Hakutulokset

  1. Lynx

    Onko kukaan saanut homeopatiasta apua? Siis jos lääkkeistä tai lääkärissä käynneistä ei apua?

    Lähinnä mietin muutamaa pikku krenkaa joihin ei meinaa saada apua mitenkään. Esim. hormonitoiminta, joka päin prinkkalaa eikä siihen syytä löydy tutkimuksista huolimatta. Sitten on stressiverenpainetta ja vaikkas mitä. Olisi kiva kuulla kokemuksia homeopatiasta ja onko siitä todellista apua vai...
  2. Lynx

    Onko mikään ns. virallinen taho tutkinut noita verkostomarkkinointi luontaistuotteita esim. GNLD?? Kun ovat muka niin erinomaisia ja ainutlaatuisia.

    Muutama tuttava hurahtanut ko. verkostomarkkinoinnin bisneksiin. He puhuvat tuotteista kuin ne olisivat suorastaan ihmelääkkeitä. Heidän verkostossaan on ihmeparantumisen kokeneita jne, jne. Ravintolisät ovat suorastaan sellaisia, että ilman niitä ei voi ihminen suunnileen elää. Mikä niistä...
  3. Lynx

    Mikä mukavin Sokos-hotelli Helsingin keskustan tuntumassa?

    Olisi tarkoitus yksi tai kaksi yötä olla kesällä perheen kanssa. Onko jossain kiva uima-allasosasto tms? Lapsia kolme 2-11 v, joten ei ihan pieniä huoneitakaan.
  4. Lynx

    Jumppaako kukaan kotona gymsticilla?

    Sellainen kapula olisi tuolla vaatehuoneen perukoilla. Tarttis ottaa varmaan käyttöön. Tosin ei ole mitään liikkeitäkään, mutta jos netistä vaikka tilaisi jonkun dvd:n, jonka mukaan sitten jumppaisi. Onko tullut tuloksia? Ainakin jostain luin, että on kuin kuntosali kotona yhdessä kapulassa.
  5. Lynx

    Onko kukaan koskaan kokeillut intialaista päähierontaa tai reuntoutusterapiaa?

    Auttaako oikeasti stressiin ja rentouttaako, kuten mainoksissa sanotaan? Vai onko ihan huuhaa sivelyä? Molemmista luin kun etsin apuja stressipäänsärkyyn ja verenpaineeseen.
  6. Lynx

    Kertokaa miten saatte huutikseen sellaisen kivan taustan niihin ilmoituksiin??

    Toisilla aivan ihania taustoja noissa kuvauksissa esim. jotain sydämiä, jotka putoilee tms. vastaavaa. Miten ihmeessä niitä saa, sekä miten onnistuu tuon tekstin muokkaaminen esim. värilliseksi ja eri fontiksi?? Olisi tosi kiva laittaa kivoja ilmoituksia, mutta kun ei osaa. Niin ja sitten...
  7. Lynx

    Kattojen valkaisu ja hinta? Onko kenelläkään tietoa panelien hinnoista?

    Meillä olisi tuollainen n. 60 neliön alue olohuone/aula/keittiö kompleksi, joka ns. yhtenäisen oloista tilaa. Sille alueelle olisi tarkoitus laittaa vaaleat katot noiden tummuneiden mäntypaneleiden tilalle. Alunperin oli puhetta, että maalattaisiin kun edullisempaa, mutta miehellä niin lyhyt...
  8. Lynx

    Sanokaa taasen joku hyvä tahranpoistoaine, mikä tepsisi ns. vanhaankin tahran??

    Vanish kokeiltu ja ei auta kaikkiin. Usein on tullut joku tahra mukuloitten vaatteisiin ja en ole sitä välttämättä edes huomannut ja sitten pesussa ei ole lähtenyt puhtaaksi. Ekan pesun jälkeen tuo tahrahan on sitten jo ns. vanha ja tosi vaikea sitten poistaa. Olisiko jotain kikkaa näihin...
  9. Lynx

    Onko kenelläkään verenpainelääkitystä?

    Itsellä on aloitettu. Ensin kokeiltiin beetasalpaajaa ja oli tosi hyvä lääke minulle, mutte pisti sykkeet niin alas, että oli pakko lopettaa kun matalat muutenkin. Eikä vaste ollut kovin hyvä sillä tuo alapaine pysyi vaan koholla. Nyt vaihdettiin ac-estäjään ja edeleenkään vaste ei ole ollut...
  10. Lynx

    Miten käytännössä menee jos joku rekryfirma hakee asiakasyritykseensä työntekijää, kuka on siis työnantaja?

    Tyhmä kysymys, mutta eipä ole ennen tullut tilannetta eteen :D . Eli jos joku rekrytointi yritys (esim. adecco) hakee asiakasyritykselleen työntekijää nimenomaan vakituiseen työsuhteeseen, ei keikkoihin, kuka on työnantaja silloin tämä rekryfirma vai se työntekijää tarvitseva firma? Kiitos jos...
  11. Lynx

    Olin meidän 2 v:n kanssa kaupassa ja eräs rouva taivasteli, että en voi olla vielä äiti!!!

    Siis mulle tuli niiiiiin hyvä mieli loppupäiväksi että ette usko! Kassajonossa eräs vanhempi rouva jutteli meille, että ollaan kyllä niin samannäköiset lapsen kanssa ja blaa, blaa... sitten hän tokaisi, että ei kyllä uskoisi minun olevan jo äiti hänelle kun muka lapsi melkein itsekin olen...
  12. Lynx

    Voiko huutonettiin luoda itselleen kahdet tunnukset samoilla henkilötiedoilla?

    Minulla on tunnukset, mutta onko mahdollista saada myös toiset omilla tiedoillani? Kaikki palautteeni ovat positiivisia ja mitään huomautettavaa ei ole ollut. Jotenkin vaan ärsyttää kun eräs tuttavani on saanut selville jotenkin oudosti (bongannut ilmeisesti myymäni tunnistettavan tuotteen)...
  13. Lynx

    Käyttääkö kukaan Mivitotalia? Kokemuksia kaipailen.

    Mainoksen uhrina ja netistä positiivisia asioita lukeneena ostin tuota Mivitotal Flexia pullon kun kuulema pitäisi oikeasti lisätä virtaa ja vitamiinitkin imeytyvät paremmin kuin kapselista. Onkohan tuo ylimainostettua vai onko siitä hyviä kokemuksia esim. jaksamisessa yms?
  14. Lynx

    Miksi minulle ei tule huutiksessa sulkeutuneista kohteista ilmoitusta sähköpostiin?

    Minulla sulkeutui neljä kohdetta tämän viikonlopun aikana, eikä tullut kuin yhdestä meklarin viesti ja voittajahuutajan tiedot. Onkohan siellä jotain ongelmaa vai onkohan ongelma vain täällä päässä :D ? Tuli vaan mieleen, kun kolmesta kohteesta oli huutoja ja yksikään voittajahuutajakaan ei ole...
  15. Lynx

    Paljon haluaisit korvausta/palkkaa kotiäitinä, jos hoitaisit yhtä ylimääräistä lasta kodissasi pari päivää viikossa?

    Syksyllä ajattelin palata viikollakin tehtäviin töihin ja hoitopäiviä tulisi kuopukselle keskimäärin tuo pari viikossa. Olisikin mahdollisuus ihan privaatisti yhden äidin toimesta saada lapsi hoitoon hänelle. On kotiäitinä ja oma nuorin on jo yli kolme vuotias ja haluaa olla kotona ja tuo olisi...
  16. Lynx

    Miten opettaa aikuiselle koiralle uuden kodin tontin rajat ja muutkin säännöt??

    Meillä ei ole ollenkaan kokemusta koirista ja varsinkaan niiden kasvatukseta. Nyt kuitenkin olisi ehkä mahdollisuus tarjota jo aikuisella koiralle uusi koti. Tätä asiaa harkitaan ja pohditaan vieläkin silä tuollaista asiaa ei voi kuitenkaan päättää hetken mielijohteesta vaan täytyy punnita...
  17. Lynx

    Onko kukaan ottanut täysikasvuista koiraa (kyseessä reilut 3 v)? Kannaataako se edes ja mitä pitää huomioida? Kultaisesta noutajas

    Meillä ei siis ole koskaan ollut koiraa eikä kokemusta koiran kasvatuksesta. Nyt olisi mahdollisuus saada aikuinen kultainen noutaja, joka ollut myös lapsiperheessä. Vakavasti ollaan harkittu, mutta moni asia mietityttää. Koiran kasvatuksesta ei ole kokemusta eli kannattaako silloin aikuista...
  18. Lynx

    Kestääkö nuo Jonathan -vaatteet vielä kouluikäisen pojan kovaa kulutusta??

    Ostin tänään pojalle tuota merkkiä olevat vaateet, kokemusta ko. merkistä ei ole. Vaihteeksi kuitenkin ajattelin kokeilla ja myyjä kehui niitä vastaaviksi kuin reimallakin ovat kosteussuojavaatteet, hiukan edullisemmat vaan. 8-vuotiaalle rymyjoosepille vaatteet hankittu ja mietin vaan, että...
  19. Lynx

    Sanokaa viisaat, millä putsaan silitysraudan pohjan??

    Silitin tuossa läjän vaatteita ja epähuomiossa vahingossa pojan yhdestä printtipaidasta, osui tuota printtiosaa silitysraudan pohjaan ja nyt se on ihan oranssissa värissä!! Millä sen saa putsattua pois? Tietäisikö kukaan?
  20. Lynx

    Minkälainen olisi hyvä tyyny jos nukkuu vatsallaan/kyljellään?

    Minusta paras nukkuma-asento on sellainen vatsallaan ja toinen jalka koukussa -tyyli. En tykkää kovin matalasta tyynystä, mutta olen kokeillut korkeatakin eikä sekään ole hyvä. Aamulla on aina niskat jumissa ja pää kipeänä. Selällään en osaa nukkua. Olen nuo markettien tyynyt kokeillut jo...

Yhteistyössä