Hakutulokset

  1. M

    Riekaleina :/

    Mitä pelejä teidän äijät pelaa? Täällä myös yksi pelimiehen vaimokki.(: Pitäis mammaporukalla laittaa vihaista viestiä sinne pelitehtaille että nyt jukolauta. :D
  2. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Janzku kiitos vinkistä!(: Apina25 ja IMN onpa ihanaa että lähipiirissännekin lisäännytään samaan aikaan!(: Minä en ole ainakaan toistaiseksi saanut kuulla tuollaisia ilouutisia. Joshua87 Ollaan avokin kanssa oltu pian yhdeksän vuotta, eikä häitä ole ainakaan tällä hetkellä tiedossa.(: Ollaan...
  3. M

    Äitejä Tampereen seudulta!? :)

    crissu aika hurjalta kuullostaa tilanteesi, toivottavasti jakselet siellä. Minkä ikäisiä poikasi ovat?(: lilyvalley ja ninny83, teille taisin jo ehtiä laittaan yksäriä.(:
  4. M

    Äitejä Tampereen seudulta!? :)

    Yksi äippä ilmoilee itsensä mukaan tähän porukkaan! Esikkotyttöni on 1v7kk ja toinen pulla olisi uunissa.(: En viitsi tuonne Tampereen tuleviin kirjautua kun se juna tosiaan meni jo. evsku Täällä kannatetaan tuota FBryhmää! Minullon vain samaa ongelmaa etten oikein osaa noita juttuja. :D
  5. M

    Toisen lapsen odottajat Tampereelta..

    Kiva, meillä menee sitten LA:tkin melkein yksiin. :)
  6. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Niin ja tuosta Dsarialn imuroinnista tuli mieleen, että minusta on kuoriutunut todellinen tehopuunari! Kokoajan rätti kourassa, ja tämä ei tosiaan ole tyypillistä minua. :D Onko muilla samanlaisia muutoksia olemuksessa?(:
  7. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Onnea ja tervetuloa uusille!(: Joillakin täällä onkin jo valtavaa pahoinvointia, onnea sen kanssa.<3 Minäkin olen alkanut pyörittelemään mielessä ajatusta varhaisultrasta. Täällä Tampereella päin sitä ei vaan tunnu halvalla saavan, joka paikassa maksaa reilusti yli 100eur.. :/ Eka...
  8. M

    Toisen lapsen odottajat Tampereelta..

    ..Onko teitä?(: Olisi ihan huippua tutustua ja vaikka FBssä vaihdella kuulumisia tämän suuren elämänmuutoksen edessä. Itselläni laskettuaika on vasta lokakuussa, esikoisen ollessa silloin vähän yli 2v.
  9. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tervetuloa Piipero86! Teillä on tosiaan raskas taakka kannettavana, syvä osanottoni. ): Toivotaan että tällä kertaa kaikki menisi hyvin.<3 Tervetuloa myös sinulle, Milk!(: Onnellinen84 Minulla on jäänyt liikunta taka-alalle tämän väsymyksen vuoksi. Uskon että raskauden ja kevään edetessä asia...
  10. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Hentunliisa, kiva nähdä sinut tällä puolella! :) Onnea myös sinulle, An-nie! Kiyoko Itsestäkin tuntui esikon aikaan esim vaunuostokset samalta kuin olis autokaupoilla ollut :D En tajunnut lukea palstoja silloin, joten oli aika vieraita kaikki jutut. :) IMN, onnea! Pisti miettimään ajaisko...
  11. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tämä päätti uhmata väsymystään ja jättää päikkärit väliin :D Tuntuu ettei ole ikinä omaa aikaa kun sen vähän mahdollisenkin käyttää nukkumiseen. :)
  12. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    IMN, täällä ollaan ultrahengessä mukana! :)
  13. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tervetuloa ja onnea aloe_vera! :) Minkä ikäinen esikkosi on? Oma tyttöni tulee olemaan 2v3kk. :)
  14. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Tervetuloa Vimme ja Unelma kolme! :) Janzku Toivottavasti kaikki on tosiaan hyvin ja olen kyllä samaa mieltä tuosta että palstalaissiskoista on valtava apu ja ilo. :) Ei tarvitse olla yksin minkään asian kanssa. edellisessä raskaudessa Ei ollut pahoinvointia yhtään. Silloin en kyllä osannut...
  15. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Ihana kuulla jälleen uusia onnistuneita ultrakuulumisia!(: Sakuliini minulla on tuota samaa imelyyttä ollut ilmoilla. Ja herkkyyttä, lähinnä iloiset asiat itkettää. Olen tosiaan pari päivää saanut nauttia loputtomasta kärsivällisyydestä ja vähän pelottaa koska mielialat heittää taas härän...
  16. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Hiuksista Minä varoin ihan neuroottisesti kaikkea esikon aikana, myös tukan värjäystä ja kyllä, pää oli hiukan ruma kun minullakin vaalea hius ja väri oli tumma, sellaisella 20cm juurikasvulla :D Tällä kertaa aion värjätä surutta. Ainakin juuri nuo kampaajien käyttämät värit lienee turvallisia.(:
  17. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Huhh kuinka paljon tekstiä tullut näinä muutamina päivinä kun en ole tänne venynyt! Uusia on tullut paljosti, tervetuloa kaikille! :) lapsenlapsista Meidän esikko on molempien sukujen ainoa lapsenlapsi, ja nyt lokakuussa saavat sitten toisen. Uskon että ilo on suuri kun saavat kuulla uutisesta...
  18. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Minäkin allekirjoitan tuon IMN:n nukkumisjutun! Ihan tosi levottomasti menee yöt eikä nukahdettua saa millään! Illalla olin jo ennen yhdeksää ihan raato, esikon kanssa unille niin pyörinkin yhteentoista hereillä. Aamulla heräsin kolmatta kertaa vessaan kuuden aikaan ja valvoin seitsemään.. Eli...
  19. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Taatu Tsemppiä sen pahoinvoinnin kanssa! Se voi olla ihan kamalaa kyllä. Mutta muistan kuulleeni, että pahoinvointi kertoo terveestä alkiosta.(: Onnea ultraan! Little precious Tervetuloa ja onnea plussasta!(: Tiinu Suositus kahvissa taisi olla noin 2 kuppia, mutta se on henkilökohtaista. Itse...
  20. M

    Lokakuun Onnenmurut 2012 *Helmikuussa*

    Ihanaa Piiti, tervetuloa ja paljon onnea plussasta! :heart: Janzku Vaikuttanee paljon tulevaan mahaan tuo kohdun sijainti, kuinka edessä/takana on. IMN Meillä esikoinen niin pieni, ettei oikein ymmärrä vaikka kertoisinkin odotuksesta. :) Sitä olenkin miettinyt että mitä tuumii kun äiti lähtee...

Yhteistyössä