Hakutulokset

  1. M

    Minä en saa toista lasta!!!

    Mies on käynyt näytteensä antamassa. Siinä havaittiin poikkeavuuksia normaalista. Hedelmöittyminen mahdotonta luomukonstein. Eikä inseminaatiosta ole apua kun spermassa siittiövasta-aineita runsaasti.
  2. M

    Minä en saa toista lasta!!!

    Ollaan julkisella lapsettomuuspolilla hieman päästy jonossa eteenpäin. Nyt sitten mies on alkanut perua koko hoitoa kun hän ei halua "vehkeisiinsä koskettavan kirurgisesti". Pelkää ties mitä ongelmia koituvan. \|O \|O \|O Lisäksi kun koen tämän hedelmättömyysasian niin nolona, etten ole...
  3. M

    kampurajalat

    \ Olen huomannut saman jutun,kun ollaan oltu yökylässä ja siellä on nukuttu vain patjalla lattialla,tyttö on nukkunut yönsä hyvin.Lastensänkyyn en uskalla vielä kotona laittaa,tyttö konttaa kengät jalassa yli laidan..
  4. M

    kampurajalat

    samat kujeet on meilläkin et jalat on pinnasängyn pinnojen välissä ja sit kengät irtoaa helposti.oon välillä nukuttanu tavallisessa lasten sängyssä ja yöt menee paljon paremmin ku kengät ei kolise laitoja vasten ja lapsikaan ei turhaan heräile kolinaan pyöriessaan.
  5. M

    kampurajalat

    meillä yökäyttö aloitettiin 6kk iässä ja jatkunee 3v asti.Tyynyjä ollaan laitettu jalkojen alle,mutta aina nostaa jalat pinnasängyn laitaa vasten.
  6. M

    kampurajalat

    meillä lapsi nukkunu aina selällään ja nukkuu edelleen kenkienki kans..en asettele mitenkään koska ei siinä kauaa pysy kuitenkaan.jotkut laittaa tyynyä jalkojen alle yms.mutta meillä ei oo toiminu.minkä ikäinen lapsi teillä on?onko teillä kengät nyt yö käytössä ja sinne kolme vuotiaaksi...
  7. M

    kampurajalat

    \ Meillä tahtoo olla yöt vähän hankalia noitten tankokenkien kanssa...pari kertaa yössä joudun vaitamaan tytön asentoa.Kuinka sinä "asettelet"lapsen nukkumaan yöunille kenkien kanssa?Muuten meillä on mennyt kenkien kanssa ihan hyvin,lääkärit ovat olleet tyytyväsiä hoidon...
  8. M

    kampurajalat

    hei.mulla myös lapsi jolla molemminpuoliset kampurajalat.meilläkin menossa tällä hetkellä tankohoito.lapsi 6kk.seuraava kontrolli vasta 1 vuotiaana.meillä oli ensin toistokipsaukset kuukauden,sen jälkeen katkaistiin akillesjänteet ja kipsattiin vielä 2 viikoksi ja sitten tuli tämä...
  9. M

    Miten pärjäätte rahallisesti?

    Olen samaa mieltä, että ei lapsia rahalla tehdä. Kunhan perustarpeet täytetään kuten ruoka,vaatteet. Tärkeintä on tasapainoinen ja turvallinen koti, huolehtivat vanhemmat. Kun miettii aikaa taakse päin 40-60vuotta, kuinka paljon köyhiä silloin olikaan ja lapsia saattoi olla 10, silti pärjättiin.
  10. M

    miehen väsymys

    Voisitteko järkätä yhteistä aikaa, suunnitella se ihan etukäteen? Lapset yökylään ja olette kaksin ihan rauhassa. Tai joku pikkuloma esim.laivalle,lasketteleen yms. Jos sitä irrotautuisi kotiympyröistä vähäksi aikaa, saisi kahdenkeskeistä aikaa ja lepoa, jos se miehesi jaksaisi paremmin puhua...
  11. M

    voihan alapää

    oteko keskustellut asiasta lääkärin kanssa, saattaisi löytyä apua sieltä. käytättekö likastevoidetta?
  12. M

    Lapsesi/Lapsiesi nimet?

    Meillä 4kk:n ikäinen potra poika nimeltään Tuukka Onni Artturi. :)
  13. M

    helsinki huhuu

    Kuulostaa joo hyvältä ja laitankin ihan vaan noston ettei tää viesti häviä =)
  14. M

    helsinki huhuu

    Hups, s-posti unohtui! edam80@suomi24.fi
  15. M

    helsinki huhuu

    :) Täällä olis vielä yksi 25-vuotias 11-kuisen tytön äiti Konalasta, elikkä ihan Myyrmäen ja Malminkartanon vierestä. Jos joku ottaisi asiakseen kerätä kaikki s-postiosoitteet tästä ketjusta ja laittaa kaikille yhteistä mailia...? Vaikka siitä piknikistä tms ;)
  16. M

    myyrmäen seutu?

    Täällä olisi yksi 25-vuotias 11-kuisen tyttären äiti. Ei asuta ihan Myyrmäessä, mutta 10 min kävelyä + 5 min bussilla niin ollaan jo siellä :) Laittakaa mailia: edam80@suomi24.fi :attn:

Yhteistyössä