Hakutulokset

  1. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Moi! Tervetuloa joukkoon liina2013 :) En osaa sanoa muuta noihin sulkuihin muutakun että eikös poli oo "melkein koko kesän" kiinni. Semmonen kuva mulla on, korjatkaa joku jos oon väärässä. Se on kyllä niin rasittavaa jos oma hoito sattuu just sillai että poli kiinni tms... :/ Lullaby: Ei...
  2. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Moi! Joko Lullabylle tullut raskausoireita? Ihana asia et sulla tärppäs! :) <3 jospa meillä muillakin! Meidän pas meni pieleen, alkoi vuotamaan jo pp 7. Soitin tänään polille, tänään jo piti sit käydä verikokeessa et nähdään onko mitään tapahtunut. Ajatukset jo seuraavassa icsi hoidossa...
  3. J

    Paluu lapsettomuushoitoihin pikkukakkosta yrittämään, vol 2

    Moi! Minäkin liityn tänne piinistelemään, nyt menossa pp5. Takana siis PAS, siirto oli 28.1. Tuntuu että aika matelee, miten ihminen voikin olla näin malttamaton. Oiretta on jos jonkinmoista, liekkö lugeista, mielikuvituksesta vai mistä =)
  4. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Lullaby89: Oiiii, onnea ihan kamalasti :heart: :flower: Mä jatkan täällä piinailua! =)
  5. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei taas! Onnea lullaby89 jo haaleastakin viivasta :) Joko kävit veritestissä? Meillä ollut tänään melkoinen päivä, hyviä ja huonoja uutisia... Pakkasessa siis oli 6 alkiota ja ne kaikki jouduttiin sulattamaan :( Yksi vaan selviytyi ja se siirrettiin <3 Olen ymmälläni kuinka näin...
  6. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    RKT: Aikalailla samalla kaavalla päästiin etenämään mitä lullaby89 kirjoitti :) Lullaby89: Mites munasolujen kans kävi? Pääsittekö siirtoon? Mä tosiaan kävin torstaina siellä ultrassa (kp 13) ja kaikki oli niinkuin piti. To aamuna sain plussan ovistestiinkin. Jos alkio selviää sulatuksesta...
  7. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    KTL pahoittelut keskenmenosta. Ihan varmasti raskas kokemus :hug: . Lullaby89 pidetään peukut pystyssä että mahdollisimman paljon hedelmöittyis. Odottaminen on niin raastavaa ja jännää. Itsellä ois ens viikolla aika ultraan, et JOS kaikki menee putkeen niin ensviikon lopulla/seuraavan...
  8. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    lullaby89 pidetään peukut pystyssä et pääset tästä kierrosta jo piikittämään :) Oot varmaan aikaisemmin ketjussa kertonut mutten nyt muista tähän hätään et tehdäänkö teille ivf vai icsi? Meille on nyt tammikuulle suunnitteella se PAS. Yks icsi tehty, sen aikaiset alkiot siis pakkasessa...
  9. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Ok. Kiitos tiedosta :) Jospa homma menis sen suhteen putkeen ja muutenkin :)
  10. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Moikka taas! Osaako kukaan sanoa peruuntuuko koko PAS jos ovulaatio sattuu viikonlopulle? Laskeskelin tässä jos kierto menee "niinkuin pitää" saattaa ovis olla just la tai su. Huoh :(
  11. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Ok. Jospa se naislääkärikin olis ihan jees, ois vaan ollut kiva jos ois ollu sama lääkäri nyt kun ennenkin. Tuomo siis. Mutta täytyy varmaan ajatella et samapa se kuka siellä on, kunhan vaan asiansa osaa :)
  12. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Moi! Minulla se kokemus että hoidot alkavat aika pian rullaamaan kun alkuun pääsee. Toki meilläkin oli alkuun omat hankaluudet kun varmaan aika harvinainen miedän "syy" miksi lasta ei luomusti tule. Odottaminen todellakin raastavaa :/ Varsinkin jos on näin malttamaton ihminen kun minä ;)...
  13. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Meillä vuoden ikäinen (icsi hoidolla saatu) lapsi ja pakkasessa on 6 alkiota. Pitäs varmaan polille soitella mutta aattelin täältä kysellä jo näin etukäteen :)
  14. J

    Jyväskylässä hoidoissa?

    Hei! Osaako kukaan kertoa onko polille tällä hetkellä kuinka pitkät jonot ja kuinka monta käynti kertaa tulee kun tehdään PAS? Isosti tsemppiä ja jaksamista kaikille :)
  15. J

    Onko muita piinailijoita?

    Kiitos! Juu ei tietenkään pääse, en sitä ihan niin ees tarkottanut. Kysyin ehken vähä tyhmästi.. Jaksamisia!
  16. J

    Onko muita piinailijoita?

    Moi! Tulinpa nyt sitten kertoo tuloksen... Ja se on positiivinen :) Tuntuu aika uskomattomalle ja ihanalle :heart: Ehkä vielä joskus: Joko oot selvinnyt pettymyksestä ja valmiina kohti uusia tuulia?
  17. J

    Onko muita piinailijoita?

    Voi ei, oon pahoillani sun puolesta :( Mä jännään omaa tulosta, huomenna tosiaan vasta sen saan...Tympee oottaa! Jaksuja sulle :hug:
  18. J

    Onko muita piinailijoita?

    Voi että, jospa se veritesti näyttäis huomenna positiivista meille molemmille!!! :) Ja hei tiiä vaikka se sun haalea haamu muuttuis plussaks :) Mulla on klo: 8 aika jo sinne aamulla, mut vissii saan tuloksen vasta ke..Piinaa siis sinne asti ainakin! Treffataan täällä viimeistään sit kun...
  19. J

    Onko muita piinailijoita?

    ehkä vielä joskus: Mitkäs on fiilikset kun testipäivä lähestyy?? Mä en oikeen tiiä, kaksjakoset tunnelmat on. Mites jo plussanneet? Ootteko voineet hyvin? :)
  20. J

    Onko muita piinailijoita?

    Juu paniikkia mä vedän joka asiasta (siis hoitoihin liittyen) :laugh: Meille ei muuten ees sanottu "minkä soluisia" alkiot olivat, lääkäri vaan sanoi että kaikki alkiot ovat hyvälaatuisia :) Tiiä sitten...? Mulla on eilen ja tänään tuntunu välillä hyvinki voimakkaita kipuja oikeella puolella...

Yhteistyössä