Hakutulokset

  1. B

    Fantasiana naisen itsetyydytys

    Hei Heti alkuun olen parisuhteessa elelevä mies. Fantasioin toki monenlaisista asioista, mutta yksi suurimmista on saada katsella naisen koskettavan itseään, ja mikä parhainta, aivan orgasmiin saakka. Nyt kuitenkin on niin että asiaa on keskusteltu kotona ja se ei nykyisellään enää ole niin...
  2. B

    Chatit

    VIeläkös porukka harrastaa chattailua älykännykkä aikaan ja onko niitä muita kuin tuo Suomi24:n chatti?
  3. B

    Työpaineet ja seksihalut

    Kuinka yleinen ongelma parisuhteissanne on työpaineiden viemät seksihalut? Itselläni seksin harrastaminen tuo sille puolelle suurta helpotusta. Mitä parhainta terapiaa. Meitä on moneksi kylläkin. Saapahan mielen pois työasioista.
  4. B

    Messengeriin seuraa

    Heips Olis rapiat 30 v mies joka ehtisi silloin tällöin päiväsaikaan naputtelemaan messengerissä. Kaipailetko sinä samanlaista seuraa? Heitä privalla..
  5. B

    Kotiäidin oma-aika ;)

    Kuinkas monella kotiäidillä lienee lapsi/lapset nyt päiväunilla ja on nyt tai kohta housut nilkoissa ;) ?
  6. B

    Seksin Curriculum vitae

    Tulipahan tällainen mieleen nyt kun paljon saa lueskella aiheesta: Halut ei kohtaa Väitän, että enemmistä tällä forumilla on naisia ja se nostaa miesten haluttomuuden esille siinä mittakaavassa mitä en koskaan ole jaksanut uskoa olevankaan. Osa naisista on melkeen jo ympännyt olohuoneeseen...
  7. B

    Mesessä

    Olen yksin kotona. Mietistekelen miten päivän kuluttaisin. Istun tietokoneella ja lueskelen maailman tapahtumia uutisista. Yhtäkkiä näen ilokseni näytön alanurkassa ilmoituksen Jaanan kirjautumisesta messengeriin. Tunnen sisälläni kulkevan hyvän olon aallon ja pienen jännityksen tunteen. Onhan...
  8. B

    Juttuseuraa iskälle

    Hei Kaipaatko juttuseuraa perheellisestä isästä. Itse haluaisin aina silloin tällöin kun aikaa on, niin vaihtaa kuulumisia kirjoittelemalla. Itse olen rapiat kolmikymppinen kahden lapsen isä. Mikäli tunnet samoin ja kaipailet miehen puolelta näkökulmaa asioihin niin laittele toki YV:llä...

Yhteistyössä