Hakutulokset

  1. T

    Leppävaaran äidit!!!

    Laitoin molemille y-viestiä =)
  2. T

    Leppävaaran äidit!!!

    Iällä ei niin väliä,mutta itse olen 22-vuotias,missäpäin leppävaaraa asut?
  3. T

    Leppävaaran äidit!!!

    Hei! Olisi mukava saada puistoseuraa,itselläni on 3,5v poika ja 6kk tyttö.Varsinkin tätä isompaa herraa silmällä pitäen olisi mukaa saada hänelle samanikäisiä ystäviä :)
  4. T

    Ketkä saaneet tänä vuonna tuetut lomat? =)

    siis heinäkuun ekalle viikolle,onko muita tulossa silloin?
  5. T

    Ketkä saaneet tänä vuonna tuetut lomat? =)

    Me päästiin huhmariin,kesäkuun ekalle viikolle.ihanaa!!!
  6. T

    espoo/helsinki äipät

    Heips! Täällä myös kahden lapsukaisen äiti leppävaarasta, olisi mukava saada ulkoilu ja kahvittelu seuraa...niin ja iältäni olen 22 vuotias=) laitan maili osoitteeni jos jotakuta kiinnostaa tanja_palomaki@hotmail.com
  7. T

    Espoolaisia

    Maili osoite ois nyt tässä:tanja_palomaki@hotmail.com
  8. T

    Espoolaisia

    Moips!Täällä ois myös 22-vuotias äiti vailla kahvi ja puistoseuraa. Itselläni on juuri kolmevuotta täyttänyt poika ja laskettu aika on 5.3, vielä pitäis muutama viikko jaksaa kärvistellä. Mut olisi tosiaan mukava saada uusia tuttavuukisa täältäpäin, olemme melko vastikään muuttaneet, enkä ole...
  9. T

    odottajia Espoossa!

    Heips! Itse olen 22-vuotias odottava äiti espoosta, esikoinen on 2v10kk. Olemme muuttaneet espooseen pari kuukautta sitten ja olisi mukava saada uusia tuttavuuksia :)
  10. T

    laitetaans pinoon espoon äipät

    Olisi mukava treffata vaikka puiston merkeissä mansikka85 kanssa, saako udella mistä päin olette muuttaneet leppävaaraan? Meidän perheemme muutti lohjalta...
  11. T

    laitetaans pinoon espoon äipät

    Täällä myös yksi äippä leppävaarasta, ollaan asuttu täällä ruhtinaalliset kaksi kuukautta, ja olisi mukava saada puistoseuraa. Perheeseeni kuuluu lisäkseni kohta kolmevuotta täyttävä poikani, mieheni ja masuasukki =)
  12. T

    hcg arvot

    hei! Itselläni oli kesken meno pari viikkoa sitten, tämän viikon maanantaina sain kohtua supistavat lääkket ja hcg arvo oli vielä tuolloin 1700,mietin että kauanko kestää että arvot ovat normaalit ja voi uutta vauvaa yrittää?jos kellään on kokemusta asiasta olisi kiva kuulla.
  13. T

    Carena Ride / Emma Bestar Combi

    Samat kokemukset täällä noista Carenoista,todella surkeat oli.Vaunuissa ei ole minkäänlaista jousitusta.
  14. T

    pocahontas,pikkumyy75,tiuhtiti,nasuli,äiti20 ja tupuna80!!!!

    Moi! Olen 20-vuotias,pienen pojan äiti.Asustellaan ojamolla ja päivät kuluvat mukavasti lapsosen kanssa touhuten.Olisi mukava nähdä muitakin äitejä lohjalta.
  15. T

    Kaikki Lohjalais Äidit HUOM!

    Moi! Täällä on myös yksi lohjalainen äiti.(ojamolta) Lapsukainen on 1v3kk.
  16. T

    Lohjalta kukaan vailla uusia kavereita?

    Itse olen 20v,vuoden ikäisen lapsukaisen äiti=)asutaan Ojamolla.
  17. T

    Lohjalta kukaan vailla uusia kavereita?

    missä päin Lohjaa asut?
  18. T

    Laihdutuskaveria kaivataan

    heipparallaa!!!! Mites teillä on laihdutus projekti edistyny? Musta tuntuu etten laihdu ollenkaa vaikka liikun enemmän kuin ennen...mutta toisaalta nälkäkin on kovempi :p painoa on tuo samat 64 :/ antakaa hyviä ruoka vinkkejä,alan olee jo epätoivonen!!!!!!!!
  19. T

    Laihdutuskaveria kaivataan

    moi!aamu paino on 63,eli eipä oo juuri lähteny. :\|
  20. T

    Laihdutuskaveria kaivataan

    mull ois tämmönen tyhmä kysymys,mutta syöttekö sekä lounaan että päivällisen?

Yhteistyössä