Hakutulokset

  1. M

    Mieheni ei halua seksiä tai edes läheisyyttä

    Joskus saattaa olla 2-3 kuukautta väliä! Mistähän johtuu! Kuitenkin sitten kun ollaan sängyssä, mieskin tykkää. Yleensä se olen minä, joka tekee aloitteen. Kyllä hänkin joskus, mutta hyvin harvoin. Jotenkin tuntuu tylsältä aina odottaa ja ruinata seksiä. Ja kun halaan, niin äkkiä pitää päästä...
  2. M

    Ystäviä Helsingistä...?

    Kahden lapsen (poika 6 vee ja tyttö 3 vee) 27-vuotias yhäippä kaipailisi ystävää kaikenlaiseen menoon ja melskeeseen tai vaikka ihan vain oleiluun. =)
  3. M

    Yksinhuoltajakamuja Hesasta

    Äskettäin yh-mammaksi jäänyt kokopäivätyössä käyvä kahden lapsen (poika 6 vee ja tyttö 3 vee) äiti kaipailee vapaa-aikaan touhukasta seuraa kaikenlaiseen menoon ja melskeeseen.. :D
  4. M

    Äidit ja Iskät Helsinki (kantakaupunki - länsi)

    Kokopäivätyössä käyvä yh-mamma kaipailisi kahden (poika 6vee ja tyttö 3vee) lapsensa kanssa touhukasta seuraa vapaa-aikaan tositarkoituksella.. :D
  5. M

    Eikö tosiaan löydy ystävää Helsingistä vapaa-ajalle....?

    Kiva kun vastasit.... =) Laita postia tulemaan... janna02@suomi24.fi
  6. M

    Eikö tosiaan löydy ystävää Helsingistä vapaa-ajalle....?

    :wave: Ja vielä kerran... =)
  7. M

    Eikö tosiaan löydy ystävää Helsingistä vapaa-ajalle....?

    :wave: ... Kaikki mukaan... =)
  8. M

    Eikö tosiaan löydy ystävää Helsingistä vapaa-ajalle....?

    Heips kaikki Helsingin mammat! :) Iällä ja muullakaan ei väliä, laita Y-viestiä ja kerro itsestäsi... :wave:
  9. M

    mese kavereita..

    Moi! Lisäsin sut meseen.... =)
  10. M

    Mese kavereita

    Moi! Lisäsin sut meseen.... :wave:
  11. M

    mese ystäviä

    :attn: Lisäsin sut meseen.....
  12. M

    mese kamuja

    Moikka!!! Lisäsin sut meseen.... =)
  13. M

    KOKO HELSINKI, kuulolle :)

    Moido! Olemme nelihenkinen perhe Lauttasaaresta. Itse olen 25 v. lapset 3v ja 1v. Isi opiskelee ja itse käyn töissä. Vapaa-ajalle olisi kiva saada ystäviä, olemme muuttaneet puoli vuotta sitten Helsinkiin. Kirjoittele jos innostaa.... B) janna02@suomi24.fi
  14. M

    meseseuraa iltaani....

    Moi! Olen 25-vuotias kahden lapsen äiti Uudeltamaalta. Mese on jasnku02@hotmail.com Et kirjoittelemisiin.... =)
  15. M

    mesekavereita kaipailen.

    Moi! Mulle voi meseillä myös. =) jansku02@hotmail.com
  16. M

    Uusia ystäviä uudeltamaalta?

    Moi! Olen 25-vuotias kahden lapsen äiti Helsingistä, poika 07/02 ja tyttö 10/04. Jos kiinnostaa tällänen tavallinen perhe, niin kirjoittele. :wave: Osoite on janna02@suomi24.fi
  17. M

    Poika 07/02 sekä tyttö 10/04...

    Moi! TOSI kiva kun vastasit, lisäsin sut meseen... =)
  18. M

    Poika 07/02 sekä tyttö 10/04...

    Tässäkä kaikki samanikäisten lasten äidit??? :attn: Kaikki vaan nyt rohkeesti kirjoittelee.... =)
  19. M

    Helsingistä seuraa äidille ja kahdelle tytölle!

    Moi! Olen 25-vuotias kahden lapsen mamma. Poika on 3.5-vuotias ja tyttö reilun vuoden. Asustellaan Länsi-Helsingissä. Olen kyllä töissä, mut olisi kiva saada tuttuja silti vapaa-ajalle. =) Ja yksi asia kolahti sun kirjoituksessa.... Kirjoittele jos innostaa janna02@suomi24.fi
  20. M

    Poika 07/02 sekä tyttö 10/04...

    :attn: Hei!!! Lisää "nettiystävii"?.... =)

Yhteistyössä