Hakutulokset

  1. K

    että tämmönen lääkäri

    tänään oltiin sitten tssg:ssä ja "hoidon" suunnittelussa. lääkäri päätti että mitään hoitoja ei todellakaan aloteta kun ollaan kuitenkin näinkin nuoria, ja yksi aikaisempi raskaus on saatu alulle (yhtään lasta ei kutienkaan ole). mun pitää vaan laihduttaa kun on ylipainoa. :ashamed: mitat on...
  2. K

    seksi ja menkat

    Meillä on ongelmana yhdyntä ja menkat. Miehen tekis kovasti mieli vaikka mulla on menkat ja mulla taas ei oikein sytytä silloin. On sellanen "likanen" olo. Onko kellään samoja ongelmia ja onko rakaisu ehdotuksia?
  3. K

    eka aika tuli nyt

    joten ensimmäinen kutsu tuli nyt tutkimuksiin ja on muutaman kuukauden päästä. mua alkoi ihan kamalasti jännittämään, mitä siellä mahdetaan tehdä? ja kuinka paljon mahdetaan narista yhdestä tekemästäni abortista? itse olen siitä jo iahn tarpeeksi itseäni piiskannut ja se on jo mennyttä aikaa...
  4. K

    turun jonot..

    osaako joku sanoa millaiset jonot turkuun tutkimuksiin kunnallisella puolella? ollaan ooteltu jo jotain kirjettä sieltä päin, mutta mun lähete oli hävinnyt ja aika sit tietty siirty taas eteenpäin. kukaan ei vain osannut sanoa mulle että kuinka kauas aika meni..
  5. K

    mekin..

    no niin nyt lähti meilläkin asiat pyörimään. odotellaan kutsua naistentautien polille. tätä menemistä on vaan koko ajan lykännyt, kun ei ole halunnut saada tuomiota...
  6. K

    siittiöiden testaus

    onko kukaan käynyt täällä yksityisellä testaamassa miehen sperman laatua? ja jos on niin kuinka kauan testien tulosten tuleminen kestää, ja kuinka paljon testit maksavat yksityisellä? mitä hedelmöityshoidot maksavat kunnallisella puolella?
  7. K

    tutista

    koskas ootte lopettanu tutin annon?meillä neiti syö yleensä tuttia ku menee nukkumaan...miten vaikeeta on ollu????
  8. K

    Korson mammat pinoon!

    Täällä näyttäisi olevan kamalasti niitä etsimiäni korsolaisia mammoja... IHANAA!! =) Me juuri vuoden täyttäneen pojan kans kaivattas hiekkalaatikolle leikki- kahvittelu- rupattelu- ja kaikenlaista seuraa... Samaa kaipailevat äipät pinoon nyt tänne ni vaihdetaan ajatuksia ja ehkä treffataan. :D
  9. K

    miten kauan limatulpan irtoamisesta synnytykseen?

    Mietin tätä kun esikoiselle tulee mahdollinen hoitaja aika kaukaa, että voiko mennä pitkäänkin... esikoisesta limatulppa irtosi vasta synnytyksessä ja kirjallisuudesta olen lukenut että 1-10 päivää, mut kertokaas omakohtaisia kokemuksia. voiko mennä pidempäänkin kuin tuo 10 pv?
  10. K

    pullosta eroon

    Oisko vinkkejä miten alottas tuon pullosta vieroituksen. Enää sitä käytetään lähinnä nukutukseen ja äidin kanssa ollessa se on sellanen lohtujuttu kun joku kenkuttaa tai sattuu esim. pikkupipi niin maitoa täytyy saada pullosta (ei muiden kanssa)ja yöllä herätessä maitoa täytyy saada. Neiti on...
  11. K

    potkimisesta ja hakkaamisesta

    Neiti on nyt 1,5 vuotta ja alkanut muksimaan ja potkimaan minua. Olen kaikin konstein yrittänyt opettaa lopettamaan, kieltänyt ja koittanut keksiä jonkinmoisia "rangaistuksia" mutta alkaa konstit loppua kun neiti vaan nauraa ja jatkaa hakkaamista ja potkimista. Oisko vinkkejä??
  12. K

    Ihottumaläiskät

    Pojallani 4kk alkoi pari viikkoa sitten ilmestymään ihottumaläiskiä, säännöllisiä ja aika pieniä. Niitä on vähän joka puolella kehoa ei kuitenkaan mahassa (ainakaan vielä) välillä ne punoittavat mutta välillä ovat ihan "rauhallisia". Niitä on jopa päässä. Neuvolantäti kehoitti olemaan...
  13. K

    verenpaine ja imetys

    Onko kellään kokemusta korkeasta verenpaineesta ja imetyksestä? Minulla on todettu korkea alapaine ja nyt olen seurannasa. Kohta varmaan mietitään lääkitystä. Mitenkähän imettämisen käy. Poikani on 3kk ja täysimetyksellä ollaan vielä pärjätty. Haaveissa olis täysimetys puolivuotiseksi asti.
  14. K

    Lapsen itsetyydytys

    Onko teillä kokemusta lapsen itsetyydytyksestä? Minulla 5 v tyttö joka löytänyt sen salan:) Mutta hirveen vaihtelevat on omat tunteeni, miten suhtaudun yms... Aiemmin oli että telkkua katsoessa ja muulloinkin tuli tarve tyydytykseen. Nyt oikeastaan vain iltaisin. Kommentteja?
  15. K

    uusi sarja mielessä

    Olen yhdeksän vuoden tauon jälkeen neljännen kerran äiti. Kyllä aika kultaa muistot. Tuntuu että äitinä oleminen on nyt paljon raskaampaa kuin aiemmin vaikka silloin pieniä lapsia oi 3 pienin välein. Nyt tämä yksikin tuntuu imevän kaikki mehut ja maidot :) Yöheräämiset rasittaa ja lapsikin...
  16. K

    kavereita littoisista!!!

    heip! olen 26v äippä jolla on yksivuotias poika! olisin vailla kaveria niin ulkoiluun kuin sisäleikkeihin niin itselle kuin pojalleni :) en tunne täältä littoisista ketään,joten hiukan hankalaa on ollut löytää uusia ystäviä! otapa yhteyttä jos olet vailla juttelu kaveria! katimietti@yahoo.com
  17. K

    TIETÄÄKÖ KUKAAN

    onko tällä ruotslalaisella du&jag nimisellä lastenvaatteita myyvällä liikkeellä nettisivuja netissä?? kertokaa tällä palstalla jos tiedätte. =)
  18. K

    arka lapsi ja päivähoito

    Millaisia kokemuksia teillä arkojen lapsien äidit on päivähoidon aloittamisesta? Mun lapsi nyt vajaa 2,5 v, ollut tähän asti kotihoidossa. pikkuhiljaa pitäis alkaa miettiä hoitopaikan valintaa. mut meillä on ollut niin että neiti ei ole koskaan viihtynyt isossa lapsiporukassa, ahdistuu ja on...
  19. K

    IISALMI HUHUU!

    olisiko iisalmelaisia tai täältä päin halukkaita saamaan uusia ystäviä/tapaamaan muita äitejä? :)
  20. K

    ystäviä Jyväskylän alueelta?!

    hei!! ystäviä kaipailee kotiäiti vm-79 ja tyttäret -02 ja -04. Asustellaan Vaajakoskella. :)

Yhteistyössä