Hakutulokset

  1. L

    Mahalla reagoiva koira...

    Meillä siis tuo sakemanni reagoi mahalla lähes kaikkeen,ja nyt on muutto edessä... Olisiko vinkkejä miten ehkäistä ripulia ennalta? Viime muuton yhteydessä se kesti yli kuukauden,voitte uskoa ettei ollut mukavaa,ei mulle eikä koiralle :/ On muutenki tosi herkkä ja menee helposti...
  2. L

    Tuttujen puolesta kyselen adoptiosta...

    Miten kauan menee suomalaisen lapsen adoptoinnissa?Entäs kuinka pieni lapsi on mahdollista saada,ja miten vanhempien ikä vaikuttaa siihen?
  3. L

    Valkoisia papuja tomaattikastikkeessa

    Mitä niistä vois tehdä?Kerran ostin purkillisen mutta en tiiä mihin/miten vois käyttää... :ashamed:
  4. L

    Kantoliinailijoita...

    ...löytyykö täältä?Itse tykästyin :wave: ja nyt ois edessä "oikean liinan" hommaaminen,tää kun on vaan ite trikoosta tekastu.Osais vaan päättää minkä niistä miljoonista hommaa... :headwall:
  5. L

    Turha synnärikäynti...

    Viime yönä alkoi supistella puol kolmen aikaan,välit melkeen hti 7 min. ja synnärille lähdettiin miehen houkutuksesta puol kuuden aikaan...Sitä tais jänskättää enemmän ku mua :p Vaan sielläpä selvisi että oli auennut vasta sormelle,mutta kun supparit tuntuivat niin säännöllisesti ja selvästi...

Yhteistyössä