Hakutulokset

  1. L

    Mua niin ärsyttää!!!!!Kirpputorista

    missä päin suomea, on tarkoitus viedä myös kirpputorille tavaraa ja en kyllä millään pääse joka ilta!
  2. L

    4H

    onko ketään täällä siinä yhdistyksessä mukana tai onko lapsesi mukana? mitä teillä päin on 4H:ssa? meidän perhe on ja mukavaa on!
  3. L

    Shettikselle valjaita, oisko kellään?

    jokos te olette löytäneet valjaat? kyllä varmaan onhan aikaa kulunut jo yli puolitoista kuukautta, mutta... :)
  4. L

    ennustajat

    täällä oli joskus vuonna 2006 kakis ennustajan sähköposti osoitetta jotka ennusti lapsia kun laittoi vanhempien syntymä ajat ja jo perheessä olevien lasten synymäajat niin ne ennusti että tuleeko vielä lapsia ja minä vuonna... MUISTAAKO KUKAAN? onko sellaisia vielä "olemassa"?
  5. L

    minipillerit

    onko millaisia kokemuksia? kuukautiset on ollut kahden viikon välein, mutta nyt viimeiset 37 päivää sitten. olen syönyt hmm 5 liuskaa. kannattaako ostaa huomenna raskaustesti, vai onko normaalia kun kuukautiset on jäänyt pois! kiitos vain asiallisia vastauksia :)
  6. L

    Yli 36v KesäToiveet

    huomenta päivää :) Meillä kävi eilen surullinen tapaus. Meidän 12v saksanpaimen koira jouduttiin lopettaa :'( Lonkkavika oli jo todella paha. Täälläkin on aloitettu greippimehu kuuri :laugh: kyllä se nyt jo menee kolmas päivä menossa. Eka päivänä se meinaan maistui todella pahalle...
  7. L

    Yli 36v KesäToiveet

    Terveisiä varsinais suomesta :) Oltinn flikan kanssa siellä viikonloppu. Meille madame on ennustanut poikaa marraskuussa 2007 Siskollani on kohtu poistettu niin sille se ei ennustanut enää syntyväksi lasta :) Laitimme ihan piruuttaan sen :) Se on hassua että mun toinen sisko on sitä...
  8. L

    Yli 36v KesäToiveet

    Pilkettä KP 24/30-32 Tiitiäisen äiti KP 12/28 epsukepsu KP 7/28 Maudie HissunMyy Lyydia2001 1/28-30 klaava 15/30-32 kipinää miesku KP 24/24-28 Micosa Kp 10/28-33 Mimsku =) =) =)
  9. L

    Paikkakuta- ja lapsipino

    Kauhajoki ja 2001 syntynyt tyttö Eipä taida muita Kauhajoelta olevan? :)
  10. L

    Ammattipino

    MAATILAN EMÄNTÄ :) onko muita emäntiä täällä?<br><br>
  11. L

    Yli 36v KesäToiveet

    heippa hei! Täällä jutellaankin todella aktiivisesti. :) Ei meinaan pysyä mukana. Meillä ei tarvi miettiä että mennäkkö töihin vai ei... meillä tehdään kotona töitä. Navetassa ammuu lehmiä. Meidän tyttö on vaan niin paljon mun perään, että isäntä paljon tekee yksin navetta hommat. Nyt on...
  12. L

    pino -71 syntyneille

    täällä myös :wave: Etelä-Pohjanmaalta vuonna 2001 jouluna syntynyt tyttö ja toista kuumeillaan =)
  13. L

    Yli 36v KesäToiveet

    HEIPPA HEI! Mukaan pääsenkö mä? Ikää 36 ja yksi lapsi 2001 jouluna syntynyt. Nyt olisi haaveissa toinen. :D

Yhteistyössä