Hakutulokset

  1. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    Tulin huhuilemaan, onko Tiivarin perheessä jo vauvantuoksua? =)
  2. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    Tiivarille Hurjan paljon onnea uudesta ihmeestä :hug: Ihanaa!
  3. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    "Ammu" Juu tietty haluan tavata, jos vaan itellä ei oo mitään menoo sillon. Eli pistä tekstaria tai soittele kun oot tulossa/täällä. Onhan sulla vielä mun numero?
  4. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    Tapaaminen kuivu siis kasaan : / noh ei siinä, enpä varmaan itekkään ois päässy paikalle, lomat lusittu ja rahat finaalissa :whistle: Hennulille voimahali :hug: mun mummun hautajaiset oli samanlaiset, itkin vaan hysteerisesti koko ajan :'( 3v mittojakin voisin laitella: pituus 97,5cm ja...
  5. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2011

    Mun piti kans tulla jo eilen kysyyn, että olisko halukkaita treffeille taas? :D
  6. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    no Suvi Teräsniska, ihan kaksoisolento :D
  7. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Hihii, nyt mä sen keksin keneltä Tiivari näyttää, enkä oo ku kesästä asti pohtinu :D
  8. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Täällä ollaan :wave: Mullakaan ei oo mitään kerrottavaa tai muuta. Tylsää tasasen paksua arkea eletään. Ensimmäinen (:attn:) yökyläily on suunnitteilla ens kuulle =) lähetään miehen kans käväseen tallinnassa. Mitenköhän sitä osaa nukkua seuraavana aamuna pitkään :saint: Pari uutta kuvaa...
  9. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Ihanaista uutta vuotta kaikille mammoille ja kullankerille!!!! :kiss:
  10. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Hellurei :wave: Pikaisesti kertoilen kuulumisia, jos ne ketään kiinnostaa :xmas: Miehen kanssa on ehkä vielä toivoa, ei oo siis vielä laitettu lusikoita jakoon, vaikka se tuntui vielä vähän aikaa sitten ainoalta vaihtoehdolta. Vauvakuume vaivaa aika ajoin :whistle: mutta sen aika ei ole...
  11. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Mä annan hyvän vinkin pottailuun: potta sinne missä lapsi leikkii. Meillä potta on ollu alusta asti olohuoneessa, koska tosiaan asutaan kaksiossa ja vessa on sairaaaan pieni. Mutta kun potta on lähellä, tulee siihen mentyä herkemmin kesken leikkien, kun lähtee vessaan asti. Kannattaa kokeilla :D
  12. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Siitä se lähtee, pikku hiljaa :D
  13. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Mahtava särkkä-tapaaminen, kiitos kaikille mukanaolleille :D Mulla ei onnistunu likkojen yhteyskuva, kukaan ei kattonu mun kameraan :'( eli jos jollain ois onnistunut kuva niin voisko laittaa mulle yv:nä tai voi tähän ketjuunkin lätkästä :D Tiivari näkyykö siinä sun miehen ottamassa...
  14. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    ja mä jonotan myös :wave:
  15. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    niin vai sopisko sen klo 12 eläinpuiston edessä ja odotellaan siinä niin kauan, että kaikki saa lippunsa ostettua? niin ei tarvi ruveta enää muutteleen enempää... :saint:
  16. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    luu jäi käteen taas, Eli ennakkoon pystyy ostaan vaan noita rannekkeita!! eli mä vissiin jonottelen sit yksinäni siellä :headwall: :headwall: Menee kyllä hankalaks, koska eihän se oo sata varma ehtiikö sieltä klo 12 eläinpuistolle, kun jonottaa lippuja ja niillä joilla on jo lippu niin ei...
  17. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Mä en saanu mitään tolkkua tosta hinnastosta niin soitin sinne :xmas: Eli aluelippu 8e + delfinaario 7e + eläinpuisto 5e = 20e Mä en ota ranneketta, kun en aio mennä mihinkään laitteeseen. Mä käyn kans ostaan lipun jo ennakkoon :wave:
  18. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Mulla on musta paita ja pinkki-mustat brio ponyt, muuta en oo vielä päättäny varmaks :D
  19. M

    KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

    Mä koitan olla kans paikalla jo klo 11, että saa auton johonki lähelle. :wave:

Yhteistyössä