Hakutulokset

1. -Mansikka-

**Plussataan yhdessä ennen kevättä**

Vau, täällähän on taas plussia sadellut =) Hyvää ja plussarikasta uutta vuotta kaikille! =) Tänään hyökkäsi täti :( Eilen oli kp36 ja testasin negan.. Ihmetyttää tuo kierto kun se venyi noin pitkäksi. Vaikka oviksen olin bongannut jo kp15.. Ehkäpä en sitten osannut sitä bongata oikein : / Mun...
  2. -Mansikka-

**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

Ellamae, mulla on taas ihan sama juttu.. Eli ovisplussan sain viime kierrossa kp15, menkat alkoi kp35.. Eli mitä? Voiko ovis olla niin paljon liian aikaisin, vai näyttääkö tikut niin pahasti väärin :O Ja mulla kans limoja tulee niin ettei niistä tiedä mitä ne tarkoittaa :D Mulla on kans mies...
  3. -Mansikka-

Pahoittelut tädistä Eris! Ja onnea uuteen kiertoon! =) Onpas kiva että teillä Ellamae ja Misupai on samat kiertopäivät kun mulla niin voidaan yhdessä jännätä loppukierrosta :D En sitten malttanut tietenkään olla tikuttamatta ovista, vaikka aioinkin :D Ovis oli kp15, niin kuin viime...
  4. -Mansikka-

Tosi tosi paaaaljoooon onnea plussanneille!! :heart: Olisi ollut ihanaa itsekkin saada plussa jouluksi, mutta eipä taida enää ehtiä. Nyt on siis kp14.. oviksen pitäisi tulla tässä ihan lähiaikoina. Viime kierrossa ovis oli muistaakseni kp15. Tikkujakin olisi kaapissa mutta en nyt tässä kuussa...
  5. -Mansikka-

Mahtavaa, täällähän on taas plussanneita! Onnea!! =) Mulla on nyt kp3, menkat siis tulivat sittenkin. Kierron pituus oli 34 päivää. Nyt näyttää siltä että menkat loppuvat illalla tai viimeistään huomenna. Onneksi ei ole nyt pahoja kipuja ollut =) Tässä kierrossa aion tikutella ovista, kun...
  6. -Mansikka-

Ellamae: Ei ole menkkoja kuulunut, eikä yhtään semmoista oloakaan.. Rinnat on tosiaan jo yli viikon olleet arat ja nyt myös pari päivää turvoksissa. Nyt ajattelin että testaan uudestaan loppuviikosta jos ei ole menkkoja kuulunut. Mä olen myös ajatellut negojen jälkeen, että jospa kuitenkin...
  7. -Mansikka-

Onnea Annubella!! =) pikkumyy1: Hyvä kun saat selvyyttä asioihin :) ja hienoa jos voit olla ajattelematta raskautumista yms. Itsellä päässä pyörii ne asiat koko ajan, ja se varmasti vaikuttaa raskautumiseen jos siitä stressaa koko ajan :( Pitäisi varmaan olla kalenteri täynnä menoja ettei...
  8. -Mansikka-

Pipsapippuri: Olen ihan samanlainen, testailen liian aikaisin ihan vaan siksi että on testejä kaapissa :D vaikka ei siinä mitään järkeä ole. Tänään on kp28 ja oli taas pakko aamulla pissata tikkuun.. Ja yllätysyllätys nega! Ja sitähän en tiedä milloin ne menkat on myöhässä, kun kierron...
  9. -Mansikka-

Paljon onnea puskajussille! :hug: Mulla on nyt siis kp26 ja malttamaton kun olen, piti sitten eilen tehdä r-testi.. ja negaahan se näytti niin ku arvasinkin. Mutta voihan se toki olla, ettei se vielä edes näkyisi jos raskaana olisin. Vai mitä mieltä ootte? Sitäkin mietin että harvinaista se...
  10. -Mansikka-

Heippa kaikille! Mahtuisko mukaan vielä yks kuumeilija? =) Olen tässä seuraillut tätä teidän ketjua.. Ikää mulla on 20 ja yk 1 menossa. Ensimmäisestä lapsesta haaveilen =) Kierron pituudesta ei mitään tietoa, koska lopetin pillerit vasta vähän aikaa sitten. Nyt kuitenkin kp22 ja ilmeisesti...

Yhteistyössä