, kun vko 42 on täynnä. Vointi voisi olla aika paljon parempikin, mutta sittenhän se olo helpottaa...
  3. P

Tänään 40+0, mutta eipä mitään muuta uutta auringon alla;) Jatketaan siis edelleen tätä odottelua, onneksi maali kuitenkin jo häämöttää! Ilmeisesti vauva haluaa, että "nautin" tästä viimeisestä raskaudesta koko rahan edestä:D Pieni riiviö ja tosiaan 40+0, vaikka olin varma, että pieni syntyy...
  4. P

Onnea jälleen kaikille, jotka jo pikkuisensa ovat saaneet!! Paljon vauvautuneita jo onkin. Itsellä on nyt ihan sellainen tunne, että meistä tulee "heinäkuisia" :D Vielä tietty ehtii, mutta jotenkin vaikuttaa hitaalta tuo meidän kuopus... Toisaalta on ihanaa, että saa olla vielä raskaana, mutta...
  5. P

Lämpimät onnittelut kaikille vauvan saaneille! Tosi moni onkin jo saanut oman pienen jo kainaloonsa, mutta eiköhän me loput tulla täältä perässä - viimeistään heinäkuussa=) Itsellä on tänään viikkoja 39+0 (tai ultran mukaan 40+0, mutta olen siirtynyt ajattelemaan tuota "virallista" aikaa...
  6. P

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Toukokuussa

Pitkästä aikaa kirjoitan tännekin jotain... Lämpimät onnittelut kaikille vauvautuneille :heart: Toivottavasti itse pääsisi tulemaan pian perässä :) Huomenna virallisesti viikkoja 36 (ultran mukaan 37). Mä olisin jo niin valmis synnyttämään, kun olo on kovin tukala ja kipeä. Maha on iso ja vauva...
  7. P

Yksin odottava, vertaistukea ja/tai juttukaveria vailla

Hei! Odotin esikoistani aikanaan ihan yksin ja elettiinkin hänen kanssaan pitkään kahdestaan, kunnes tapasin nykyisen mieheni. En viitsisi tähän kirjoitella sen pidempiä tarinoita, mutta vaihdan mielelläni kanssasi ajatuksia raskausajasta ja yksinhuoltaja-arjesta vauvan kanssa, jos haluat:)...
  8. P

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

Mulla on ollut koko raskauden ajan univaikeuksia, kun ihan alusta asti on herännyt yöllä vessaan ja sitten sen jälkeen uni ei meinaa uudelleen tulla. Pahinta on, jos herää klo 2.30 tai myöhemmin - takuu varmasti uni ei sitten tule, vaan saa valvoa pari tuntia keskellä yötä. Vaikka töihin ei...
  9. P

Hyvä yksityinen lastenlääkäri Turku?

Pasi Lehtinen (Pulssi). Justiin oltiin hänen vastaanotolla meidän yksivuotiaan kanssa, jolla oli korkea kuume ja hengitysvaikeuksia. Hieman menninkäisen näköinen setä, mutta niin empaattinen ja asiantunteva! Tulimme todellakin kuulluiksi ja lapsi sai ensiluokkaista hoitoa. Hän soitti vielä...
  10. P

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Tammikuussa

Laitoin sulle lyde viestiä :) En olekaan täällä alkukuulumisten jälkeen kirjoitellut, kun on ollut niin huono olo ja lamaannuttava väsymys, ettei mitään ylimääräistä ole jaksanut... Lueskellut olen kuitenkin jonkin verran. Nyt pahin väsymys ja huonovointisuus alkaa taittua, joten ehkä pikku...
  11. P

**Kesäkuun kullanmurut 2014** Marraskuussa

Hei! Olen tässä pari viikkoa lueskellut ohi mennen juttujanne ja voisin liittyä nyt joukkoonne, kun ultrassakin tuli käytyä :) Eli täällä kirjoittelee kolmatta odotteleva (perheessä sitten yht. 5 lasta) 35 v. äiti. Lapsemme ovat 11, 9, 8 ja 1-vuotiaat. Näille nuorimmille tulee n. 1v 10kk...
  12. P

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Helmikuussa*

Huh, kun täällä on hengästyttävän aktiivisia kirjoittajia :) Olen melkein kärryillä teksteistä, mutta niitäkin tulee sellaista vauhtia, että ihan työstä käy lukeminen. Kommentoida en ole jaksanut; täälläkin pahoinvointi ja etenkin väsymys on vaivannut kovasti niin, että hädin tuskin arjesta on...
  13. P

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

Heippa! Ihan nopsaa vaan, että kerho olis ihan kiva (sikäli, että ymmärrän sitten kuinka se toimii:D). T: Pieni riiviö, joka myöskin on ope:) Sopivaan saumaan tulee vauvakin, kun heti kesäloman perään voi jäädä sitten äitiyslomalle ja loppuraskaudessa ei tarvitse olla töissä!
  14. P

Syyskuun Söpöliinit 2012 *Tammikuussa* (uusi pino)

Hei! Ilmoittautuisin mukaan syysvauvojen odottajiin:) Juttujanne olen jo hetken lueskellut, kun oma olo eneteillyt raskautta. Testin tein tänään päivällä ja välittömästi liuskatestiin tuli vahvat viivat. Tilanne on jotenkin huisin jännä, kun emme varsinaisesti ole olleet lasta hankkimassa...

Yhteistyössä