Hakutulokset

1. K

Ensimmäistä lastaan odottavat yli 35v

Sintu Minäkin olen suunnitellut varhennettua äitiyslomaa. Työni on sen verran raskasta, että se voi olla viisain ratkaisu. Cynde Kyllä sinun varmaan täytyy käydä poissulkemassa päivystyksessä laskimotukos, jos tuota pohkeen kipua on edelleen. ONOnnellisesti oman maan kamaralla. Eilen uä:ssä...
  2. K

Hei kaikki ! Lähdimme keväällä varaamallemme etelän matkalle, joten minäkin olen pysytellyt poissa linjoilta vähän aikaa. Matkalle lähtö mietitytti aikalailla, mutta ajattelin että sama missä sitä voi pahoin :) Mutta eilen alkoi hotellilla reilu verinen vuoto ja jouduin paikalliseen sairaalaan...
  3. K

Willbe Olen kovin pahoillani :hug: Samanlaiset tuntemukset olivat myös minulla keväällä samassa tilanteessa. Tyhjennyksen jälkeen olo oli kyllä kovin maassa kolmisen viikkoa. Ihmeesti sieltä sitten taas noustiin. Tiedän, että nyt et kaipaa mitään vakuutteluja surun keskellä. Luekin seuraavat...
  4. K

Voi Eliette, toivottavasti ultrassa on tänään kaikki hyvin. :hug:
  5. K

Susirouva Lämpimät onnittelut :heart: Pikku-prinsessa on nyt päässyt syliisi, hienoa ! Scarleth ja Muse Minulle sanottiin neuvolassa, että alkavat kuunnella sydänääniä viikolla 13-14. Pelkäävät tietysti, jos äidit hermostuvat täysin, jos niitä ääniä ei löydy ja noilla viikoilla pitäisi sitten...
  6. K

Scarleth Päädyin samaan kuin sinä eli hankin laitteen, mutta aion käyttää sitä hillitysti. Sieltä se syke löytyi, vaan olipa pienellä sydämellä kiivas tahti :heart: Varmaan tuplasyke omaan verrattuna. Muse Hienoa kuulla, että vointi kohenee. Älä ylläty, jos olet vielä väsynyt. Minä olin ihan...
  7. K

Willbe Voimia rankkoihin päiviin. Odottelu oli varmasti viisas päätös, tässä vaiheessa ei ole tosiaan kiire mihinkään. Scarleth Minäkin harkitsen tuon kotidopplerin ostamista. Epäilyttää vain, kun kukaan ei oikein tunnu tietävän, minkä verran laitetta on turvallista käyttää. Löysin...
  8. K

Scarleth Onnea hienoista ultrakuulumisista ! Pahoin pelkään, että tuo shoppailu tulee olemaan myös minun heikkous tulevina kuukausina :) Sain myös kaverilta hyviä nettiosoitteita, mutta vielä olen malttanut pysyä sivuilta pois. pepponen Päätin, että menemme seulontoihin. Katsotaan sitten siitä...
  9. K

Eliette Hienoa, että kaikki oli uä:ssä kunnossa. pepponen Olen pohtinut myös tuota seulonta-asiaa. Minulle on jäänyt hieman epäselväksi, kuinka nuo lapsettomuushoidot vaikuttavat seulontojen luotettavuuteen. Joissain paikoissa ei ymmärtääkseni tehdä veriseulontaa ollenkaan...
  10. K

Muse Tervetuloa ! Willbe On pakko kommentoida sinulle ensin, viime keväisen tuulimunan kokeneena ymmärrän niin täysin, minkälaista sinulla juuri nyt on. Kokemuksistani viisastuneena voin kertoa, että ensinnäkin ruskuaispussin näkyminen on hyvä merkki. Itsellä sitä ei tuulimunassa näkynyt...
  11. K

Sintu Onpas sinulla jo kaunis masu ! Synnytyspaikka on edelleen TAYS, laskettua aikaa ei ole vielä määritetty ja minäkin ehdin juuri täyttää 38. Pepponen Meillä todellakin oli erona tähän toiseen ICSI:iin stimulaatiolääke eli hoito tehtiin Fostimon-nimisellä lääkkeellä. Lääkärin mukaan sillä...
  12. K

Hei ! Minäkin rohkenen kirjoittaa pitkästä aikaa. Keväällä olin jo tällä palstalla, mutta 2. Icsi:n tuoresiirrosta saatu plussa paljastui tuulimunaksi ja jouduin lääkkeelliseen keskeytykseen. Taustalla olen seuraillut ja erityisen ilahtuneena olen katsellut, kuinka pitkän taipaleen kulkeneella...
  13. K

Ensimmäistä lastaan yrittävät yli 35v

Hei uudet ja vanhat tutut ! Olen pyörinyt tuolla taustalla viimeiset kuukaudet, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Meille kävi tuon maaliskuisen raskauden kanssa huonoksi, sillä ensimmäisessä UÄ:ssä se paljastui tuulimunaksi, joka keskeytettiin. Sen jälkeen on täytynyt ottaa näihin hommiin...
  14. K

Hei kaikille ! Miten neuvolakäynti sujui, neulatyyny ? Minulla lähinnä väsyttää, muuten voisin melkein väittää nähneeni unta koko raskaudesta, olossa ei ole muuta erikoista. Digitaalisen raskausmittarin viikot ovat kuitenkin edenneet, joten pakko kai se on asia uskoa todeksi. Ensimmäiseen...
  15. K

Kimalle 37 v, la 3.12.2012 TAYS 1. UÄ 16.4.2012 Kiitokset kaikille onnitteluista ! Neulatyyny Olen niin iloinen, että kaikki sujuikin hyvin ja UÄ:ssä oli sellainen yllätys odottamassa. Kovin epävarmalta tämä vielä tosiaan tuntuu. Mutta koko ajan on jotain pelättävää, jos sille linjalle...
  16. K

Hei entiset ja uudet tutut ! Varovaisesti siirtyilen tuolta yli 35-vuotiaiden yrittäjien pinosta tänne odottajien puolelle.:wave: 2.ICSI:n tuoresiirrosta tuli plussa 5 vrk sitten jo pp7, ja testit on vahvistuneet koko ajan. Ensimmäisten päivien hurmoksesta on siirrytty jo tähän kauheaan 'mitä...
  17. K

neulatyyny Ihanaa ! Onnea ! Sintu Testasin ekan plussan 23.3.2012
  18. K

Moto ja Jenksula miten menee ? Toivottavasti Jenksulan plussa on varmistunut ja Moton testi vaihtunut plussaksi. OnSiirryn vähitellen odottajien pinoon ja seurailen teitä taustalta. Sydämestäni toivon kaikille voimia hoitoihin ja plussatuulia mahdollisimman nopeasti :heart:
  19. K

Jenksula Milloin lopetat luget ? Isossa osassa raskauksia on jotain vuotoa, toivotaan, että se olisi sinullakin viatonta. Meillä vaihdettiin tähän hoitoon lääkkeeksi Fostimon, joka voi kuulemma auttaa tekemään parempilaatuisia alkioita näin "ikäihmisille". Ehkä se oli sitten se ratkaiseva asia.
  20. K

Jenksula ja Moto Mikä teillä on tilanne ? Pidän peukkuja ja varpaita teille pystyssä :) ON pp9, eilen testissä Raskaana 1-2 viikkoa- teksti. Olo on epäuskoinen, päivä kerrallaan mennään ja katsellaan.

Yhteistyössä