Hakutulokset

  1. S

    Spinaalipuudutus kaikkein paras!!

    \ :wave: olen kanssasi täysin samaa mieltä!
  2. S

    G: Ikäsi; nyt ja kun sait vauvan

    vähä ennen pojan syntymää(02/00) ehdin täyttää 23 ja nyt kun nelonen syntyy niin täytän kohta puoliin 30 hups tuli väärään ikä luokkaan mut ei kait tolla nyt niin väliä ole... :D <br><br>
  3. S

    Seinäjokisia äitejä/odottajia??

    täälä olis yks seinäjokinen oottaja rv tänään tasan 22+0 mut asun vaan toisella puolen kaupunkia... ikää on 29 ja muut lapset on 2/00 8/02 ja 7/05
  4. S

    NYT MENI KÄÄMIT!!!

    jos mulle olis käynyt noin niin en tiedä olsinko itkenyt vai :laugh: muutaman kerran on toki ollu vastaavanlainen tilanne mutta ei ihan noin "isossa" mittakaavas ja silloin tuli kyl itkua ja naurua sekaisin...
  5. S

    minkä ikäisenä pois päivävaipoista

    eka poika 2v päiväkuiva ja n. 2v 4kk yökuiva toinen poika 2v 1kk päivä ja yökuiva tyttö nyt 1v 1kk ei vielä harjoiteltu sen kumemmin potalle...
  6. S

    Montako lasta alle 30v?

    mä oon vm.77 kolme lasta ja neljättä ootetaan joka ehtii syntyä ennen 30v päiviä... :wave:
  7. S

    2005

    meillä tyttö 15.7-05 isälle mieluinen synttäri lahja vähän ennakkoon (isä19.7) :heart: :hug: nyt ootellaan taas la.6.1-07<br><br>
  8. S

    Paikkakuntagallup?

    Seinäjoki :wave: :wave: vaikka en ole alle 20 niin aattelin kuitenki kertoa mistä olen :/ :saint: <br><br>
  9. S

    onko äityleitä vm. 77

    mulla on muuten lapset 00, 02,05 ja masuasukki 1/07
  10. S

    miten asutte?

    iskä, äiti pojat 00 ja 02 tyttö 05 ja masuasukki 1/07 99neliöö 4h+k+kh+sauna rivari ja vuokralla... pirullinen vuokraisäntä :kieh:
  11. S

    onko äityleitä vm. 77

    kiva huomata että meitä vm.77 löytyy vaikka välillä tuntuu että koko vuos 77 on se väliin putooja vuos... :D :D :D
  12. S

    onko äityleitä vm. 77

    \ mistä päin seinäjokea olet??? minä myös seinäjoelta... =)
  13. S

    onko äityleitä vm. 77

    olenko ainoa vm.77 niin ja onko etelä-pohjanmaalta myöskään ketään??
  14. S

    2-vuotiaalla ripuli yli 4vrk:tta...

    täällä e-p:llä olen huomannut sen että jos meet terveyskeskukseen pienen lapsen kans niin lääkärit vaan pistää aina koti hoitoon mutta kun meet klo 10 jälkeen ilalla suoraan keskus-sairaalaan ensi apuun niin jo saadaan lapselle tarvittava hoito!! jos et yksityiselle pääse ja on mahdollista mennä...
  15. S

    1v oksentelu?

    Millä saisin 1v tyttöni lopettamaan ton sormien kurkkuun laiton?? Hän lykkää sormet kurkkuun niin että oksennus tulee ja kun se ei yks kerta ees riitä jatkaa ja jatkaa vaan... :ashamed:

Yhteistyössä