Hakutulokset

  1. J

    kunnonpaikka siilijärvi

    tosi ihana minun mielestä! Itse olen käynyt uimassa kolmesti ja tosi hyvä hierontapisteet lämpimässä vedessä. lapsille uimapaikka matalla ja vähän syvemmällä altaalla. Ihana turkkilainen sauna, mosaiikkikoristeilla tehty. Appivanhemmat olleet pari kertaa hotellissa yötä ja viihtyneet. Ranta...
  2. J

    5v neuvola

    Meidän tyttö oli syntyessä 3950g ja pituutta oli 51cm, eli ihan normaali kokoinen :) Mutta koko ajan on ollut päätää ikäisiään pitempi. syksyllä olisi painokontrolli neuvolalääkärille.. :/
  3. J

    5v neuvola

    Miten moni on käynyt siellä? mitä sanottiin painosta ja pituudesta? meillä tyttö oli 112,5cm ja paino oli 23kg niin sanottiin että ollaan jo ylipainon rajamailla :\| 4v neuvolassa oli sama juttu ja sillon mitat oli 106cm ja paino 20kg. Eli sillon oli taas liikaa kiloja.. eli mikähän se...
  4. J

    Vanhemmat, jotka ovat AINA jossain?

    tiedän kans yhden tuttavaperheen jossa sama systeemi: vanhemmat viikolla töissä ja lapset hoidossa. joka la vapaata vanhemmilla koska mummo hoitaa lapsia. ja joka la ovat sitten baarissa.. Että siinäkin hyvästä asiasta on tullut huono karhun palvelus.. Mutta kukin tallaa tavallaan, mulle riittää...
  5. J

    MAALISTAAPEROT 2006

    HYvää Äitienpäivää kaikille äipille! :flower: Kohta täytyy lähteä mummola-kierrokselle ja pukea tytöt (äiti myös) mekkoihin. Tänään tulee taas syötyä herkkuja ihan liikaa (tiedän jo etukäteen..) täytynee ottaa mekko joka venyy ja paukkuu :whistle:
  6. J

    mikä lapselle nimeksi?

    Jami , Jonne, Joel =)
  7. J

    Perhekerhot

    minä sain tietoa neuvolasta. En ole sieltäpäin kotoisin mutta luulisi teidänkin neuvolalla olevan tietoa perhekerhoista tai kahvioista ym. soitappa siis neuvolaan ;)
  8. J

    Katseliko kukaan!

    minä kattelin siitä puolesta välin.. se korva -juttu ja rintojen pienennys oli minusta oikein mutta nämä muut :headwall: sen yhden tytön äiti oli ottanut jo 2x silikonit rintoihin ja tyttö tokas: jos äitikin on ottanut niin miksi en minä saisi..?? Eikö näillä vanhemmilla käy mielessä että kun...
  9. J

    Omakoti asujat?Minkä kokonen roskapönttö teillä?

    meillä kans tuo 200l ja 4 kotia + kesämökki yks kesällä. kerran kuussa talvella ja kesällä 2 viikon välein tyhjennys ja ei kyllä riitä.. meillä yks vaippaikäinen ja semmonen pien korkee roskis olis tarpeen. inhottaa kun roskat leviää lintujen takia kun se kansi joutuu olemaan auki loppuaikoina...
  10. J

    MAALISTAAPEROT 2006

    tässä olis tiitun mitat 1v. neuvolasta :paino 10420g ja pituus 76cm . Käväsin tuolla yhteisön puolella ja yritin lueskella niitä ohjeita (palikka kun oon..) niin ei oikein mennyt jakeluun ne kuvan laitto hommelit :\| mutta kunhan minun fiksu veljeni tulee kylään niin sitten saan kuvia esille...
  11. J

    Paikkakunta - PINO! :)

    Nilsiä-city
  12. J

    Mitä sisältyy 5-vuotis neuvolaan..?

    meillä on se käynti edessä ensi kuussa. Tyttö odottaa innolla että pääsee näyttämään taitojaan ja varsinkin sitä R-äännettä jonka oppi pari kk sitten. Hän kuulemma rakastaa lääkärissä käyntejä :D
  13. J

    No onkos muita joiden lapset syntyneet -02 ja -06?

    meillä on tytöt 05/ 02 ja 03/06 :heart:
  14. J

    G; 4-vuotiaiden tyttöjen mitat ?

    meidän neiti on kyllä ensi kuussa 5v. mutta laitanpa kuiteskiin mitat 112cm ja yli 20kg. aina ollut vähän muita ikäisiään pidempi ja lihaa luitten ympärillä mukavasti :D
  15. J

    Kotiäiti ja Juhliminen

    kerran kk:ssa latailen akkuja :D nyt on ollut 2kk väliä. Yleensä lähden kavereiden kanssa (tyttöjen iltamat) ja olen yön poissa. Nyt on tosin meidän kotona iltamat joten iskä lähtee tyttöjen kans mummolaan. Ihanaa jutella aikuisten kanssa aikuisten juttuja ilman keskeytystä! hullutella ja syödä...
  16. J

    Tytölle ja pojalle nimi

    tytölle: Janette, Janessa , Joanna pojalle: Joel, Jaajo, Julian
  17. J

    MAALISTAAPEROT 2006

    täällä ollaan :wave: juhlat on ohi ja kohta juhlitaan isosiskon synttäreitä.. voi kun osais olla stressaamatta noita synttärijuhlia, kavereiden kanssa olimme samaa mieltä: kiva käydä juhlissa mutta järjestämisessä on oma hommansa :o joko muilla taaperoilla sujuu kävely ulkona? meillä vasta...
  18. J

    lastesi nimet&anna samalla kommentti edellisen nimistä

    iida on minun mummo ja on tosi nätti nimi kun myös suosittu. Oli mielessä toiselle tytölleni..mutta halusinkin jotakin mikä ei ihan joka tytöllä ole =) eli meidän tytöt: Tiitu Taika Tuulia 10kk ja Janette Minttu Juulia 4v.
  19. J

    Äitit-79

    mulla tytöt -02 ja -06 ja savossa eletään
  20. J

    Suosittele lastenlehteä n. 4-vuotiaalle!

    suosittelen Prinsessa lehteä, meillä tyttö 4v tykkää ja odottaa aina milloinka posti tuo sen lehden. mukana aina joku prinsessa koru, kruunu, hame ym. mukava yllätys!

Yhteistyössä