Hakutulokset

1. V

Keijukaisten tsemppiketju

Surkia viikko takana :( Ens viikolla pakko saaha parempia tuloksia..Tän aamun lukema siis 90,1. Alas päin muttei niinkään vauhdilla :/
  2. V

Nyt olis viikonloppu rytistettävä jotta olisi maanantaina jotakin kerrottavaa :) Viimeiset pari päivää on mennyt ystävien kohtaloita suriessa joten ajatukset on ollut ihan jossain muualla kuin tässä laihuuntumisessa... Mutta alaspäin se on suunta otetava :)
  3. V

Tervetuloa Kevättärelle :) Mä itse hieman jo taas sorruin...pitäis vaan hirmutiukkana olla. Mut kun ruoka kun on vaan niin hyvää :P Ahistaa tämmöset sortumiset jo tällee alussa :(
  4. V

mullakin tänään jo 90,1....mut sit mä vähä leivoin pullaa.. Täytynee ottaa tuo mansikkakeitto evääksi töihin :O
  5. V

Nimenomaan, tästä alaspäin ja vauhdilla :) (...ja hakee toisen vesilasillisen...)
  6. V

Nutrilett vai Alli? Kuinka laihtua?

Tuu tonne laihdutuspuolen *keijukaisten tsemppiketjuun* mitä täs olen alotellut...Kimppalaihduttaminen antaa vähän semmosta kipinää kun voi päivitellä sivustolle kun siltä tuntuu :)
  7. V

Noniin...tää aloittaa siis tän aamun lukemalla 90,4 ;) (Bmi 33,61) Mikä on ihan hyvä huomioonottaen eiliset synttärikemut ja parin päivän takaisen lukeman 92,3... Mut kyl mä oon turvoksissa kun en eilen oo muuta syöny kun coctailpiirakoita. Joten täytyypä lähteä siis täyttämään vesilasia...Ens...
  8. V

No mä päivittelen sit yksinäin ;) Ihan ok päivä...tosin ravintolaillallinen vähä mietitytti...Mut lihaa salaatilla oli oikein oiva ja suht kevyt vaihtoehto (kanttarellikastikkees kyl saatto olla pari kaloria..) Mut huomen kun selviän muksun synttäreistä kunnialla niin oon tosi happy...
  9. V

Aivan on pakko hehkuttaa täälläkin.... 5vko ja miinus 10 kg :)

Mä alotin tommosen tsemppiketjun tänää tonne laihdutuspuolelle, et jos on innokkaita jotka tsemppausta kaipaa niin saapi liittyä seuraan ;)
  10. V

Noin, nyt olis tunti sauvakävelty ja kyl se käy kunnon päälle...Mut näin jälkeen päin ihan hyvät fiilikset. Kuluihan siinä kuitenkin joku kalori ja ennenkaikkea tuo ulkoilma piristää kummasti. Hyvä mä! Kyl tää tästä viel alkaa luistaa :)
  11. V

Oliskos se maanantai sit hyvä puntaripäivä?? Riittääkö kerta viikossa vai olisko maanantai ja vaiks perjantai hyvä? Voitais aina noi kilot mitä viikos tippunut niin päivitellä? Ja toki muulloinkin saa laitella :)
  12. V

Alkuinnostuksesta kertoo jotain se että kun avasin koneen, aukesi ensin k-plussan sivu ja vasta sitten päivitellään fb:tä Porkkana kourassa tässä kirjoittelen ja toivottavasti tää mun alkuinnostus jatkuu ja tsemppaa myös muita :) Mutta tässä samalla voitais myös laitella pieneen pinoon...
  13. V

Eli harmaa *pläski* muutti väityliksi ja palaa tänne siis illalla kertomaan kuin tää päätös piti :) Toivottavasti olen saanut seuraa tähän laihuuntumiseeni siihen mennessä sieltä *mitäs Nyt* osastolta... Ensimmäinen tavoite olisi siis se alemman kympin rajan rikkoontuminen tolla 2,3 kilolla...
  14. V

Alkaisko kukaan mun painonvartijaks?

Siis...harmaa pläski on nyt väityli.. Ja Sinne siis kun kirjautuu vaan sisään kaks plussalle :) Mä siirryin sinne ja ajattelin illalla käydä seuraavaksi päivittämässä sinne kuin mun vesilasillisille ja lenkille kävi...
  15. V

Alkaisko kukaan mun painonvartijaks?

Eli nyt rakensin tonne laihdutuspuolelle tuon *Keijukaisten tsemppiketjun* Joten sinne tervetuloa ;)
  16. V

Mä ainakin aion nyt tällä punaisella sekunnilla lopettaa herkuttelun ja siirtyä salaattiin... Tänä aamuna mun vaaka näytti 92.3 ja ei todellakaan näytä sitä enää maanantaina. Illalla lähen rääkkäämään itseäni ja naapurin rouvaa sauvakävelyllä.... Täytänpä vielä tommosen vesikannunkin ja...
  17. V

mä haluan että tää mahavaihe päättyy!!!!!

taas eilen lupaili kun poltteli selkää jonkun verran..........mut ei!! vielä ollaan yhdes kasas..(ja oletettavasti kuitenkin vielä viikkoja kun edellisetkin on tullu vasta la:n jälkeen).aaarrrggghhh!! jos vaik yrittäis käydä vähä kävelyllä tänään jos se vaikka ees vähän auttais asiaa...
  18. V

meillä tuo neiti kun meinaa vielä alkaa uhmailemaan kaiken kukkuraks...äskenkin oli semmonen episodi päiväunien kans et meinaa äitillä tulla uni ennen lasta!! yleensä kun on aina vaan iloinen ja nauravainen et on sinänsä päästäny helpolla...vähä on supistellu mut vähänkö ärsyttää jos se sen viis...
  19. V

mä olen nyt niin lopen kyllästynyt tähän mun suureen ja mahtavaan mahaan et mä oikeesti haluan et toi vauva tulee ulos!!! mut kun ei se tuu vaikka käsken!! rv 37 menos ja täs voi olla viel parhaas tapaukses se viis viikkoo jälel!!! onko muita jotka ei enää jaksa kantaa mahaa ja parivuotiasta...
  20. V

onko liikkeellä pelkoa omasta tai vauvan kuolemasta?

tai että kaikki synnytyksessä ei menekkään niin kun pitäisi tai että lapsi haluaakin syntyä aivan liian aikaisin????

Yhteistyössä