Hakutulokset

1. P

OYS:ssa synnyttäneet

Synnytys salissa oli ihan huippuammattitaitoista porukkaa. Oli turvallinen tunne synnyttää, vaikka olikin vähän jännitystä muuten synnytyksessä.. Siellä synnyttäneiden osastolla olisin kaivannut ensikertalaisena vähän enemmän läsnä oloa vauvan hoitamisen ja imetksen opettelussa ensikertalaisena.
  2. P

Ystävän etsintää Oulussa :)

Myös minä muuttanut vasta Ouluun ja kaipaillaan lisää ystäviä :) Saa ottaa yhteyttä :)
  3. P

~~ *Oulunseudun Odottajat 2011-2012* ~~

Itse olin vasta Oys:ssa synnyttämässä. On siellä kyllä ammattitaitoinen ja mukava henkilökunta! Tunsi olevansa hyvissä käsissä vaikka synnytys olikin aika jännittävä. Siinä synnytys salissa, missä olin niin oli radio. En muista laitetta tarkemmin, mutta uskoisin, että siihen ois saanut cd:n...
  4. P

avioparista vain toinen kummiksi

Haluaisin pyytää yhden ystäväni lapseni kummiksi mutten hänen miestään. Pidän miehestä, mutta hän on sekoillut huumeiden kanssa ja vähän muutenkin eikä mielestäni sopiva kummiksi. Pari on naimisissa ja olleet yhdessä noin neljä vuotta. Mietin miten ystäväni suhtautuu asiaan, että pyydän vain...
  5. P

yksinodottajat

riesa: Mulla ei ainakaan muodostunut ongelmaksi. Mutta tietty riippuu kaupungista. En ole tiedottanut lapsen isää mistään. Teki minulle niin pahasti raskauden alussa ja osoitti ettei vois vähempää kiinnostaa. Ei tule saamaan lapseen mitään velvollisuuksia eikä oikeuksia.
  6. P

yksinodottajat

yksinodottaja itsekin.. riesa79: Suosittelen kokeilemaan sitä asunnon saamista kaupungilta. Tulot muuttuu kuitenkin kun jäät äitiyslomalle ja kun odotat vielä yksin. Itse myin asuntoni ja hain samaan aikaan kaupungilta vuokra-asuntoa. Asunto irtos sujuvasti :) nyt siis väliaikaisesti...
  7. P

* * * Tammikuun Vauvat 2012 joulukuussa * * *

Liityn kanssa joukkoon. :) Laskettu aika 1.1. Luulen että kuulun joulukuussa jakautuviin. Vaikka mistä sitä tietää :) Itsekään en ole onnistunut löytämään ihan pientä kypärämyssyä.

Yhteistyössä