Hakutulokset

  1. T

    Kuinka kauan menee asumistukihakemuksen käsittelyyn?

    Nyt on mennyt reilut neljä viikkoa siitä kun hakemus lähetettiin sähköisesti. Yli viikko sitten pyysivät puuttuvan liitteen ja laitoimme sen postiin samana päivänä. Lähteekö se arvioitu 3 viikkoa nyt alusta kun puuttui se liite??
  2. T

    KäsiKuvaKetju:)

    Olen kuullut että kädet voivat kertoa ihmisestä paljon. Laitetaan tähän ketjuun kuvia käsistämme(kämmenen selkäpuolesta) ja tehdään arvauksia ihmisistä kuvien perusteella!:) Arvataan: Ikä Sukupuoli Työ Ja kuvaillaan läden omistajaa :D Ps. laitetaan harmaina kuvat:)
  3. T

    Minkä ikäsinä teidän vauvat on

    1.oppinu kääntymään? 2.saanu ekat hampaat? 3.alkanu syömään kiinteitä? 4.luopunut yötissistä?
  4. T

    Kuvaillaan asuntojamme

    Sanallisesti :) tuli tosta junttiasunto-ketjusta mieleen! Ei siis kuvia! :) Meillä olkkari vähän pitkulainen, yksi seinä avoin keittiöön. Ikean kivik-sohvat 2+3ist vastakkain pitkillä seinillä, välissä vanhoista lankuista tehty sohvapöytä. Peräseinällä musta iso kaappi, umpinainen. Toisen...
  5. T

    Mistä saa halvalla semmosia potan näkösiä vauvan istumatuoleja??

    En nyt tiedä mitä ne on virallisilta nimiltään..
  6. T

    Arjen ärsyttävimmät pikku jutut?

    Omani: Se kun avaa hanan ja tiskialtaassa onkin joku lusikka tai kauha mikä roiskauttaa vesisuihkun naamalle. Miks en ikinä opi |O
  7. T

    Oletko mielestäsi hyvä ihminen? Millainen on hyvä ihminen?

    Kerro millainen on omasta mielestäsi "hyvä" ihminen, ja oletko itse sellainen? Mikä on hyvän ihmisen tärkein piirre? :)
  8. T

    Mitä teille on sanottu keskosvauvan ulkoilu painorajaksi pakkasella?

    Kuulostaako oudolta että jos vauva syntyy 2,3 kiloisena viikolla 36, niin ulkoilun painoraja on 3,5 kiloa?? Siihenhän menee tosi kauan! Ja "normaalikokoisena" syntyneet, esim vähän yli 3kiloiset saa ulkoilla 2 viikon ikäisenä..Eivätkä silloinkaan ole kun ehkä siinä syntymäpainossa! Ja tämä vauva...
  9. T

    Suositelkaa blogeja :)

    Mitä blogeja seuraatte? Auositelkaa hyviä/ mielenkiintoisia! Minua kiinnostaa normaalista elämästä kertovat, tai siis vielä enemmän kiinnostaa jos blogi kertoo "epänormaalista" elämästä. Tarkoitan vaikka jotain erikoista elämäntapaa, kulttuuria, uskontoa, persoonaa tms! :) minua kiinnostaa myös...
  10. T

    20- vuotias äiti kaipailee sähköposti kirjekavereita :)

    Laita yvtä tai kirjoittele suoraan osoitteeseen th91@live.fi! :)
  11. T

    Kirjekavereita 20v äidille :)

    Moi! Olen 20-vuotias, naimisissa oleva yhden tyttövauvan (3kk) äiti ja haluaisin aloittaa vanhan kunnon kirjeen vaihdon! :) iällä tai millään muulla ei väliä, mutta jos olet myös nuori äiti niin aina vain parempi! Laita yv jos haluat kirjeenvaihtoon :)
  12. T

    Vauvan lämpö pepusta mitattuna korkeampi?

    Mittasin vauvan kuumeen pepusta ja mittari näytti 37.1, onko normaali lämpö Kun kainalosta 36.5. Vauva 3kk.
  13. T

    Tvstä radio???

    Hei nyt nopeita vastauksia, olemme mökillä missä on tv mutta ei radiota ja haluamme kuunnella joululauluja. Miltä kanavalta kuuluu??????
  14. T

    Minkä vakavan sairauden ottaisit jos olisi pakko valita yksi?

    Jos vaihtoehtoina olisivat Epilepsia Reuma Jokin syöpä Skitsofrenia MS-tauti(lihasten rappeutuminen) Diabetes Osteoporoosi
  15. T

    Mitä mieltä

    Helmi-nimestä?

Yhteistyössä