Hakutulokset

  1. M

    Nyt meni hermo...

    mä olin suunnellu meille mukavan illan kahestaa (siis sen jälekee ku likka saattii yöunille) et otetaa muutama olut ja vietetää laatuaikaa yhessä ku ei oo oikeestaa kunnolla näht täl viikolla molempien työ kiireiden taikia ni tyttö ku kävi nukkuu ni mies alotti puheln rumban eli sen kaverit...
  2. M

    Tää on jotenki nii turhan tuntusta..

    siis täyttää tätä lapsen varhaiskasvatuksen suunnitelmaa tälle vuodelle ku toi neiti on vielä alle vuoden!
  3. M

    Jessus et tuli pimeetä..

    taitaa se Helsingin ukkonen tulla nyt tänne!
  4. M

    HUOMIO! VAROITUS!

    Ei kannata avata tota onko kokemuksia viestissä olevaa linkkiä, sieltä tulee virus!!! ainaki meijän koneelle tuli!
  5. M

    Mä haluun asumaan tän.....

    mut miks sen pitää olla noin kaukana, olis 15km lähempänä Lahtea ni olisin tekemässä jo tarjousta (tai no ainaki paikanpääällä kattomassa)...
  6. M

    Kieltämisestä ja komentamisesta...

    Eli minkä ikäsiä teijän mielestä saa kieltää, komentaa ja torua, jos esimerkiks tekee jotai mitä ei saa tai satuttaa toista selkeesti tahallaa?
  7. M

    Auttakaas nyt mua (vauvan syyspuku asiaa)

    Eli kertokaas mistä löytäsin kohtuu hintasen syyspuvun tolle meijän nyt 9,5kk likalle ja sit et minkä kokonen kannattas ostaa ku pituutta nyt about 74cm!
  8. M

    Se on ihanaa että ihmiset rakastaa toisiaan MUTTA...

    onko se rakkauden osottaminen pakko tehä ruuhkaisen kaupan kassalla!!!! Siis olin tänää cittarissa tos puol viiden hujakoilla eli hyvään ruuhka-aikaan ni siin jonossa mun eessä oli sellanen about 25-30v oleva pariskunta jotka piti toisiaa kokoajan käsistä kiini ku ne lappo tavaroita hihnalle (no...
  9. M

    No tiiättekö mitkä on linkat?

    Tuli tosta rotvallista vaa mielee!
  10. M

    AAH.. ihana kesäjuoma!

    eli kylmää tuoremejua (jossa PALJON hedelmälihaa) n.0,33dl+ vissyä 0,5dl:n asti.. nam...!
  11. M

    n. 9kk ikäsen unet ja sen tarve?

    Eli paljonkos teidän muiden n.9kk ikäset nukkuu vuorokauden aikana ja onko jollain tietoa mikä olis sellanen suositus uni määrästä? Toi meidän viikon päästä 9kk nukkuu vuorokaudessa 11-12h, yöllä n.9h ja päivän mittaa 2-3 pätkässä 2-3h.
  12. M

    Hyviä ruokaideoita kanasuikaleista?

    Aivot lyö ihan tyhjää, ei keksi? Joten apuja kaivataan!
  13. M

    G: a) Kauanko olette olleet elämänne aikana työttömänä?

    b) Ja jos olette nyt töissä niin onko määräaikainen vai vakituinen paikka? c) ammatti a) Ite oon ollu 3 viikkoa työttömänä ammattiinvalmistumisen jälkeen (tai siis kun valmistuin olin kesän töissä ja sit vähän aikaa työttömänä) b) ja nyt on vakituinen työ c) ja ammatiltani olen laborantti
  14. M

    Kananmuna allergiset?

    Millälailla se on ilmennyt, siis tuliko ihottumaa vai ripulia tms? Mistä määrästä on oireet ilmennyt? Miten tämä allergia testataa/todetaan? Epäilen että meidän tytöllä olisi jonkinlainen kananmuna allergia, koska eilen kun sai ruuan seassa puolikkaan munan niin syömishetkestä 5-6 tunnin...
  15. M

    piltti/bonakeräysken pisteet?

    mistä ne näkikään? halvatun haku ku ei toimi!
  16. M

    s-ryhmän jäsenlehti/sen välissä tuleva ruokaohje vihkonen?

    mikä sen nimi on ja löytäisinköhän jostain netistä siinä lehessä/vihkosessa olevat ruokaohjeet?
  17. M

    G: Minkä ikäsenä potalle?

    .. ja kuinka se alkois sujumaan? Me otetiin potta käyttöön 7kk ikäsenä.. aina ruuan jälkeen ja heräämisen jälkeen ruvettiin istuskelee potalla ja ainahan sinne pisu tuli, parin päivän harjotuksen jälkeen osattiin tehdä jo aamukakkakin sinne!
  18. M

    onkohan tänää auki...

    S-kauppojen piha/puutarha myymälät...???
  19. M

    millanen on dumbo-istuin???

    tossahan se kyssä tuli..
  20. M

    Yosa softista...

    voiskos tota Yosaa antaa vauvalle, sehän on maidotonta ym... ja neidillä ois siis ikää 6,5kk ja syö jo kaikkia ruoka-aineita

Yhteistyössä