:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa-75:Ihan hieno, ei tosin minun makuuni...
Ja kaikkea hyvää tulevaan avioliittoon sekä mukavaa hääpäivää
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa-75:Ihan hieno, ei tosin minun makuuni...
:wave: =)Alkuperäinen kirjoittaja kidetär::wave:Alkuperäinen kirjoittaja Åsa-75:Ihan hieno, ei tosin minun makuuni...
mulla ei äsken toiminu..ny toimiAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Ei aukea. Olisin halunnut toki minäkin tuon ihmeen nähdä.
ollaanpa taas kateellisiaAlkuperäinen kirjoittaja Jokainen tyylillään:en tykkää noin massiivisista, halvan näköinen.
voi kun edes ole, ilmaisin vaan mielipiteeniAlkuperäinen kirjoittaja vieras:ollaanpa taas kateellisiaAlkuperäinen kirjoittaja Jokainen tyylillään:en tykkää noin massiivisista, halvan näköinen.
hehehee...
No nyt toimi mullakin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:mulla ei äsken toiminu..ny toimiAlkuperäinen kirjoittaja Tianna:Ei aukea. Olisin halunnut toki minäkin tuon ihmeen nähdä.
noi n 1,5cm-2cm,,ei nyt täs vieres oo..Alkuperäinen kirjoittaja utelias kun olen:Miten levee toi oikeesti on? Vaikee saada mittasuhteita kohilleen kuvan perusteella...
Mun mielestä leveä sormus nimenomaa vaatii hoikat, pitkät sormet, ettei näytä kuristetulta nakilta.Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:helvatan paksu!! onko sulla paksut sormet, että toi pysyy siinä?