Hakutulokset

1. N

Clomittaret 2012

Kiitos Aniit vastauksesta, taidan tosiaan soitella polille ja kysellä tarkemmin. Minusta koko asia tehtiin vielä aika hankalaksi kun mulla ei ole piikkireseptiä kuin tohon edelliseen kiertoon. Lääkäri sanoi, että pitää testailla ovista ja jos ei saa posit., pitää soittaa polille, että saa...
  2. N

Clomittaret 2012

Aniit, sullako on kanssa clomi/pregnyl-yhdistelmä. Millaisia neuvoja sait Pregnylin käyttöön? Mulle jäi jotenkin epäselväksi milloin Pregnyl pistetään. Viime kierrossa lääkäri ultras ja sano, että tänään teet testin ja jos on negat. niin sitten pistät. Silloin oli kp13. Että milloinka minä...
  3. N

Clomittaret 2012

Ihanaa kaktuspiikki, onnea! Oli clomioireista puhetta. Joo, minulla kanssa ekassa kierrossa tuli oireet parin päivän sisällä ja aika voimakkaina. Päänsärkyä minulla ei ollut, mutta hirveä väsymys, kuumat aallot ja aika voimakas pahoinvointi. Pahoinvointi kesti koko kuukauden ja luulinkin sen...
  4. N

* Hoidot KYS 2011 *

Moi! Vieläkö mahtuu uusia mukaan? Kirjoittelin jo tuonne toisellekin osastolle, mutta sitten huomasin, että täällä on KYSillä hoidossa oleville oma pino. Lyhyt esittely ensin: Olen 36-vuotias, toista lasta ollaan yritetty jo 3 vuotta. Vuoden yrittämisen jälkeen kävin yksityisellä gynellä ja...
  5. N

Clomittaret 2012

Moro! Olen uusi täällä, joten pikaiset esittelyt ensin. Olen toista lasta yrittävä 36-vuotias nainen ja syön jo 7. kiertoa Clomia. Yritystä on takana 3 vuotta. Sinänsä en koskaan uskonut olevani tässä tilanteessa, koska ensimmäisen kohdalla tulin luomusti raskaaksi. Kesäkuusta asti on clomit...

Yhteistyössä