Hakutulokset

  1. SADE75

    ADHD-lapsi?

    Voisiko joku kertoa miten arki sujuu ADHD-lapsen kanssa. Meillä on 7v poika vihdoinkin pääsemässä tutkimuksiin tuon tiimoilta. Koulussa lapsi on melkein leimattu hulluksi. Osaa lukea, mut ei kirjoittaa, levoton tunnilla. Hermostuu pikkuasioista..Kotona raivostuu välillä jostain, eikä välttämättä...
  2. SADE75

    Sektioarvesta?

    Onko kellään korjattu jälkeen päin?
  3. SADE75

    Uusi windows live messenger...OUTO

    Siinähän se tulikin. Joko muut on päivittänyt?
  4. SADE75

    Palstan isät??

    Ihmettelen, miksi jotkut mammat käy palstaisien kimppuun? :o Oon käsittäny että tää palsta on tarkoitettu lapsiperheiden vanhemmille, ei vain mammoille. Isät on aika olennainen osa lasten saamisessa ;) (Pitäisikö sateenvarjo etsiä? )
  5. SADE75

    Lasten sukkahousut...(niin turhis)

    Miksi muksujen sukkikset ei kestä? Vähän käyttöä ja heti varpaat puhki.. |O . Vai onko mun muksulla terävät varpaat?..
  6. SADE75

    Toimiiko messeger?

    Eli taas tää, onko vika vaan mulla?
  7. SADE75

    Eroon hämähäkeistä??Apua!

    Tietääkö kukaan miten pääsis eroon hämppiksistä. Meillä kesämökki kuorrutettu verkoilla :$ . Jos seinät ripsuu luudalla, on viikon päästä samannäköistä. Enkä edes kammoa niitä, mutta ku mökki näyttää niin epäsiistiltä. Ja ovat riesana vain ulkopuolella. Help me.
  8. SADE75

    Apua,lapsen kuumeesta???

    Tyttö 3v.Kuumeessa keskiviikosta saakka. Vain hetkeksi laskee alle 39 astten lääkkeillä. Eilen käytin lääkärissä. Joku kirottu virus.. Kuika kauan pieni mahtaa jaksaa tuota kuumetta. Nytkin 40.1. Pikkupöksysillään nukkuu, mitä jos tuosta vielä nousee??Miten onkin näin avuton olo?
  9. SADE75

    Vaikea löytää tietoa????

    Miten ihmeessä on niin vaikeaa löytää tietoa kohdunlaskeumasta. Onko se niin harvinainen juttu?? Tahtoisin lisää tietoa, ens viikolla pääsen kuitenki gynelle, mut vaivaa mieltä. :ashamed: Tiedän et aihe kuuluu terveys osioon, mut sitäki kahlasin aikani läpi eikä sieltäkään löydä kunnon...
  10. SADE75

    Hei Keittiömestarit!!!!! Kesäkurpitsasta???

    Eli mummoni toi itse kasvattamiaan kurpitsoja tuliasiksi. Vain 3 mut jättiläiskokoa. Mitä niille vois tehdä tai mihin käyttää :ashamed:
  11. SADE75

    Kuukuppi

    Kertokaa kokemuksia kuukupin käytöstä. Ite hankin sellaisen, mut ainakaan nyt eka kerran perusteella en ihastunu :ashamed:
  12. SADE75

    Immeiset lapissa HUHUU!

    Tää poppoo on todennäköisesti myyttamassa keväällä/alkukesällä Kittilään(äippä+9 ja 5v pojat sekä 8 ja 1v8kk tytöt).Olisi kiva tutustella vähän etukäteenb muihin lapsiperheisiin :wave:.
  13. SADE75

    Maidoton lättyohje!

    Löytyisikö joltakulta maidottoman lättytaikinanohjetta.Maitoallergiset lasten serkut olis tulossa käymään ja olis tarkoitus pitää lättykestit :p

Yhteistyössä