Hakutulokset

  1. T

    Mesessä viruksia liikkeellä?

    Onkos muilla niin että kun on kirjautuneena meseen, niin tulee jatkuvasti suojausvaroituksia? Joku troijalainen siellä myllää näköjään taas, eikä vaadi muuta kun kirjautumisen. :/
  2. T

    Kertokaahan nyt, lomista ja lomarahoista...

    Minkäs verran lomaa "ansaitaan" vuodessa? Entäs lomarahat, miten ne lasketaan? Ja miten tuo kaikki jos niitä lomia ei pidä lomina, vaan ottaa/haluaa rahana? ( itse olin osa-aikaisena ja määräaikaisena viimeks työelämässä, niin on päässyt unohtumaan nuo... )
  3. T

    Kukaan myyny huutiksessa ulkomailla asuvalle?

    Siis sitä lähettämistä lähinnä mietin, onkohan kuinka varmaa jne? :snotty:
  4. T

    Minkäs hintaisia nuo uusimmat talviaiheiset muumimukit on?

    En huomannu eilen katsoa kun käytiin cittarissa. Hobbarilla olis 2kpl/29.90 :whistle:
  5. T

    Tänään meni sitten neitsyys..

    ...muumimukien kohdalla, ensimmäinen setti ostettu :D :xmas:
  6. T

    Se ois treffit nukkumatin kanssa nyt

    Eli hyvät yöt kaikille tasapuolisesti :wave:
  7. T

    Se on kuulkaa päiväuniaika ny...

    Nelonen 2v9kk heräs meinaan 3.30 eikä ole nukkunut sen jälkeen ja tuo kuopuskin pomppas pystyyn 5.50.. :| (heräävät normaalisti 9-9.30 ) Minä viisaana luin kirjaa yöllä 2.45 saakka, eli nukahdin joskus hiukkasen 3 jälkeen kun kuvittelin nukkuvani yhdeksään saakka ja herätys olikin hetkeä...
  8. T

    Montako palaa palapelissä vajaa 3-vuotiaalla?

    Siinä se kysymys siis oli otsikossa jo. Monenko palan palapelejä teidän 2,5-3-vuotiaat tekee?
  9. T

    Hulipumpsis!

    Kurkkaapa yv-laatikkoos :wave:
  10. T

    Hulipumpsis!

    Jos oot vielä paikalla, käyhän kurkkaamassa yv-laatikkoon :wave:
  11. T

    Jaahas, kenes piikkiin tää laitetaan?? :/

    Mä oon myöhässä aikataulustani ja pahasti; joka ilta kun lamppu sammuu, niin saapuu oikea yö.. *mein katulamput sammuu klo. 01.08 ja siinä vaiheessa sammuu konekin yleensä ja tää akka alkaa odottelee sitä nukkumattia :snotty: *
  12. T

    Tänne ne joilla 2 poikaa ja 3 tyttöä :D

    Oli ihan pakko :whistle: ;) :wave:
  13. T

    Meinasin pudota tuolilta :D (parhaat ohjeet wikipediasta vaivaan kun vaivaan )

    Wikipediasta luin pms-oireista ja niiden hoidosta, ja tällainen teksti sieltä löytyi; Yleensä tilan diagnosoiminen ei vaadi kuin tilanteen anamneesin eikä välttämättä edes yhteydenottoa lääkäriin. Asianmukainen informaatio tilasta voi jo helpottaa oloa. Myös partnerin olisi syytä ymmärtää...
  14. T

    Mikä tekee miehistä(/naisista ) sairaalloisen mustasukkaisia ja omistushaluisia?

    Yhden tapauksen tiedän joka on sellainen, koska itsellään ei ole ystäviä tai kavereita muuten kuin työn kautta, ei vaimollakaan ei saisi olla elämää kodin ulkopuolella. Toisella on kavereita, ystäviä ja elämääkin vaikka muille jakaa ja silti se oma eukko täytyy pitää siellä nyrkin ja hellan...
  15. T

    Paljonko oli tomusokeria ennen paketissa?

    Tuon nykyisen paketin mukaan kun tekee kuorrutuksen niin tulee liian paksua :/ Enkä muista yhtään paljonko siinä ennen oli jotta vois tehdä vanhan reseptin mukaan :| Kertokaas siis jos muistatte/tiedätte :wave:
  16. T

    Aika sulkea kone

    Ja siirtyä tallenteiden pariin ennen nukkumatin vierailua :wave:
  17. T

    Millon seuraavan kerran täysikuu?

    Ja näkeekö netistä jostain millon niitä on?
  18. T

    HotDarkFlower

    Laatikossasi olis yv:tä :wave:
  19. T

    Se on kuulkaas ny tupakan paikka...

    ... ennenkun tuo kuopus herää itkemään :snotty:
  20. T

    Hukkaan meni sit tuo tupakka :/

    Parit hatsit ehdin ottaa kun oli pakko tulla sisään karkuun :/ Tossa naapurin puun ympärillä pörrää sellasia järjettömän kokoisia kovakuoriaisia, jotka lentää päin kaikkea ja kaikkia :x :x :x Kop, kops, sur sur vaan kuuluu :x :x :x Kaks vuotta sitte kesällä oli sama ongelma ja...

Yhteistyössä