Nii,marraskuun alussa laskettu aika, 3-v poikamme saa siskon tai veljen.oltu 6-v yhdessä,ensi la tulee 1-v hääpäivämme.olemme alta 26-v pari.äijä muutaman vuoden nuorempi.tänään se lähti jätkien kaa laivalle, ei edes kysynyt mielipidettäni (mies juo kun viinaa tekee mieli, on sen motto)eikä kysynyt onko mulla kenties viikonloppu töitä.onneksi sattuu olemaan vapaa.toisinaan hankala järjestää hoitopaikka vkonloppuna.viimeaikoina(n.2 vkon sisällä)se lähtee aikaisin aamulla töihin ja tulee myöhään, sillon kun yleensä ollaan jo nukkumassa. en epäile pettämistä, mutta muuten ihmetyttää kun ei kotona ole juuri mitään, käy oikeastaan vain nukkumassa.töiden takia ei ole nyt niin paljon ryypiskellyt, mitä yleensä kyllä harrastaa aivan liikaa lupauksiinsa nähden(lupasi aikoinaan vähentää ja olla tukena jos tulen raskaaaksi..#&%?$!*). ja jos ei hän töissä ole,hän laittaa autoonsa jne.siis sen ainakin tämän hetkinen ykkösjuttu mille se elää on työ, alkoholi,kaverit auto,kylällä luuhaaminen...kaikki muu paitsi perhe!! mikä hemmetti täs mättää.ei paljon kiinnosta olla tollasen kanssa joka ei yhtään anna huomiota vaimolleen, ja samlla myös poika jää vähemmälle. pari päivää sitten hain asuntohakupaperit, tidä sitten laitanko vetämään..tää on niin pirun vaikeeta kun ei tiedä mitä tekee.aina se lupaa..meneekin hienosti jonkin aikaa..sit joudun taas pettymään..tollasessa kierteessä tunnumme elävän,siis minun mielestä.jos äijältä kysytään niin se syyttää vaan mua kun olen tällanen niuho jne! siis tää viimenen puolivuosi naimisissa olosta on ollu vähä tällasta epävarmaa..en mä tiä,ehkä me ei osata keskustella aikuisten oikeesti asioista tai jotain.mä oon nyt niin hermona ku se äijä hengaa laivalla että pakko lopetella,tästä tuu ollenkaa selkeetä luettavaa tekstiä...!!! sorry!!