Pitkää liinaa kai,en ole edes kummemmin katellu rengasliinoja.Se varmaan olis aika nopea laittaa päälle?Joskus kieltämättä menee hermot sen kietomisen kanssa... :ashamed: Varsinki eka kerrallaAlkuperäinen kirjoittaja 17.12.2004 klo 21:33 Ilohiiru kirjoitti::wave: Kiva kuulla et täällä on muitakin liinailusta innostuneita!! Mulla on kans baby bundler ja tykkään tosi paljon. Tänäänkin pikku-äijä levitti pyykit taas mun kanssa liinassa keikkuen mm.. Liinoja on todella uskomattoman paljon erilaisia... Ootko ajatellu rengasliinaa vai pitkää liinaa??
Vaikka rengasliinaa paljon kehutaan et on nopea ja helppo niin mä en ainakaan sitä osaa kunnolla käyttää :ashamed: . Pitkä liina tuntuu tukevammalta tosiaan isommalla lapsella mun mielestä ja on monikäyttöinen.Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2004 klo 22:35 norppa75 harmaana kirjoitti:Meillä Pikkuruu trikoinen liina, enkä pois antais. Poika on jo 11 kk, lähes päivittäin liinaillaan vielä. Laitetaan pyykkejä kuivumaan jne. Rengasliinasta tykkäsin silloin kun poika oli ihan vauva ja ns. kehtoasennossa, siinä mieskin kantoi poikaa. Mutta kun poika kasvoi niin en oikein enää osannut rengasliinaa käyttää, enkä osaa vieläkään. Trikoinen on mielestäni monikäyttöinen ja hyvä. Kudottua liinaakin olen kokeillut, mutta ei se tuntunut niin hyvältä.
minulla on tämä sama ja tykkään siitä, helppo sitoa :heart:Alkuperäinen kirjoittaja 17.12.2004 klo 20:47 -Soile- kirjoitti:Täällä yksi liinailijaäippä. Meillä on baby bundler ja kovasti olen tykännyt![]()
meillä oli kans rintareppu käytössä, kun poika oli pieni. Hän viihty hyvin, mut kun painoa tuli lisää niin tuli kyl selkä ja hartiat kipeiks. :'( harmittaa kun ei heti tajunnut ostaa liinaa, ehkä johtu siitä kun ne on kuiteski aika hintavia. en kyl vaihtais reppuun enää takaisin, vaikka maksettais, eipä poika taitais siihen enää mahtuakaanAlkuperäinen kirjoittaja 19.12.2004 klo 17:59 Liikku kirjoitti:No onkos kukaan edes kokeillut kantoreppua?Minä nimittäin kokeilin ja tuli olkapäät ja selkä niin kipeäksi että päätin kokeilla liinaa...Ei sillä etteikö reppukin varmaan joillekin sopis.
Pakko mainostaa että käytiin Velj.Keskisellä jouluostoksilla ja laitoin vauvan liinaan siksi ajaksi,eipä ole ennen ollut niin helppoa ostosreissua!!:wave:
Kaupallinen yhteistyö: Storytel