Hakutulokset

  1. L

    Kesäkuun kullanmurut marraskuussa :)

    Tsemppiä vuotojen kanssa tuskaileville ❤ Mulla on noita alaselkäkipuja ollu nyt jo muutaman viikon. Kävin taas neuvolassa ylimääräisessä ultrassa ja kyllä oli vauva kasvanu 10päivässä siellä se heilutteli käsiä ja päänki erotti ihan selvästi mulla on niin ihana se neuvolantäti kun mulla on...
  2. L

    Kesäkuun kullanmurut marraskuussa :)

    Heips mammat ylsi ilmoittautuu mukaan kolmas lapsi tulossa. Tänään viikkoja 10+0 eli LA 1.6.2016 ja sairaala SEKS. Viime vkolla oli eka neuvola ja siellä ultrattiin ja näkyi pieni papunen ja hienosti sydän jumputti ❤ mulla on yks keskeytyny keskenmeno raskausvkolla 15 takana ja tässä nyt...
  3. L

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

    meidän vauvalta ei tänään enää löytynyt sykettä neuvolan tarkistuskäynnillä. oltiin heti sitten päivystyksessä synnärillä ja ei sitä sykettä sielläkään löytynyt. Lääkäri otti mitat vauvasta ja oli samat mitat kuin 2vkoa sitten nt ultras eli ei oo montaa päivää sen jälkeen eläny enää. Luonto...
  4. L

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    meidän vauvalta ei tänään enää löytynyt sykettä neuvolan tarkistuskäynnillä :'( oltiin heti sitten päivystyksessä synnärillä ja ei sitä sykettä sielläkään löytynyt. Lääkäri otti mitat vauvasta ja oli samat mitat kuin 2vkoa sitten nt ultras eli ei oo montaa päivää sen jälkeen eläny enää. Luonto...
  5. L

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    ihania uutisia beth :heart: ihana lukea näitä iloisia uutisia :) meillä on nyt kaks viikkoa odotusta punktioon takana ja kaksi vielä edessä. Kauheesti en oo koko asiaa miettinyt kun en oikeen tiä mitä ajattelisin asiasta :/ liitoskivut ovat jälleen ilmaantuneet ja siitä iloitsin kun jotenkin...
  6. L

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    onnea lauwralle ja perheelle pienestä tytöstä :heart:
  7. L

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Zenmama mukavaa kun näytteenotto meni mukavasti eikä ollu aivan kauheaa. Sitä en ookkaan jaksanu kamalasti murehtia että kuinka kipeää se tulee. Toivottavasti saat hyvän tuloksen punktiosta :hug:
  8. L

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    Äitipolilla olin lääkärillä. Toivon todella että sama lääkäri ei tee sitä punktiota :/ Tässä ei tosiaan tiedä mitä ajattelis kun on on tarinoita joissa on riskillä 1:3 tullu terve vauva ja riskillä 1:240 tullukkin sairas vauva. Tässä voi nyt käydä ihan kuinka vain ja tää odottaminen on niin...
  9. L

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    no ihan hyvin kyllä jakselen. En vain yhtään nyt ajattele olevani raskaana ja odotan vain sitä ultraa ja punktiota. en tiedä mikä niissä veriarvoissa oli pielessä kun ei neuvolantätikään niitä koneeltaan nähnyt enkä oo sitten soitellu niiden perään enää. Oltiin sitten vielä seuraavana päivänä...
  10. L

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    kaunis kiitos tuestanne :) kyllä tämä nyt alkujärkytyksen jälkeen on alannut helpottamaan. Odottavan aika on kyllä todella pitkä ja nyt kun on näitä kaikenlaisia keskusteluja lueskellu niin on sekin tosiasia tullu selväksi että vaikka punktion vastaukset olisivat hyvät ja vauva olisi...
  11. L

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

    mä jäin nyt seulonnoissa kiinni ja huoli on valtava. Niskaturvotus 3,2mm ja riskiluku 1:5 muuten vauva näytti normaalilta ja nyt sitte odotetaan vaan kuukausi että pääsen lapsivesipunktioon :/
  12. L

    Toisia ns. sikiöseulonnoissa kiinni jääneitä..vol 2

    tähän ketjuun joudun nyt minäkin ilmoittautua :( kolmas lapsi tulossa ja ikää 25v ja tänään 12+0 niskaturvotus ultrassa turvotus 3,2mm ja verikokeitten kans riskitulos 1:5 Lapsivesipunktioaika on sitten 13.3 Huomenna mennään lääkärin kanssa juttelemaan ja toivon että se vielä ultraisi ja...
  13. L

    ~~ Elokuun 2013 Ihmeet HELMIKUUSSA ~~

    heippa vaan kaikille :) yksi uusi ilmoittautuu mukaan. Hieman vielä sekavin tuntein kun vähän ylläri tällänen raskaus :) tulossa siis kolmas lapsi ja vuoden ikäerolla edelliseen :) tytöt 4v ja 6kk :) Yhdet menkat vissiin vaan on ollu välissä ja nyt jännitetään torstain ultraa että minkäkokoinen...
  14. L

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    poks 37+0 hengissä ollaan vaikka piiitkään aikaa en oo jaksanu kirjotella kuulumisia. Onnea kaikille vauvan saaneille <3 täälläkin alkais riittää tää raskaana oleminen jo :D aivan kamalia sydämentykytyksiä varsinkin aamuisin ja tuntuu että aiva taju meinaa lähteä. pahinta se on aamuisin...
  15. L

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    poks 28+0 :) perässä tullaan :D jalka on jo parempi onneksi että vähän pystyy kävellä. pukamia on vaivana täälläkin :/ välillä tosi kipeet mutta ei vuoda. oon käyny miljoona kertaa esikoisen jälkeen niistä lääkärissä myös yksityisellä että voisko ne leikata pois mutta ei voi kuulkaa millään...
  16. L

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    pitkästä aikaa tulin kirjottelemaan kuulumisia :) mulle tuli muutama vko sitten suonikohju toiseen sääreen ja viime vkolla se rupes paisumaan ja tuli kipeäksi. Tänä aamuna ajattelin että käyn näyttämässä tuota jalkaa hoitajalle terveyskeskuksessa kun se oli niin kipeä etten meinannun pystyä...
  17. L

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    nimiä: tytöstä tulee (ehkä) Ellen Anni Lyydia/Adeliina ja jos poika niin tulee Julius Lenni Johannes :) En oo kyllä mitenkään rajoittanu miehen menoja kun kerran kahdes kukaudes käy jossain :D exä oli sellanen joka ilta tissuttelija ja sitä mun hermoni ei kestäisi enää :D aina ei ees vloppuisin...
  18. L

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    Meillä esikoinen meni hoitoon 10kk iässä perhepäivähoitajalle ja oikein hyvin sopeutui ja pärjäsi :) olisin varmaan ollut kauemmin kotona jos taloudellinen tilanne ois sen sallinut. Nyt ois haaveissa olla ainakin sinne ensi syksyyn asti kotona. Todennäköisesti rupean tekemään jotain keikkaa...
  19. L

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    sokerirasitus takana :) tuloksetkin jo soittelin ja arvot oli ok kaikki :) litku oli parempaa kuin esikoisen aikana mutta mulle tuli jälleen aivan hirveä olo siitä litkusta. Aivan meinasin nukahtaa ja haukottelinkiin niin että leuat naksui :D no ekan tunnin jälkeen helpotti onneksi. Nyt onkin...
  20. L

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HUHTIKUU**

    ainiin ja sokerirasitus on huomenna :/

Yhteistyössä