Hakutulokset

  1. I

    Onko Gesslein yhdistelmävaunut hyvät?

    Kokemuksia?
  2. I

    Sanokaa mitä 9 -vuotiaalle pojalle synttärilahjaksi?

    Ideoita otan oikein mielelläni vastaan! =) Onko joku kirja ollenkaan mielenkiintoinen, kiinnostaako poikia lukea kirjaa tuossa iässä?
  3. I

    Mitä tekisitte, jos saisitte parkkisakon, jossa väärä rekkari?

    Pitää kai se maksaa, vaikka yksi numero on väärin merkattu.. Ne vissiin ottaa aina kuvan tilanteesta?
  4. I

    Muita, jotka selvinneet raskauden ilman lisärautaa?

    Mul nyt reipas 31 menossa enkä oo syöny yhtään rautaa ainakaan viel. Edellises raskaudeskaan en syönyt, kun hb pysyi kohtuullisena.
  5. I

    joko saa suomalaisia mansikoita?

    ?? :)
  6. I

    Neuvolan täti tulee kotiin ENNEN vauvan syntymää Oulussa

    http://www.kaleva.fi/plus/index.cfm?j=817153 :snotty: muokkasin vähän otsikkoa!
  7. I

    kyllä mulla huvitti kirpparilla yks päivä!

    sinne tuli äiti poikansa kanssa ja äiti alkoi samantien hokea kuuluvalla äänellä, että tämä on tämmönen romukauppa, tämä on tämmönen rokmukauppa..... miks se sitten sinne tuli? :whistle: piti vissiin itseä "vähän" parempana ihmisenä!
  8. I

    järkkäri vai hyvä digikamera?

    kumpi kannattaisi hankkia? järkkärin haluaisin, mutta ne on turha isoja raahata aina mukana. :snotty: sellanen pikkunen sopii kivasti omaankin laukkuun!
  9. I

    mitä jamba viestejä mulle on tullu?

    ekana tuli tämmänen haescenparty. http:// wap.jamba.fi/.jim/stm/joo1tvd6ag-19.... sitten tällasia ainakin neljä: "lähetä nyt sana ok numeroon 173017 vahvistaakesi tilauksesi. sen jälkeen pääset käsiksi kaikkiin tilaukesi tuotteisiin. kysymyksiä? puh...." ja tietääkseni en oo mitn...
  10. I

    paljonko teidän 7kk ikäiset syö päivässä?

    meidän neiti syö korkeinaan purkin pilttiä ja sitten tissimaitoo. ei muuta. joskus vain puolipurkkia. se on aina niin hankalaa, ku pitäisi syödä. :|
  11. I

    on tämä nykyaikaa..mammat koneella istuu..

    :snotty:
  12. I

    joko pitää huolestua ystävän synnytyksestä??

    kauanko lapsen annetaan olla mahassa sen jälkeen, kun veet on mennyt? mun ystävällä meni toissayönä 2 aikoihin eikä oo vielkää kuulunu siitä mitään. en saa yhteyttä siihen. aiko ilmoitella heti kun vauva on maailmassa. jospa kaikki hyvin! :/
  13. I

    onko muut sairaana?

    mulla on flunssaa.. raivostuttavaa olla sisällä jo toista päivää, kun ei nappaa ulos lähtee, kun nenä tukossa. yöllä oli lämpöäkin ja aika hutero-olo. alkoi kurkkukivulla pe.na. onko kellään muulla mitään tautia, et saisin kohtalotoverin.. :ashamed:
  14. I

    kolmivuotias 2 päivää äidin ruumiin vieressä

    http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1562220 :'(
  15. I

    rintatulehduksesta

    täs mietin vaan, et voiko se alkaa niin, että pistelee tissiin välillä? :whistle: ei oo ikinä ollut, vaik nyt kolmas lapsi, jota imetän. eilen illal sit sain vissiin viimaa ja nyt on oikeaan tissini välil tuikkii jännästi.. |O otin jo buranan ja oon koittanu sievästi hieroo tissiä, ettei tulis...
  16. I

    mistähän johtuu, että vauvojen masuvaivat alkaa vasta 2vk iässä?

    tuntuu vähän kummalle, kun ajattelee, että miks ne just 2 viikon iässä alkaa, jos alkaa? ootteko ajatelleet? toki jotkut saattavat olla heti itkusia, kun syntyvät, mutta yleensä ne koliikit tai masuvaivat alkaa noin 2 viiko iässä?
  17. I

    Ahistaako muita sairaalassaolo synnytyksen jälkeen?

    mulla alkaa aina ahistamaan. eka vuoroakausi menee ihan hyvin, kun sitä on niin sekaisin onnesta ja helpottunut, kun urakka ohi, mutta sitten kohta alkaa tuleen mieleen kotiinlähtö. en tajua miks oysissa on niin vaikee päästä kotiin kahen vrk. kuluttua. eikö etelässä pääse eka synnyttäjätkin...
  18. I

    kuinka monella on ACE- lapsivakuutus lapsille?

    mulle soitti joku nainen tuosta ACE-vakuutuksesta. olis niinku 16.7?/kk. vakuuttais kaikki lapset ketkä on nyt olemassa ja mahdolliset tulevat. ei omavastuuta. kattais todella laajasti, mut emme ottaneet sitä ainakaan viel.
  19. I

    paljonko maksaa lasten oma kirjakerhon kk paketti tällä kertaa?

    en viitti aukasta, jos en haluakaan sitä, jos kovin kallis. viitiikö joku sanoa? =)
  20. I

    onko yleensä pienemmät vauvat itkusempia?

    millä viikoilla teidän vauvat ovat syntyneet ja onko ollut pienemmät itkusempia? meillä esikko 3020g ja oli 3kk aika itkunen ja toinen taas oli 3456g ja ei ollut mahakipuja.

Yhteistyössä