Hakutulokset

1. J

**Joulun odottajat** JOULUKUUSSA

meille syntyi prinsessa tonttu 20.12 :heart: Synnytys oli sieltä helpoimmasta päästä ja nopea. Onnea kaikille pikku tonttujen saaneille :flower:
  2. J

**Joulun odottajat** Huhtikuu

Iltoja kaikille :) Olen täs pitänyt hiljais eloa, tosin päivittäin käyn lukemassa teidän kuulumisia. On kyl niin epätodellinen olo vieläkin,mutta saimpahan tilattua tänään ajan neuvolaan,se ois nyt perjantaina. Kyllä jännittää :p
  3. J

**Joulun odottajat** Huhtikuu

Eli Jukujuku 27vuotta la ois tossa 9.12 ja tää ois sit kolmas
  4. J

25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Tulin taassen ilmoittamaan että haalea plussa ilmestyi tänään Predicton?testiin. Eli joulu vauva tulossa :xmas:
  5. J

Hyppäsin tännekkin ilmoittamaan että tänä aamuna sain hyvin hailakan punaisen viivan, siis tosi hailakan. Toivottavasti Advanced 10 testi vahvistuu huomenna enemmän sillä siitä testistä olen lueskellut että näyttäisi vääriä haamuja,mutta minulla ennen on tullut siihen vain vaalea viivan paikka...
  6. J

Kiitos repa vastauksesta,toivotaan et nää on "lilleri" pillereistä johtuvaa. Sais toi vuoto vaan loppuu.Ärsyttääpi tollanen tiputtelu. [u]Repalle[/b] iso :hug:
  7. J

Hyvää naistenpäivää kaikille :flower: Olen ruvennut miettimään näitä mun menkkoja. Alko rusehtavalla vuodolla ja toissapäivänä alkoi semmosta pelkkää pientä tiputtelua vessareissulla ja tosi sanoisko haaleaa vuotoa,ei yhtään samanlaista kun oli pilsujen aikaan. Mulla yk 2 menossa. Mahtaako...
  8. J

Moikkelis pitkästä aikaa. Eilen alkoi ne "normaalit " menkat pillereiden jälkeen,eli onko se tänään sit kp 2/31? Voisko ton Helmen tytön pistää plussanneisiin? Vai täytyykö sen itse siitä ilmoitella? Onnittelut HELMEN TYTÖLLE Lukasin tuolta toiselta sivulta että tärppi oli käynyt vihdoinkin...
  9. J

Terveppä teille! Oli pakko ruveta kirjottelemaan,tuntuu ettei aika kulu millään.Toivottavasti täti ei tule kyläilemään,on niin kaamee alaselkä kipu,joka alko eilen illalla,tosin menkkojen aikaan ei tällästä ollu,tosin söin sillo pillereitä. Liekkö vaikutusta siihen? Mites teillä muilla menee? :p
  10. J

Heipssanssaa! Minäkin ilmottaudun olen 27v. Ennestään 2 lasta, kolmatta kovasti yritellään. ;)

Yhteistyössä