Hakutulokset

  1. E

    Ennen la synnyttäneet

    Mulla on molemmat syntyneet ennenaikaisesti : poika 34+6 ja tyttö 36+5. Toinen alkoi supistella ja tuli vaan vahvana miehenalkuna maailmaan ja tytöstä meni vedet. Nyt kolmatta sit odotellaan kun viikkoja alkaa olla jo 38 ja olo tosi kärsimätön. Saisi jo tulla, niin olis synnytyskin helpompi ja...
  2. E

    kuinka paljon kohdunsuu auki...

    Mulla on nyt 1 cm auki ja laskettu aika on 12.8. Mut kait kaveri tullee maailmaan muutaman päivän sisällä. Esikoista odottaessani menin sairaalaan, kun kohdunsuu oli 7cm auki ja toisen kohdalla jo kokonaan auki. ;)
  3. E

    länsi-uusimaa

    Me asutaan noin 20min ajomatkan päässä. Lapsia on kaksi 3v ja 1v6kk, sekä kolmas toiveissa.
  4. E

    Karjaan Jumbo-puistoon taas elämää?

    Nostetaan taas, jos vaikka nyt onnistuttaisiin saamaan väkeä kasaan. Harvoin sinne tulee yksin lasten kanssa lähdettyä, kun siellä on aika tylsä yksin istuskella. :( Mutta, olisiko halukkaita treffaamaan ensi viikolla tai sitä seuraavalla?
  5. E

    Karjaan Jumbo-puistoon taas elämää?

    Eli olisikos halukkaita pitämään leikkipuisto miitin Jumbossa? Ei ole aikoihin ollut tapaamista.
  6. E

    Missä iässä olette lopettaneet purkkiruuat kokonaan??

    Esikoinen taisi olla noin 1,5v kun alkoi saamaan kaksi kotiruokaa päiväsä (=mun aamupahoinvointi helpotti). Sitä ennen sai päivällä purkkiruuan ja illalla isin tekemän lämpimänruuan. Kuopus ei ole enään suostunut syömään purkkiruokia. Ikää on nyt 1v4kk ja 1v synttäreiden jälkeen on harvassa...
  7. E

    Millanen auto teillä on?

    Meillä Renault Megane Break (farmari) vm.-00. Ollaan vaihtamassa se kahteen autoon. Mun käyttöön Citroen Picasso vm.-02 ja miehelle Nissan Sunny vm.-91.
  8. E

    Karjaan Jumbo-puistoon ensi viikolla??

    Me tuskin tullaan tänään, kun poitsukin on kerhossa. Mutta huomenna ollaan menossa klo 10 sinne, kun alkaa taas Perhekahvila. Tervetuloa sinne. :)
  9. E

    Karjaan Jumbo-puistoon ensi viikolla??

    Oonkin jo tapaamista odotellut ja on itsekin pitänyt ehdotella, se vain on jäänyt. :ashamed: Meille sopii kaikki muut päivät paitsi tiistai jolloin on allergiatesti. Saattaa tosin olla päivästä riippuen että tullaan tytön kanssa kaksin, kun poika menee kerhoon joinakin päivinä.
  10. E

    onko muita?

    Täällä myös yksi vm -83 äiti.:wave: Lapset ovat poika kohta 2v11kk ja tyttö 1v3kk. Kolmas on haaveissa/suunnitelmissa. Me ollaan Länsi-Uudeltamaalta. Tuli juuri tuossa puoli tuntia sitten taas todistettua miten mies ei ainakaan osaa arvostaa kotiäitiyttä. Itse ollut taas koko illan omissa...
  11. E

    Kokemuksia kantorepuista?

    Itse suosittelen Ergoa tai kantoliinaa. Esikoista odottaessa ostettiin BB:n rintareppu. Eipä sitä montaa kertaa tullut käytettyä kun heti tuli hartiat kipeiksi. Esikoisen ollessa melkein 1v ostettiin kantoliina. Kuopuksen synnyttyä se osottautuikin korvaamattomaksi vaunuissa aina huutavan...
  12. E

    jakkara+epiduraali

    Mä olen molemmissa synnytyksissä ollut jakkaralla epiduraalista huolimatta. Esikoisen synnytyksessä vaikutus tosin oli jo loppunut, kun siirryin jakkaralle kokeilemaan ponnistusta. Vauvan sydänäänet alkoivat laskea, joten oli pakko siirtyä sängylle jossa esikoinen sitten syntyi. Kuopuksen...
  13. E

    Allergia epäily

    Käytiin noin kuukausi sitten omalääkärillä näyttämässä tytön (1v2kk) leuassa olevia punaisia näppylöitä. Näppylöitä oli silloin ollut jo reilun kuukauden ja niitä oli alkanut tulemaan myös silmien alle, melkein silmiin. Omalääkäri sanoi että ovat hikinäppylöitä. Vajaa viikko tästä ja tytön...
  14. E

    Karjaan Jumbopuistoon ensi viikolla

    Me katellaan vielä ollaanko tulossa. Lapset kun nukkuu vielä niin ei tiedä mihin aikaan päästään ovesta ulos.
  15. E

    Tänään Karjaan Jumbo-puistoon menijöitä

    Ainakin tällä hetkellä sää näyttää mukavalta, joten ajateltiin että voitaisiin mennä Jumbo-puistoon. Onko muita tänään sinne menijöitä?
  16. E

    Karjaan Jumbopuistoon ensi viikolla

    Keskuskadun varrella sijaitsee. (Helpompi neuvoa kun tietää miten hyvin Karjaata tuntee) Olikohan se uusimmasa EU:ssa kun oli jotain juttua Jumbo-puistosta.
  17. E

    Karjaan Jumbopuistoon ensi viikolla

    Mekin ollaan oletettavasti tulossa, kunhan sää sen sallii. :)
  18. E

    Karjaan Jumbopuistoon ensi viikolla

    Eipä taida Jumboon menosta olla vielä mitään sovittuna. Meille sopii ensi viikolla kaikki päivät, kunhan Aada tästä ensin tervehtyy. Me tosin ollaan aina myöhään liikkeellä, että klo 9 meillä vielä usein nukutaan. :ashamed:
  19. E

    Karjaan Jumbopuistoon ensi viikolla

    Meille sopisi paremmin juhannuksen jälkeen. Kun esikoinen on nyt isovanhemmilla kyläilemässä ja ensi viikolla mekin sinne lähdemme. Juhannuksen jälkeen olisi oikein kiva jos olisi jonkinlainen tapaaminen. =)
  20. E

    kumpi pois ensin?

    Meillä on molemmat lapset jättäneet tuttipullon heti 1v synttäreiden jälkeen. Unimaitoa eivät ole koskaan saaneetkaan, joten sen suhteen ei tullut muutosta. Maito vain juotiin nokkamukista. Iltaisin viimeinen maito iltapalan yhteydessä sitten hampaidenpesu ja nukkumaan. Kuopukselle sopivan...

Yhteistyössä