Hakutulokset

1. A

kattokaa mitä mä sain..hehkutusta

Mun mielestä leveä sormus nimenomaa vaatii hoikat, pitkät sormet, ettei näytä kuristetulta nakilta. Hieno oli, vaikka itse haluaisin pelkistetymmän.
  2. A

Ollaankos me liian vaativia vanhempia?

Uskon Fleur että ajattelet lapsesi parasta ja lulet tekeväsi oikein, mutta anna tytön aloitella rauhassa sitä köulunkäyntiä ensin, ja katsokaa vaikka ensi vuonna asiaa uudestaan. Koulunkäynnin aloittaminen on jo pelkästän iso juttu, vaikka perustaidot olisivatkin hanskassa. Aloita tytön kanssa...
  3. A

~*~ HUUTONETPINKKAA sunnunta-iltaan ~*~

http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Kati3000&status=DN&lcat=X&order=C&start=0&num=50&cat=% Askon ATK-pöytä/hylly ja Ikean Enetri -hylly. Kuljetus onnistuu Turun ja Helsingin välillä.
  4. A

Ollaankos me liian vaativia vanhempia?

Mä taas ihmettelen sitä, että lapsille on pakko tunkea niitä harrastuksia, ettei ole aikaa ollakotona perheen kanssa.
  5. A

Huutista, ostakaa pois, tarvitaan lisää tilaa!(ATK-pöytä/hylly ja Ikean Enetri-hylly) Sulkeutuu pian!

Siiä vaan huutamaan sitten! Tehdään diili jos ei mene huutiksen kautta, huuto sulkeutuu nyt tiistaina! ? On tosiaan oikein kätevä, hyllyyn mahtuu todella paljon tavaraa ja pöytälevy on iso.
  6. A

Mitä pinaatti letun päälle??

Kermaviilin joukkoon suolakurkkukutioita, tilliä/persiljaa, suolaa, soleria, pippuria. Njam!! :p Voit myös sotkea lisäksi kylmää riisiä ja tonnikalaa kermaviilisörsselin sekaan, niin on ruokaisampaa.
  7. A

Huutista, ostakaa pois, tarvitaan lisää tilaa!(ATK-pöytä/hylly ja Ikean Enetri-hylly) Sulkeutuu pian!

=) http://www.huuto.net/fi/showlist.php3?seller=Kati3000&status=DN&lcat=X&order=C&start=0&num=50&cat=%
  8. A

Olen raskaana, ja mieheni jäi kiinni!

En viitsi paljastaa. Näitä likaisia juttuja en vitsi omalla norminikilläni kirjoittaa, ettei tule jossain vaiheessa harmailta paskaa niskaan.
  9. A

Mies kommentoi asiaa... Sanoi ettei hän ole ollut tekemässä yhtään mitään, kunhan on itsekseen fantasioinut, tiedä sitten puhuuko totta vai ei. :/ Ja minä en ole se, jota ei seksi kiinnosta, vaan mies ei ole minusta kiinostunut nyt kun vatsa on alkanut kasvaa. Muuten olen edelleen...
  10. A

No jaa, ollaan me kolmen kimpasta juteltu joskus, ei vaan oikein raskaana viitsi moista...
  11. A

Mies oli eilen illalla katsellut itselleen seksiseuraa netistä...himoitsisi ilmeisesti kolmanneksi pyöräksi parille. Ei taida oma puoliso kiinnostaa enää kun alkaa vatsa pyöristyä... :'(
  12. A

*Marrastähdet '07* kesäkuun paisteessa :)

Hei Sanna-78, sinulle suunnattu otsikko on MitäsNyt puolella, käypä kommentoimassa!!

Yhteistyössä