Hakutulokset

  1. M

    Mistäpä seuraa pojelle 4 v ja äidille 41 v

    Laitoin yv:tä :)
  2. M

    Leikkiikö teidän 3v lapset yksin?

    Minulla on kaksi työttöä, kohta leikki-ikäinen 3v 3 kk sekä 7 kk vauva. Vanhempi haluaa jatkuvasti huomiotani. Joko pitäisi leikkiä tai sitten on miksi-kysymysketjuja. Jos saan hänet päiväunille, niin silloin päivässä on pieni levähdystauko. Vauvan ansiosta olen nukkunut 7 kk 1-3h pätkissä. Nyt...
  3. M

    Miten vauvan saisi tottumaan imuriin?

    Huusholli on pahasti imuroinnin tarpeessa (sotkemassa myös yksi 3v), mutta vauva 7 kk pelkää imuria ja huutaa kuin syötävä. Muuten tietysti imuroisin vauvan ollessa päiväunilla, mutta kun tuo ei (ainakaan nyt helteellä) nuku kuin pieniä torkahduksia rinnalla juuri syötyään. Illalla miehen tultua...
  4. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009 JOULUKUUSSA***

    Meille syntyi tyttö 29.11. 12:43. Pituutta 53 cm ja painoa 3465g. Synnytys yllätti minut monessa suhteessa. Paria päivää aikaisemmin (pe) minulla oli vielä 2 cm kohdunkaulaa jäljellä. Lauantaina illalla klo 23 maissa pönttöön ilmestyi pari veriviirua. Sen jälkeen tuli lattialle vähän vettä...
  5. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Tuo väristely kiinnostaisi minuakin. Muistelen, että esikoinen väristeli myös. Esikoinen on siis tyttö, mutta tästä tulokkaasta ei ole tietoa ja tämäkin väristelee. Isäni tilanne on tänään taas heikompi. Hoitaja jo selitti, miten sairaalaan voi jäädä vaikka yöksi ja saa soittaa vaikka yöllä...
  6. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Eilisaamuna neuvolassa vielä selitin, miten jaksan nyt ihan hyvin, kun isä on paranemaan päin. No sitteen sainkin kuulla, että hänen tulehdusarvonsa on taas kohonnu. Kumma kyllä, sain silti nukuttua hyvin. Jotenkin ei tunnerekisteri riitä ja ajatus lyö vaan tyhjää. Tänään menin sit aamulla heti...
  7. M

    ***JOULUKUUN VAUVAMASUT 2009*** marraskuussa

    Tervehdys! Jos sallitte, niin liityn seuraanne. Tuolla marrasmasuissa on hiljaista, nyytit sylissä kun on jo melkein kaikilla. Olen 38v ja pk-seudulta. Esikoinen syntyi 41+6, joten en voi sanoa olevani kovin yllättynyt, kun nyt mennään 40+3 eikä mitään merkkejä synnytyksestä ole. Tänään kävin...
  8. M

    Leluilla suuri sallittu äänenvoimakkuus

    Hei, Tyttäreni sai lahjaksi lelun, joka pitää mielestäni aika kovaa ääntä. Kyselin asian perään ja Kuluttajaviraston mukaan EN-71 standardin mukaan "sallittu äänenvoimakkuus tämän kaltaisilla leluilla on 115 dB". Lelu täytti pykälät, mutta minusta tuo sallittu äänenvoimakkuus on aika hurja...
  9. M

    Rakenneultra-mittoja pinoon!

    Mulla viikkoja 19+5. B-mitta oli 45,6 mm ja FE oli 29,2 mm. Painoarvio oli 301 g. Vastasi viikkoja 19+0.
  10. M

    HUHTIKUUN MASUJEN PINO

    Moi, Kerran jo kirjoittelin pitkät pätkät, mutta teksti meni mustaan aukkoon. Jos nyt vaikka tulis perille. Meidän kunnassa on sellainen käytäntö, että ensin oli neuvola, sitten lääkäri (yritti kuunnella sydänääniä, vaan ei viel kuulunu. viikolle 14 asti voi kuulemma olla huoletta, vaikkei...

Yhteistyössä