Hakutulokset

  1. Hilu

    Suositelkaa kohde maaliskuuksi?

    Eli lämpöä haluisin... ja maksaa saisi enintään 700e per lärvi... KIITOS :flower:
  2. Hilu

    Lääkeaineallergiaa??

    Tytöllä oli korvatulehdus, Amoxin kuuri loppui keskiviikkona. Kuurin lopussa nousi 3:n päivän kuume ja eilen eli lauantaina tuli keho täyteen punaisia näppyjä. Ne eivät ole koholla, ja vatsa- ja selkäpuolella on pintä syheröä, pieniä 2-5 millin kokoisia läiskiä. Käsissä ja jaloissa on ei ole...
  3. Hilu

    Maidoton,munaton,gluteeniton

    Hei te vanhemmat, joiden perheessä on muna-, maito,- ja vilja-allergia/keliakia! Laittakaa listaa ruuista, välipaloista, leivistä ja kaikista mahdollisista tuotteista mitä kaupasta saa valmiina, siis maidoton, munaton, ja viljaton!. Siis mitä ite tiedätte ja mitä käytätte! Ajattelin että näin...
  4. Hilu

    Help!

    Mulla on 1,5v lapsi. Hänellä vilja-, maito-, ja muna-allergia. Nyt meil on hoidossa tyttö, jonka kotona on koiria. Tämä tyttö on aina ihan koiran karvoissa (luonnollisesti) ja hänellä on n.3 päivää samat vaatteet päällä, joten sitä koiran pölyä ja likaakin kulkeutuu melkoisesti. Nyt näyttäisi...
  5. Hilu

    Taikataikinan ohje?

    Kuka viitsis laittaa taikataikinan ohjeen kun oon jo päässyt sen unohtamaan! KIITOS!
  6. Hilu

    Masennuslääkkeen vaihto ja raskaus..

    Olen jokunen päivä sitten saanut tietää olevani raskaana. Masennukseen syön lääkitystä, Fevarin. Mutta se tuntuu aiheuttavan ikäviä sivuoireita...ummetusta, ärtyisyyttä, ja väsymystä. Lääkärin kanssa ollaan puhuttu että vaihtaisin cipralexiin...Sainkin siitä reseptin viikko sitten, mutta silloin...
  7. Hilu

    Jouluherkkuja allergiselle..?

    Onko olemassa torttutaikinaa joka on gluteeniton, maidoton ja munaton? Kaipailisin erilaisia muitakin ohjeita/reseptejä tai jos tiedätte myös valmiita saatavia mitä tällainen allerginen lapsi voisi syödä, etenkin jouluherkkuja? suolaista ja makeaa!
  8. Hilu

    Mistä löytäis??

    Olen ajatellut ostaa 4-vuotiaalle kummitytölle lahjaksi lasten esiliinan, patalapun ja/tai patakintaat. Tietääkö joku missä kaupassa myydään? Onkohan ihan marketeissa, Prisma esim..?
  9. Hilu

    MEIRAMMI!!

    Aloitit ketjun jossa otsikkona on että Mitä tehdä kun mies läpsii lasta? Et ole kommentoinut sinne sen jälkeen mitään, joten kiinnostais tietää että mikä tilanne teillä nyt on, vai jatkuuko se edelleen..??
  10. Hilu

    vadelma-juustotorttu

    Söin pari viikkoa sitten eräässä kahvilassa aivan ihanaa torttua, jonka lähes vieläkin maistan suussani. Tortun nimi oli muistini mukaan vadelma-tuorejuustotorttu. Olisiko kellään antaa johonkin sen tyyliseen ohjetta, itse en ole mikään hyvä leipuri, eli en osaa mitenkään soveltaa.. Tortussa oli...

Yhteistyössä