Hakutulokset

  1. H

    Voiko tää enää toimia?

    Ollaan oltu miehen kanssa kohta 11v yhdessä.2 lasta on ja nuorin 1v..tässä on jo vuoden päivät kyteny ajatus siitä että onko meillä enää mitään yhteistä, siis lasten lisäksi. riitelemme lähes päivittääin ja nyt mies on alkanut käyttämään niin kovaa kieltä että mua on alkanut etoman koko...
  2. H

    Langat kateissa

    Onko kenelläkään kierukan langat kadonneet ja mikä on ollut syy? Itse epäilen että kierukka ei ole paikoillaan,jatkuvasti oksettaa ja väsyttää.R-testi oli negaa 2 päivää sitten.ei vuotoa. iltaisin ja aamuisin kipua.
  3. H

    Runoja Isälle tai Papalle

    Laitetaanko tähän pinoo runoja isälle ja vaarille,ukille tai papalle.itsellä ideat lopussa ja olis kiva löytää kiva värssy korttiin! :D
  4. H

    Miatä eläinsuojaverkko vaunuihin??

    Eli mistä saa ostettua eläinsuojaverkon vaunuihin?en siis tarkoita hyttysverkkoa. Säikähdin eilen pahanpäiväisesti kun rotta kiipesi vauvan vaunuja pitkin kopan päälle ja ellei olis ollut hyttysverkkoa olis kai mennyt sisään :o :o
  5. H

    Yhdestä rinnasta imettävät

    Onko täällä muita jotka imettävät vaan toisesta rinnasta syystä taikka toisesta ja miten on sujunut? Mulla tyttö hylkäsi toisen rinnan jo 2kk iässä ja nyt siis olen 4kk imettänyt vaan toisesta.esikoisen kanssa tämä sama kävi 8kk kohdalla. Haluisin vaan tietää että onko teilla maito...
  6. H

    Mikä on vialla 3 vuotiaalla uhmaikäisellä, onko normaalia edes

    Mulla on 3v3kk ikäinen tyttö joka on todella pahassa uhmassa.Keinot alkaa olla vähissä ja jaksaminen myös. Meillä on myös 5kk ikäinen vauva ja ymmärrän että uhma pahentui pikkusiskon synnyttyä. Mutta kun ei enää ollenkaan ole niitä hyviä hetkiä isomman kanssa.Joka asiassa protestoi, kiukkuaa...
  7. H

    supistusheikkous ekassa synnytyksessä,miten toinen?

    onko täällä uudelleen synnyttäjiä joilla olis ollut aiemmin supistusheikkoutta synnytyksessä mutta sitten seuraavat menneet ok? itseä alkanut kovasti mietityttämään synnytys ja ennenkaikkea se ensimmäinen synnytys jossa oli supistusheikkoutta ja tarvittiin imukuppia avuksi että lapsi saatiin...
  8. H

    supistusheikkous ekassa synnytyksessä,miten toinen

    mennyt? kiinnostais kovasti tietää onko täällä sellaisia odottajia jotka kokeneet supistusheikkoutta synnytyksessä ja miten sitten ovat synnytykset sen jälkeen menneet? tuolla synnytysosiossa ei tullut vastauksia
  9. H

    Supistusheikkous ekassa synnytyksessä, miten toinen?

    Mulla oli ekassa synnytyksessä epiduraalin jälkeen supistusheikkoutta joka ei edes oksitosiinipiiskauksella korjaantunut.tästä syystä synnytys pitkittyi ja jouduttiin imukuppiulosauttoon.onko jollain käynyt samalla tavalla ja miten on sitten toinen synnytys mennyt?onko ollut samaa ongelmaa...
  10. H

    Pahoinvointi ja ellotus alkanut uudelleen rv 26

    Mitenköhän normaalia on se että pahoinvointi on palannut kuvioihin jälleen?mulla nyt rv 26+1 ja 3 päivää etonut melko paljon.toisin sanoen yleensä hyvä ruokahalu tipotiessään ja koko ajan etoo... lisäksi aivan älytön hikoilu välillä, vähän niinkuin kuumia aaltoja.olisko vaan nyt jotkut hormonit...
  11. H

    Kuinka usein teillä irtiottoja puolison kanssa kahdestaan?

    meillä kun ongelmana on se että mies ei halua lähteä minnekään kahden.olen odottanut jo tätä tapahtumaa kohta 2.5. v. 2 kertaa ollaan oltu yhdessä jossain eli viime kesänä kaksissa häissä muutama tunti ja sitten takas kotiin....yli yön ei olla oltu missään.alan olla ihan kypsä...... tästä...
  12. H

    Nukutaanko teillä omassa sängyssä?

    Meillä kun ei ota onnistuakseen tuo tytön nukkuminen omassa sängyssä ja huoneessa.Koko ajan ja joka yö tulee väliimme nukkumaan ja ei millään siis pysty omin avuin nukahtamaan yöllä jos herää... alkaa olla jo aika tuskaista tämä kun ei saada hommaa toimimaan. pitäisköhän siirtää tytön sänky...
  13. H

    mitä lahjaksi 3 v tytölle?

    elikkä siinä se tulikin.mitä lahjaksi 3 vuotiaalle jolla on jo lelua laidasta laitaan?
  14. H

    miten yökuivaksi?

    meillä tuo tytteli oppi päiväkuivaksi 2 vuotiaana, päiväunikuivakin jo on..nyt on sit 6kk mennyt ja odottelen koska yövaipan uskaltais jättää pois?välillä on kuiva aamulla ja välillä vaippa on ihan täynnä.pitääkö vaan odotella kehon kypsymistä vai voisinko tehdä jotain?miten te muut olette tehneet?
  15. H

    Apua ja neuvoja 2 vuotiaan uniasioihin

    Meillä on todella kehittynyt ongelma 2 vuotiaan nukuttamisessa.vielä muutama kuukausi sitten tyttö nukahti omaan sänkyyn iltaisin, toki oltiin siihen opetettu.Sitten alkoi päivähoito ja tyttö rupesi joka yö kömpimään aamuyöstä meidän väliin ja vaikka kuinka kannetaan takas ei suostu sinne...
  16. H

    posken ihottuma

    2 vuotiaalla tytöllä on nyt pakkasien aikaan rohtunut toinen poski aika pahasti.nyt ihottuma alkaa levitä leukaan ja nenässä näppylää.voisiko olla allergiaa vai olisko vaan talven kuivattamaa? outoa on se että vaan toinen poski on rikki.ei kutise tai muuta...
  17. H

    KORVAKITTI+ PUTKITUS

    tyttö putkitettiin muutama päivä sitten ja nyt pitäis opetella korvakitin käyttö.miten teillä lapset tottuneet tulppiin?miten olette mitanneet sopivan koon että kittipallo ei ole liian pieni eikä iso.meillä ainakin eilen tyttö sai kiskottua ne korvaista pois :whistle:
  18. H

    missä vaiheessa vauvarokko tarttuu?

    missä vaiheessa vauvarokko tarttuu?tarttuuko jo ennen oireita vai esim.kuumeen aikana?
  19. H

    Vauvarokko?missä vaiheessa tarttuu???

    tietääkö joku missä taudin vaiheessa vauvarokko tarttuu?mulla olis käsitys että tarttuu kuumeen aikana tai ennen sitä?
  20. H

    Leikkauttaisitteko enää...

    kun lapsen korvat olleet jo kuukauden terveet... meillä siis syksyllä ollut 3 tulehdusta(lue: parantumaton eka tulehdus) ja kuurit niihin ja nyt oltais menossa kitarisan poistoon joulukuussa.nyt tässä vaan mietin että kun tyttö ollut terve niin onohan turhaa....mitä jos ne nyt on sit sairastettu...

Yhteistyössä