Hakutulokset

  1. sancho

    Pk-seudun kevät-kesä 2012 odottajat

    Mä ninanina lisäsin sun FB:s, kun ryhmään innokkaasti myös haluisin :)
  2. sancho

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    No siellä taisi olla tapetilla ainakin että koska on kerrottu töissä/sukulaisille/ystäville? Ja olihan siellä se ikuinen ystävä eli mielialat, onkos ollut äksypoksuilua ja angstailua. Hih, huomenna on sitten se eka ultra, ja en muista koska olisi jännittänyt näin paljon :laugh...
  3. sancho

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Mulla ainakin heti sanoi että kun sulla on lähisuvussa sitä ja paino on siinä normaalipainon ylärajalla niin heti vaan raistuskokeeseen rv16-18. Kysy ihmeessä, koska tosiaan ne riskit saada se on todella iso jos lähisuvussa on kumpaakaan diabetesta ja jos on yhtään painon kanssa "ongelmia".
  4. sancho

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Heissan vaan masuilijat :) Halut ovat hieman hakusessa täällä. Mieshän hieman down sen takia, koska kuitenkin aiemmin ollut melko aktiivista sillä saralla. Mutta ehkä ne tästä taas kehiin saadaan kun maltetaan. toivon mukaan.... Minulla on myös sokerirasituskoe jossain rv16 kohdalla kun...
  5. sancho

    Ensimmäinen pienokainen tulossa 2012

    Hyvin löytyi uusi pino. kiitos kuurupiilo :) mulle nää yövuorot ei näköjään raskaana ollessa tahdo sopii. huono olo näin ku herää. muuten ei mitää ongelmaa ole näis... pyykkiä pitäis kans pestä. ja makrulaatikko pistää uunii. onko muilla ollut työn kanssa ongelmia (paitsi alkuraskauden...
  6. sancho

    olisko tääl juttuseuraa äidestä jotka saa ensimmäisen pienokaisen 2012 ?

    Hetken jo lueskellut tätä keskustelua ja nyt itsekkin liittyisin joukkoon. Elikkäs sancho/25v/Espoo/26.7. Täällä ollaan sellaisin pelon sekaisin tuntein menossa huomenna ensimmäiseen ultraan, ja tosiaan siis ei olla päästy kuuntelemaan edes sydänääniä neuvolassa joten siksikin tämä...
  7. sancho

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Kyllä tuntuu parin päivän odottaminen pitkältä. Keskiviikkona on ensimmäinen ultra. Ja kun ei ole kuullut edes sydänääniä niin jännittää että onhan siellä jotain. Kyllä vatsalla on se painon tuntu ja alavatsa hieman muuttanut muotoa. Edelleenkin alaselkä vasemmalta puolen kipeä...
  8. sancho

    Kuinka nopeasti lähihoitajaopiskelija pääsee sinuiksi tk:n vuodeosaston toimintaan?

    Meillä on ainakin keikkalaiset jotka eivät meidän osastolla ole olleet niin aivan hyvin pärjännyt! Totta kai paljon riippuu osaston henkilökunnasta. Mutta viikonloppuisin yleensä tk-osastoilla ei mitään ihmeellistä tapahdu. joten jos olet vanhainkodissa ollut töissä aiemmin niin hyvin pärjäät...
  9. sancho

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Kuurupiilo, minulla oli äidille kertominen kanssa se kaikista vaikein asia. On aina ollut sitä mieltä että koulu ensin ja myöhemmin ehtii. Ja painottanut että älä tee samoja virheitä kuin minä. Noh kerroin kyllä äidilleni kasvotusten. Minua nauratti niin hermostuneesti ja sitten vain...
  10. sancho

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Kyselisin onko kenelläkään kokemusta noista kohdun hematoomista? Että miten ne ovat vuotaneet ja mistä ne ovat tulleet? Minulla oli taas viikonloppuna pari päivää vuotoa ja sitten se sunnuntaina loppui. Ja raskausoireet jatkuvat edelleen. ei siis pahoinvointia edelleenkän vaan sitä vatsan...
  11. sancho

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Brooke, täällä sama homma. mulla kans hieman punaista. nyt ei tuu mitää mut koko ajan panikoitt et jatkuuko se :/ sangen ikävää. Mulla kuitenkin vielä se maaginen 12 raja ens viikolla. ja ultrakin vasta keskiviikkona. nyt pitää vaan rennosti ottaa. tänään ollut kyllä niin itku-päivä...
  12. sancho

    Kysymys hoitotyössä oleville

    Kaks puol vuotta kyseistä työtä tehneenä, ja vielä vanhusten paris. niin kyllä tottuu. jotkut enennmän ja jotkut vähemmän. mut kaikkee oppii sietää.
  13. sancho

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Ihania uutisia taas kaikilla. Itsekkin odotan ensi keskiviikkoa ja ensimmäistä ultraa. Neuvolakäynneistä ollut puhe, joku kertoikin jo miten paljon Espoossa on. Minulla on vielä yksi ylimääräinen lääkärikäynti, koska minulla on epilepsia ja neuvolatäti ei oikein tuntenut kyseistä "sairautta"...
  14. sancho

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Kyllä me ainakin ollaan innokkaita tietämään sukupuoli heti kun on mahdollista. Ja saadaan kälyltä sitten tyttöjen rattaat jos on tyttö. Ja muutenkin. vois itten ostaa ainakin jotain vaalenapunaista/-sinistä :) Vaikka pidänkin neutraaleista valkoisesta ja beigestä mutta silti. Kummit on aika...
  15. sancho

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Ensimmäinen ultra olisi nyt sitten 11.1. jännittävää. Pari päivää ollut aivan kaamea olo, nyt ymmärrän teitä joilla on paha olo koko ajan. Uusivuosi tuli ja meni. Tänään puoli kahdeksaan aamulla töihin, ystävä parin luona käytiin piipahtamassa. Miehen osallistuminen synnytykseen, meillä...
  16. sancho

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Onnea kuures liikkeistä. niitä jo itsekkin haluaisi tuntea vaikka vielä siihen taitaa hetki mennä :) PieniTytönTylleröinen, turvotusta täälläkin ihan ilman jouluähkyäkin. Mammahousut ihan tarpeen jo vaikka viikoja ei paljo olekkaan. Nennu_87, mieliala todellakin vaihtelee. Itkuherkkys ehkä...
  17. sancho

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Voi, kun se meidänkin ultra-kutsu nyt kolahtaisi postiluukusta. sitä odotetaan niin kovin. Meinasin jo perjantaina soittaa neuvolaan että hauan tulla kuuntelemaan dopplerilla sydänääniä jotta hieman saisi jotain. Mutta ehkä maltan odottaa, ehkä... Minun oli pakko avata eilen anopin...
  18. sancho

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Nonnih, eli tarkempaa infoo: Sancho/LA 26.7./24/Ensimmäinen/Kät teen kolmivuorotyötä niin aina välillä sattuu noita yövuorojakin tulemaan, viime yö oli kyllä niin kamala kokemus että, nyt ymmärrän niitä joilla on sitä pahoinvointia. Muuten pientä kuvotusta välillä lukuunottamatta ei ole ollut...
  19. sancho

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Täällä uusi mamma ilmoittautuu. ensimmäinen lapsi olisi tuloillaan. rv 9 meneillään. Kaikki niin kovin uutta ja ihmeellistä. Pahoinvointia ei ole oikeastaan ollut, mitä nyt välillä hieman kuvottanut mutta ne on tunteet ovat menneet ohi melko nopeasti. Turvotus on tällä hetkellä mieletöntä...

Yhteistyössä