Hakutulokset

  1. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **KESÄKUUSSA**

    Hei kaikki. Olen oikeestaan siirtynyt kirjoittelemaan kokonaan tuonne facebookin puolelle ja en ole täällä käynyt aikoihin. Annoin kuitenkin luvan päivittää että tyttömme on syntynyt. Tulin nyt tännekkin lyhyesti kertomaan tilanteen, kun alkuraskaudesta täällä niin paljon olin. Elikkä...
  2. T

    Heinäkuun hellemasut 2012 - MAALISKUU

    Hei, en ole tällä puolella enään paljoa kirjoitellut. Enempi tuolla fb:kin puolella. Luen kuitenkin ahkerasti teidän kuulumisia =) Minun vointiini ei muutoksia, edelleen supistuksia tulee ja menee, koulussa olen vielä jaksanut käydä. Pikkunen alkoi maanantai yönä potkimaan ja sen jälkeen...
  3. T

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Miinuska78: Voimia ja jaksamisia teidän perheelle suureen suruun! Ihan kamalaa :/
  4. T

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Neljäs? Paljon voimia teidän perheelle suuren surun keskelle :(
  5. T

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Heippa. Olen lukenut teidän viestejä, mutten itse ole saanut aikaiseksi kirjoitella kuin tuonne fb:kin puolelle. Olen ollut nyt puolitoista viikkoa todella loppu, mulla siis on ennenaikaiset supistukset vaivanneet ja lisäksi valtava jatkuva alavatsakipu. Vanhasta leikkaushaavasta (umppari...
  6. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Bebel Sulla on toinen lapsi tulossa? Eikö tuota väliseinää havaittu ensimmäisen raskauden tai synnytyksen aikana? Väliseinä on rakenteellinen kohdussa ja käsittääkseni siitä voi olla erillaisia, sen merkitys raskauteen riippuu juuri siitä minkälainen väliseinä on ja missä kohdassa se sijaitsee...
  7. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    MSB Onnittelut sinulle omasta poksumisestasi =) Käyn täällä usein lukemassa viestejä, vaikken niin usein kirjoittelekkaan itse. Ei jotenki tällä hetkellä ole mitään kommentoitavaa. Jatkakaa mahan kasvattamistanne =) Tyttönen+ salamatkustaja 15+ 3
  8. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Heikotusta ont äälläkin havaittaivssa. Olemme nyt muuton ja tulevan kämpän remontin takia kierrelleet paljon kaupoissa. Yhtäkkiä kun kauan seisoo paikoillaan esim. kassan jonossa tai katselemassa jotain niin silmissä sumenee. kertaalleen olenkin pyörtynyt, tällöin mies sai minut onneksi kiinni...
  9. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Mahan kasvusta: Mulla mahasta tuli pieni vauvamaha noin rv 12, vaikka olivat löysät paidat päällä, huomasivat lähimmät ystävät jo raskauden. Nyt rv 14 maha jo selkeästi näkyvissä, napakin on melkeen pullahtanut jo ulos. Tiistaina kävin pikaisesti kaverilla joka ei tiennyt raskaudestani. Olin...
  10. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Tipetsu Voimia. Varmasti tuntuu pitkältä aika kun odottaa että pääsee lääkäriin. Toivotaan että kaikki oh hyvin! =) Kamalaa tollainen, sitä varmasti huolestuu ja tressaantuu kamalasti. On jotenkin harmillista ettei kunnallisella puolella pääse lääkäriin/ultraan helposti. yksityiset tienaavat...
  11. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Milla + 2011 + BP. Onnitttelut jo valmiiksi vihkimisen kunniaksi. Oma napa: Itsellä siis myös sama edessä maistraatissa. Helmikuussa, 2.vuotis kihlapäivänä menemme naimisiin. Maistraatiin tulee vain meidän vanhemmat ja sisarukset. Mitään juhlallisuuksia ei ole. Siunataan avioliitto myöhemmin...
  12. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Paljon tulee tekstiä tänne, käyn päivittäin lukemassa mutta aina ei "keksi" kirjoitettavaa =) Tervetuloa taas uusille hellemasuille minunkin puolesta ja onnittelut taas niille jotka ovat saaneet hyviä uutisia ultrasta tai neuvolalääkäristä. Selkäkivuista: täällä myös kipuja on selässä...
  13. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    hiiha: Olit kysellyt mangettikuvauksesta raskauden aikana. Minulle raskaus oli siis yllätys, joten en tiennyt olevani rv 5 kun kävin mangeettikuvissa lonkkani takia. Kun raskaus selvisi kyselin tämän vaikutuksia, niin minulle ainakin sanottiin ettei mangeettitutkimus ole haitallista sikiölle...
  14. T

    Heinäkuun Hellemasut 2012 - TAMMIKUU

    Heippa kaikki. Täänään tuli meille tuo Downin syndrooman seulontakokeen vastaus. " Tulos on normaali, eikä suurentunutta riskiä ole todettu." Miten te oikein saitte tietää numeroina samanasiasn? Meillä ei tuossa kirjeessä ole mitään numero arviota riskistä. Mutta eipä se haittaa, kun tulos...
  15. T

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Heippa kaikille. äitiysvaatteista Itsellä siis maha jo näkyy, niin että eilen veljen pojan yksivuotis juhlissa, arvailtiinkin että onkohan mun mahassa maha-asukki.. Äitiyshousuihin vaihdoin jo pari viikkoa sitten, ostin ne h&m:ltä, maksoi muistaakseni noin 40e. Paidat ja mekot mahtuu viellä...
  16. T

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Täältä lisää ultrakuulumisia: Joku kijoittelikin että jännittää ultra hirmusti. Niin minnuakin teki, aamulla ennen ultraan lähtöä olin ihan paniikissa, että entä jos kaikki ei ole hyvin. Oli hyvin jännittynyt odottava fiilis, mutta toisaalta myös kauhunsekainen olo. No sitten sinne ultraan...
  17. T

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Onnea ihanista ultrakuulumisista ja tervetuloa mukaan uudet hellemasut. Valtavasti voimia ja jaksamisia ksk:lle!, ihan kauhia tilanne ja vieläpä ennen joulua. Itku ihan pääsi kun luin tekstiäsi :/ Hyvää joulua kaikille, voikaapa paksusti =) Tyttönen + mahaörkki 11+4
  18. T

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Heippa kaikki hellemasut. Ihania ultrakuulumisa taas täällä. Mulla on np-ultra 28.12, en malttaisi millään odotella.. Mammavaatteista: Mulla on jotenki niin turvoksissa vatsa että omat housut alkoivat olla todella tukalat ja kävin eilen ostamassa elämäni ensimmäisen äitiyshousut. (rv 11...
  19. T

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Hei kaikki ja taas on tullut ihania ultra ja nauvola kuulumisia sekä uusia hellemasuja, elikkä niistä taas onnittelut. työssäkäynti Olen itse ollut oman perussairauteni takia nyt 5 vko sairaslomalla, onneksi sillä raskauspahoinvointi on ollut hankalaa. Tänään pitkästä aikaa ensimmäinen...
  20. T

    ~ Heinäkuun Hellemasut 2012 ~ JOULUKUU

    Hei, onnittelutkaikille hyvistä neuvola ja ultrakuulumista. Mulla oli kans tänään ensimmäinen neuvola. Aika peruskäynti, papereiden antoa ja täyttöä ym. Labroissa kävin, tulokset voin soittaa perjantaina. Seuraava neuvola tammikuun lopulla. Lähete meni np-ultraan johon pitäs tulla aika kolmen...

Yhteistyössä