Hakutulokset

1. K

tarviiko päiväkotiin viedä varaulkoiluvaatteetkin?

Tarhan täti vastaa: Kyllä me niitä pesuohjeita luetaan, mutta kannattaa ekalla kerralla myös mainita jos ei saa laittaa kuivuriin. Yhden lapsen tec-haalari laitettiin vahingossa kuivauskaappiin vaikkei olis saanut ja päikky korvas perheelle uuden haalarin kun pinta meni silmin nähden piloille.
  2. K

Keliakian oireet?

Siis tuo edellinen oli ap ja ap:n oireet, joita joku kyseli :)
  3. K

Keliakian oireet?

Ilmavaivoja, anemiaa, satunnaisia pari päivää kestäviä järkyttäviä vatsakipuja jolloin vatsa on kuin ilmapallo mutta juuri mitään ei tunnu tulevan pihalle, päänsärkyä (sitä nyt on varmaan ihan muusta syystä). Nämä nyt ainakin :)
  4. K

Mistä Titi-nallen virkkausohje?

Eikö kukaan tiedä....
  5. K

Keliakian oireet?

Mitäs on tyypillisesti keliakian oireet? Oon kuullut että on jtn epätyypillisiäkin oireita, mitäs ne vois olla? Mietin että onkohan mulla keliakia....:(
  6. K

Mistä Titi-nallen virkkausohje?

Oon koittanut netistä googlailla, mutta mistään en ole löytänyt... Joskus on vissiin ollut mahdollisuus ohjetta ostaa titi-kaupasta, mutta ei enää vuosiin... Olisin niin mieluusti titi-nallen tai kaks tehnyt joulupukin konttiin...
  7. K

***Kevyempänä kesään*** tammikuu -10

Huh, muillakin ollut huono viikko painonpudotuksessa :) Pituus: 160 cm Aloituspaino: 84,6kg Tavoitepaino 60 kg Paino nyt: 82,8 kg Pudotettu yht: 1,8 kg Viikko pudotus: 0,2 kg Ooon vähän lipsunu syömisissä tällä viikolla, mutta toisaalta kahtena päivänä oon luistellut 10km, yhtenä 5km...
  8. K

Voih! Tahtoisin niin sen ZUMBA dvd:n, mutta en raaski maksaa niin paljon :(

Määkin haluun!!! Mitenköhän sen sais netistä...
  9. K

Pituus: 160cm Aloituspaino 84,6kg tavoitepaino: 60kg Paino nyt: 83 kg Pudotettu: 1,6 kg Viikko pudotus: 1,6kg Eli mielestäni melko hyvä startti, varsinkin kun ottaa huomioon että keskiviikkona oli äiti 60v synttärit ja siellä en kyllä yhtään pisteitä laskenut :D Kovasti olen kasviksia...
  10. K

Ihanaa että on saatu oma pino! Tässä olis munkin mitat: Pituus:160cm Lähtöpaino: 84,6kg Tavoitepaino: 60kg Punnituspäivänä pidän perjantaita eli silloin lisää tietoja... Tänään tuli pieni retkahdus syömisiin, kun oli äitini 60v juhlat :( Mutta huomenna taas mennään eikä meinata :D
  11. K

***KEVYEMPÄNÄ KESÄÄN*** Aloitan huomenna. Löytyykö kavereita?

Hienoa Mae, jos viitsit homman ottaa. Me muut tehdään kyllä sitten kiltisti mitä sanot ;) Mulla meni syömiset nappiin anopilla. Autoin meidän pikku neitiä syömisessä, kun käytiin pöytään ja kun pääsin itse ruokailemaan ei ruokaa enää ollut kuin pikkiriikkisen jäljellä eli en syönyt taatusti...
  12. K

Ja vielä jatkan, että vaikka aloitinkin pinon alunperin, olis tosi kiva jos joku muu löytyis esim. noita painoja yms listaamaan, kun mä en kyllä osaa... Toivottavasti joku innostuis :)
  13. K

No huh huh!!! Mulla jäi sittenkin tuo aloitus tälle päivälle ja puntariin tärähtikin sit aloituspainoks 84,5kg :kieh: Eli todellakin riittää pudotettavaa, kun oon 160cm pitkä. En huomannut tarkemmin itseäni ekalla kerralla esitelläkään eli oon reilu komekymppinen kolmen lapsen (pojat -99 ja -01...
  14. K

Ihanaa, tännehän on kertyny jo kivasti porukkaa :) Mä en oo ennemmin tämmösessä porukassa ollut eli en tiedä kuinka on ollut tapan noita painoja yms. ylös kirjata. Mulle käy muuten kaikki, mutta sen perjantain haluan pitää ainakin omana punnituspäivänäni :D Mä aion kans käyttä tukena ja apuna...
  15. K

Auttakee minnuu... Mitä anopille 60 v. lahjaksi?

vaaleenpunaiset reinot on mun äidin 60v lahjatoive
  16. K

Paljonko maksaa miesten Nomination?

Niinpäs olikin tuo big. En edes ajatellut enempää, kun poika tuli vaan höpöttään miesten nominationista. Mut eikös tuohon bigiin ole vähän miehisempiäkin erikoispaloja? Ja oliko siitä hinnasta kellään tietoa?
  17. K

Paljonko maksaa miesten Nomination?

Olis siis tulossa 11v pojalle ja siihen aluksi yks erikoispala.
  18. K

Aloitatko laihdutuksen uudelta vuodelta?

Pistin porukan pystyyn tonne laihis-puolelle...

Yhteistyössä