Hakutulokset

  1. P

    Raskausviikot pinoon

    17+3 menossa..pientä liikettä tuntuu jo ( kolmas raskaus)
  2. P

    Ammatinvalintrapsykologilla käyneet! Kertokaa, mitä urasuunnittelutilaisuudessa tapahtuu.

    minäkin ängen tähän ketjuun?? onko siittä oikeasti hyötyä? tietääkö kukaan joten huhuu!
  3. P

    Sossuun mukaan, esikoisella pitää olla pidemmät päivät koulussa, toista pakko laita päiväkotiin kielen takia

    kannattaisi ottaa apua vastaan, kun sitä tarjotaan. ettet sitten ole myöhemmin pulassa asioiden kanssa
  4. P

    Laskettu aika menkkojen vai ultran mukaan ?

    mulla menkkojen mukaan laskettuaika 11.5..ultran mukaan 12.5 joten tolla 11.5 päivämäärällä mennään etipäin ( neuvola ei lähteny muuttamaan)
  5. P

    Sossuun mukaan, esikoisella pitää olla pidemmät päivät koulussa, toista pakko laita päiväkotiin kielen takia

    kyllä mullakin kävi perhetyöntekijä kun lapset olivat pieniä ( 11kk ikäero) toinen alta vuoden kun seuraava synty..nyt jälkikäteen ajatellen oli hyvä että yhteiskunta ei jätä pulaan.
  6. P

    Sossuun mukaan, esikoisella pitää olla pidemmät päivät koulussa, toista pakko laita päiväkotiin kielen takia

    eikös olisi ihan hyväkin laittaa nuorin päiväkotiin ( lukemani mukaan ei ihan pieni enään)
  7. P

    tervehdin teitä :) olen uusi

    Kiitos :)
  8. P

    tervehdin teitä :) olen uusi

    röh röh nöf nöf:) 2 ekaluokkalaisen äityli Tampereelta
  9. P

    aimpaan kyselyyni tullut painovirhe.joten kynpä uusiksi KUINKA HERKÄSTI RASKAUSMYRKYTYS UUSIUTUU??

    2 raskaudessa ollut ( 2 synnytystä 2004) ja nyt rv 16+4
  10. P

    kuinka herkästi raskausdiabetes uusii??

    anteeksi kirjotushäröö TARKOTIN RASKAUSMYRKYTYSTÄ

Yhteistyössä