Hakutulokset

  1. M

    Tähän ketjuun ei ylimääräisiä vihapuheita KIITOS!

    Katsotaan osaatteko olla ihmisiksi kun tuo edellinen Vantaan tragediaketju meni ihan pois raiteiltaan kun jotkut RASISTIT tuli möykkäämään. Joten nyt haluaisin että jokainen lähettää sydämen ja kauniin ajatuksen omalle enkelilleen tai jollekin tuntemattomalle enkelille joita on ajatellut. Mä...
  2. M

    Miksi te ette osaa keskustella asiallisesti?

    Kommentoin tuossa jokin aika sitten erästä ketjua ja kyseenalaistin ihmiset jotka urkkivat tietoja palstalaisista. Minusta se on outoa. Outoa on lisäksi myös se, etteivät täällä aikuiset(ko) ihmiset osaa keskustella asiallisesti vaan pitää aina homma viedä semmoiseksi että ketjut suljetaan...
  3. M

    Kuka on kussut joidenkin muroihin???

    Oli pakko tulla tänne kirjoittamaan kun tuossa jo bussissakin pidin erään perheen puolia. Olen työmatkalla ja kauhea koti-ikävä ja ketutus muutenkin vaivaa täällä kaukana kotoa... (Lumi oli ainut piristys ja nyt sekin sulaa kovaa vauhtia pois) Olin siis bussissa matkalla kokoukseen (koska...
  4. M

    Onko kellään muulla tämmöistä? Mistä vois johtua?

    Tää ehkä pienoinen virtuaali-itsari kysyä tätä asiaa täältä mut kysytään kun kuitenkin kun taidan olla pienimuotoinen masokisti tässä elämässä :) Eli oon hieman tiedostanut itsessäni kummallisen piirteen ja haluisin kuulla jos muulla vastaavaa tai jos joku psykologiaa lukenut tietäisi mistä...
  5. M

    Miten te opetatte lapsianne?

    ...kohtaamaan tuntemattoman (tai tutun) koiran? Mua on alkanut niin paljon ärsyttämään naapurien lapset joiden vanhemmilla ei oo mitään aikomustakaan opastaa jälkikasvuaan kuinka koiria kohdellaan ja lähestytään! Mä joudun jopa välttelemään lenkeilläni noita lapsia kun ovat vielä äärettömän...

Yhteistyössä