Hakutulokset

  1. H

    TAMMIVAUVAT -07 tänne...

    Minäkin facebookaan, nopeasti se koukuttaa vaikkei frendejä montaa oliskaan. Sartsa, minä olen myös yhtä tiukalla imetysdieetillä + soija ja maito, enkä ole laihtunut lainkaan. Herkkuja pystyy taikomaan kikkailemalla riisijauhostakin. Jos voit käyttää soijaa ja maissia, ei ongelmia ole ja...
  2. H

    TAMMIVAUVAT -07 tänne...

    Pitkästä aikaa minäkin ilmoittaudun! Meidän nassikka on pitänyt aurinkoisen asenteensa. Ruokaa hän ei syö kuin nimeksi. Paria makeaa sosetta ja puuroa suostuu syömään, mutta siinäpä se. Riisikakut kelpaavat sormiruuista ja kaikki, mitä isommat ovat pöydältä vahingossa pudottaneet. Tissimaito on...
  3. H

    TAMMIVAUVAT 2007

    Eiiih! Annette, nuo vaatteet ovat niin käsittämättömän ihania. Otanpa firmaan yhteyttä me&i:n nettisivujen (http://www.meandi.se/BizPart.aspx?tabId=309&lang=fi&tci=808) kautta, kiitos tiedosta! On aivan PAKKO saada ainakin vihreäpohjainen pilvipaita Elvikselle ja joku 70-luvun...
  4. H

    TAMMIVAUVAT 2007

    Pitkästä aikaa meidänkin kuulumisia. Elvis, 7 kk, konttailee kovasti ja nousee seisomaan tukea (lue: kukkaruukut, sisaruksen lelut jne.) vasten. Järkeä ei ole vielä yhtä paljon kuin motorisia taitoja ja pää onkin aivan kuhmuilla. Kerran poju laskeutui parkettiin naamalteen ja alahampaat menivät...
  5. H

    Karppaajat, käytännön vinkkejä!

    Karppaussivusto olis parempi paikka kysymyksillesi. Vastailen pikaisesti sen verran kun satun tietämään/luulen tietäväni: Karppaus toimii oikeasti. Sen huonona puolena on, ettei oikein mitään ruokaa saa valmiina kaupasta vaan hellan edessä pitäis viettää jatkuvasti aikaa. Perunan ja pastan...

Yhteistyössä