Hakutulokset

1. E

onko meitä täällä paljonkin?

Kyllähän meitä täällä (vissiin) riittää..itse sain km juhannusaattona, viikkoja takana 8.. mutta eteenpäin vaan vaikka kuinka pahalle vieläkin tuntuu :'( kai se joskus onnistuu, vaikka nyt on yrittämiset jätetty..parisuhteeseen keskitytään.. :)
  2. E

Miehet: Miten teidät saa mukaan kotitöihin nalkuttamatta?

Mä olen ollut aika paljon työttömänä, niin tietenkin silloin hoidan kotityöt ym mutta raivostuttaa kun olen töissä, mies ei silloinkaan tee YHTÄÄN mitään..jos pyydän häntä vaikka viemään matot ulos(itsellä huono selkä, ei onnistu ilman että selkä jämähtää) vastauksena tulee "joo, joo" ja tämä...
  3. E

Ystäviä 02 alue...

olen 27vee naikkonen täältä satakunnasta jossa asustelemme avopuolison kanssa..Lapsia meillä ei ole, km sattui juhannuksena... etsin kavereita..ihan vaan vaikka meilailukamuja..=)
  4. E

voi tuskuus sentää!!

No, meillä mies on menonsa jo juossut..alkuaikoina, ensimmäisen 3 vuoden aikana oli aikas vaikeeta kun ukko aina jossain duuniporukan saunailloissa ym. eihän toi avokki edelleenkään mitään kotihommia tee, ruokaa kyllä laittaa..mutta onpahan ainakin kotosalla :) kai siitäkin pitäisi olla...
  5. E

kun mies ei tahdo naimisiin

Me ollaan avokin kanssa oltu yhdessä 8v, 6v asuttu yhdessä..koko ajan suku kysyy koska kihloihin, koska naimisiin.. mieheltä kun asiasta sanoo, kiertelee ja vastaa : kyl mä sit kosin ku kerkeen... :D Toisaalta haluaisin kihloihin, vaikka eihän sormus meidän elämää mihinkään suuntaan...

Yhteistyössä