**Plussataan yhdessä ennen joulua <3**

piuke1 Eikai sillä ole kiinnittymisen kanssa sinänsä väliä, koska sehän tapahtuu n.viikko hedelmöittymisestä.. esimerkiksi jos kierto on 28 päivää, ovis ovis kp 18, hedelmöityminen kp 19-viimeistään kp20 niin päivänä 27 pitäis kiinnittyä. Joillainhan voi tulla kuukautisetkin vaikka on raskaana.

joo täällä meni taas tämän kierron yrittämiset jonnekkin...ei vaan yksinkertaisesti tuntuntunut löytyvän aikaa miehen ja mun kahdenkesken oloon tai jtn... no ensi kierrossa sitten.toivotaan että meillä nyt joskus edes tärppäisi...

Huomenta kaikille :) Mikä tollo minä olen! "Kerta noita testejä on tuossa nyt se reilu 10kpl niin tehdääs yksi" ikäänkuin se nega nyt ei alkais ottamaan aivoon.. ja ikäänkuin kp 27/33 (oviksen mukaan) nyt mitään voisi näkyä :headwall: Hit me.

Plussatkaa nyt muut niin voidaan onnitella :)

pipsapippuri: Mä olen lopettanu testien varastoinnin...ennen tilasin mammaksilta jotain 10kpl pakkauksia ja kyllä ne kesken loppu ennen ku menkkojen ois ees pitäny myöhässä olla :headwall: Kädet syyhyten testailin ja aina vaan se yks viiva tikkuun...sitä vaan elättelee toivoa jos näkys edes joku haamujen haamu, viivanpaikka..tai edes jotain!! Todella stressaavaa, joten nyt ei ole testejä valmiina kaapissa. Haen apteekista, jos menkat myöhästyy :)

Niin nyt sitten naiset niitä plussia joulukuulle! Vähintään yhtä paljon pitää saada, kuin loka- ja marraskuun alla :) Tai onhan tässä vielä tätä marraskuutakin jäljellä, että ehtiskö joku vielä siihenkin? Hopi hopi! :)

iippa88 tää on eka kerto kun näitä testejä on ihan tukkupakkauksena (aiemmin olen testaillut köyhät kyykkyyn-meiningillä apteekin testeillä :D )..

Mutta ei tässä ihmeempiä, kiinnitysvuotoa n-y-t kiitos! Ja ne puukoniskut mahaan. I´m waiting... :popcorn:

Täällä perjantaista asti oltu kuumeessa,joten tais ovis siirtyä sen mukaan.Sain meinaan tikutettua äsken ovistestiin kaksi vahvaa viivaa:p viimeksi sunnuntaina pupuiltu joten tietenkin heti piti miehelle lähettää viesti,että äkkiä sitten töistä kotia kun nyt on aika. mikä on hassua,se että mieheni on tarkasti seurannut tikutusta ja tuloksia..tiedonhalua on sitten paaaaaaljon. hauskaahan se vaan on että intoa riittää:whistle:

Viimeksi muokattu:
Pipsapippuri: Olen ihan samanlainen, testailen liian aikaisin ihan vaan siksi että on testejä kaapissa :D vaikka ei siinä mitään järkeä ole.

Tänään on kp28 ja oli taas pakko aamulla pissata tikkuun.. Ja yllätysyllätys nega! Ja sitähän en tiedä milloin ne menkat on myöhässä, kun kierron pituudesta ei mitään tietoa.. Saattahan se olla niinkin, ettei menkkoja näy pariin kuukauteen pillereiden lopettamisen takia. Ei vain jaksais millään odottaa : /

Rakkauspakkaus83: Meillä sama tilanne, mieheni seuraa tikutusta ihan yhtä jännittyneenä kuin mäkin =)

Mäkin sorrun helposti testailemaan jos kaapista löytyy tikkuja. Viime kierrossa ehdin testata muistaakseni 6 kertaa. Hei hei rahat! Nyt tuolla odottelee kolme tikkua, ja toivon mukaan ens viikolla pääsis testailemaan :) Tilaan noi testit netistä, kun sieltä saa suht halvalla. Tietty miinuspuolena on se, että niitä tulee sit tilattua useampi (että tulee postimaksujen takia kannattavaksi).

Musta tuntuu, että aika matelee. Tai tän vauva"hankkeen" kohdalla matelee, muuten aika tuntuu rientävän liiankin nopeaa.

kp 23/29-38

Pipsapippuri: kuulostaa niin tutulta, itse oon kanssa niin himotestaaja.. miten sitä tuleekin välillä testailtua ihan naurettavan aikaisin, vaikka itsekkin tiedostaa että jos siellä edes joku olisi niin ei se voisi vielä näkyä?! :LOL:

Ellamae: toivotaan että sun viivanpaikka lähtis vahvistumaan .. :)

Täällä täti lähenee loppuaan ja sitten pääsee taas uuteen yritykseen. Että kun nää päivät menee niin hitaasti.. Ois vaan niin helpompaa kun vois vaan olla ajattelematta/stressaamatta koko asiaa ja antaa vaan tulla kun on tullakseen.. mekin voitais ihan hyvin tjottailla, ei tarttis laskeskella ovista kun kuitenkin heilutellaan lakanoita säännöllisesti.. väh, joka kolmas pv.
Mutta vauvakuumetta pukkaa niin minkäs teet. pakko se on vaan täällä palstalla pyöriä ja laskeskella päiviä ja tuhlata testejä kasapäin ..... :D

Sitä mä oon myös miettinyt että miksei kaikki osta vaan sitä digiä? Kun niin monet painiskelevat haamuviivojen/viivanpaikkojen kanssa.. ja mä oon ymmärtänyt että CB:n digit on tosi herkkiä ja luotettavia. :)
Kai se on sit siinä ettei haluis semmoista tuomiota kun: Ei raskaana..
Mieluimin näkee sen viivanpaikan tai puhtaan negan, että toivoa niinkun olis vielä.... :LOL: voi meitä..

morjens!

täällä kp 29/26-28 ja eipä näy menkkoja.. olo kyllä koko ajan ollu sellanen että täti kylään tulee..

itse kanssa kaikki testit jo käyttänyt ja negaa näyttää, jos huomenna ei vielä työpäivän aikana ala tulemaan niin sitten ei muuta kuin hakemaan kaupasta uusia.. ehkä olis parempi ettei tosiaan ostais noita testejä kaappiin ylenmäärin. eihän sitä muuta teekkään kuin pissailee tikkuihin :LOL:

mä niiiin toivon että täti pysyis poissa ja voisin huomenna plussata :heart:

Ellamae
piuke1 keropa, mikä on tilanne? Testailen kanssa itse tänään työvuoron jälkeen vaikka pääkopassa on kyllä sellainen fiilis, että kuvittelen vain kaikenlaista vihlontaa ja niin kovasti vauvaa haluan, että stressi estää tärpin:headwall:

Piukelle ja Ellamaelle ja tietty muillekin plussatuulia! :)

Mä en itse osta noita digitestejä siksi, että ne on niin kalliita. Jos varmasti tietäs että testiin tulee plussa ni sit vois ostaa. Mut aika kallis hinta negatiivisestä tuloksesta :/

Ellamae
Päätin olla erilainen nuori:LOL:
Ja ostin CB+ testejä:kieh:
Vaikka niitä parjataankin palstoilla. Mutta kun en usko ellen näe:D
Tunnin vielä pihistelen virtsaa ja sitten testailen vaikka saattaa niin ollakin, että huomenna vasta näkyisi haamunen!
Mutta armahtakaa:ashamed::whistle:

• Tykkää
Reactions: Santtu81
Voi teitä testailijoita ;) Minkäs sitä voi kun jännittää niin kovin. Mie en raaski testailla hulluna näiden kesän aikana tuhlattujen testien jälkeen. Oon ollu maltillinen koko ajan, testannut edellisena suunnilleen, kun ois pitänyt alkaa. Ja testit on tavallisia puikkoja ollut, apteekista tai sitten nettikaupasta. Ostan aina pari kerralla, mutta roskiin niitä on mennyt toukokuun jälkeen vain 4. Ja sitten ei tarvii pettyä niin montaa kertaa. Nyt aion odottaa, pitkälle ens viikkoon, jotta olisi kunnolla myöhässä. Oikea kiertohan on 28, viimeksi 34, joten odotan tuon 28 mukaan, koska ovis oli silloin 12-14 kp kohdalla. Viimeksi testasin kp 29 tai jotain eikä ollut suuria oireita.

Omanapa: oon toisaalta tosi oireeton, rintoja vähän pinnistää, masussa kutittelee toisinaan, väsyttää armottomasti, toisinaan taas on intoa ja tarmoa valtavasti, pinna on joinakin päivinä kutistunut, toisaalta taas tuntuu levolliselta ja rauhalliselta, makeaa ei tee mieli, kuten ei tehnyt silloin ekassa raskaudessakaan. Syön makeaa, mutta ei himota samalla tavalla. En jaksa uskoa raskauteen kuin pikkusen, kun on tää yskäkin. Jos hedelmöitys on sattunut tapahtumaan, pelottaa että yskiminen on estänyt kiinnittymisen. Kipuilua on alamasulla, nivusten suunnalla. Sitrushedelmiä tekee mieli.

Ei kuusta kummempia, kai se on suihkuun raahauduttava…

Nyt emännät auttakaas!!
Onko apteekin oma testi luotettava?sain sillä aikaan haalean viivan, minkä kuitenkin ihan selvästi näkee (mieskin sen selvästi näki)..voiko olla totta, että olisin raskaana, vai täytyykö nyt hieman toppuutella? Mitään oireita ei oikeastaan ole ollut, eikä ovulaatiosta ole hajuakaan. Voiko meillekin käydä jotain näin mahtavaa...

Ellamae: voimia:hug:

Mulla on nyt menossa kp 36/28-47. Mulla on ollut kierrot ihan sekasin esikoisen kuoleman jälkeen enkä todellakaan tiedä minkäpituisia mun kierrot on...Voomeks kierto oli sen 47 päivää..tuskin ovuloin tällöin...

Sunflower11
Pystytkö laittamaan kuvaa?

Mä oon apteekin omilla saanut negaa silloin kun on pitänyt ja yk 9 sain sen haamun, mut se ny oli kemiallinen raskaus mitä ilmeisimmin.

Varovaiset onnittelut :)

Yhteistyössä